מוסלמי יהודי או נוצרי? לא משנה...ישראלי

מוסלמי יהודי או נוצרי? לא משנה...ישראלי

תייצגו את המדינה שלכם בכבוד. אני לא מבינה למה הכתבה הזאת בכלל קמה... אני מפרגנת ל-2 האתלטים שימשיכו להתאמן ולייצג את המדינה שלהם בכבוד, את השלישי אני לא מכירה. אבל לא מבינה מה מטרת הכתבה. אם תוכלו להסביר לי אני אשמח.
 
קראתי את הכתבה

ובאמת חבל שזה היחס לאתלטים מצטיינים. כתבו בכתבה שיש שר ספורט ערבי. אני מכיר אותו אישית והיינו חברים מאד טובים כשהתאמנו יחד בספורט. הוא בהחלט נשמה טובה,אבל לא הייתי תולה בו הרבה תקוות מהסיבה הפשוטה: הוא עסוק מעל הראש בפוליטיקה.הדבר האחרון שעניין שר ספורט זה או אחר זה ספורט בכלל ואתלטיקה בפרט.
 

אלוף 1

New member
בסך הכול ביקשו מאיתנו לעשות כתבה

ואנחנו הסכמנו, המטרה למשוך צומת לב ולהשקיע יותר באתלטיקה במגזר כי אן אפילו עיר אחת במגזר הערבי שיש לה אצטדיון אימונים למשל.
 

eyad 1

New member
אנחנו לא מקבלים אותו דבר

 

shposh

New member
כתבה דמגוגית על סערה בכוס מים!!!

1) קודם כל ניר מאוד אוהב לזרוק את המילה "אולימפידה" כי יש לזה השפעה טובה על ליבו הרך של הציבור הרחב!!! ועוד יותר מצחיק אותי הדיבור על מדליות והשמעת התקוה!!! אני נורא מצטער אבל לבן אדם בעל הבנה בסיסית בא"ק ברור שלמרבה צערם של הבחורים לאולימפידה הם יגיעו (וכמובן גם למדליות) בדיוק ביום שאני אגיע לשם, אני רצתי יותר מהר בגילם והבנתי שברמת הכשרון שלי אולימפידה אני אוכל לראות רק בטלויזיה. 2) גזענות גם אין כאן גם אם באמת מנסים לחפש! הבחור הקנדי הינו אזרח קנדה ולא ישראל (ועל זכות השיבה עוד לא התחילו להתדיין) לעל כן יכול לייצג אך ורק את נבחרת קנדה (וגם כאן יש ניסיון נואש של ניר לשדרג את רמתו התחרותית ולדבר על נבחרת קנדה - מהיכרות עם המערכת הקנדית ורמתה, ולצערו של הבחור תוצאותיו לא היו מקרבות אותו לשם)!!! כנ"ל לגבי יהודים שהם בעלי אזרחות אחרת. דבר נוסף באשר לבדיקות בנתב"ג, גם אני, יהודי כשר, נימול, אפילו צם ביום כיפור (סיוון יכולה להעיד על כך - בעניין הצום) מקבל את "האקסטאה" יחס ואני חיי דיי טוב עם זה... מה לעשות שאני זכר, די שחום, צעיר... מה לעשותת אבל גם אני סובל בגלל פנאטים שרוצים להרוג... אז מספיק עם השטוט הזאת!!! 3) גם בדיבור על אי השקעה ברימון ועייד אינן בדיוק במקום כי הן לא באות בגלל היותם בני מיעותים אלה כפונקציה של פוטנצייל ספורטיבי!!! יש תור ארוך של אתלטים בעלי הישגים הרבה יותר גבוהה לפניהם שלא נתמכים או יותר נכון נתמכים פחות מהשניים כי הם מתמכים על ידי מספר גופים - זאת גם צויין כתבה. עם כל הכבוד, אבל אני בגיל 20 רק חלמתי על להתאמן (כי הייתי בתותחנים באותו הזמן) ואפילו לא חלמתי על לימודים גבוהים כי היו לי עוג שנתיים בצה"ל. אז אפשר לדבר על הפליה, השאלה היא לאיזה כיוון??? למה שהחברה שלפי הכתבה על כך אוהבים את המדינה, לא יתנדבו, לא לצבא אלה לשירות לאומי, למשטרה, למד"א, סתם ככה לשלוש שנים??? ואחרי זה שידברו על אהבת מדינה, דגל והימנון!!! 4) בקשר למתקנים, גם בבירת המדינה לא היה אצטדיון במשך 20 שנה... לנו לא היה אפילו כורכר התאמננו בגן סאקר ובמגרש החניה של התיכון שלי... ולא עשו עלינו כתבות ולא אמרנו זה בגלל גזענות כי זה לא!!! זה בגלל כסףת ומה לעשות אם אין מספיק. תאמת אני גם מעדיף שאנשים שצריכים אוכל יקבלו לפני שיבנו אצטדיון בכל כפר. טוב נו, גם שהצבא יקבל לפני זה... ולסיכום: ניר, תאמת, מי הזמין את הכתבה? אירגום "עדאללה" או ועדות ההשקפה של ערביי ישראל? או אולי לוי שמוזכר לטובה כל לך הרבה פעמים, נראה לי הוא מנסה לקבל עוד תקציב כמקדם המגזר הערבי? חבל שנכנסתה לפוליטיקה זולה ועוד פעם הוכחתה שמה שמעניין אותך זה לא הספורט אלה סתם למלא דפים ברכילות זולה ומאוג מכוערת. כנ"ל שוב הוכחתה את רמתה המקצועים השואפת לאפס של עיתונאות הספורט בישראל!!! מתכון ידוע מראש: המילה "אולימפידה" + להזכיר בסמים (בן גונסון) + רכילות + אפליה = כתבת ספורט לתפארת מעריב. סליחה על החפירה, אבי
 
וואי אבי חפרת אחושילינג...

נפט מצאנו? אני חושבת שהם אחלה ילדים ואני מכירה אותםב אופן אישי ילדים טובים אחד אחד גם רימון וגם איאד... ואם זה מה שיתן שיבנו להם איצטדיון וואלה בכבוד... אבל באמת חבר'ה אל תכעסו עליי כשאני אומרת, שאם אתם לא מקבלים גם אנחנו לא מקבלים וזה ללא קשר לדת. פשוט אין מאיפה לתת. וצריך להבין... לא היה מקרה שבו מישהו הופלה על רקע דת ויש מספיק ספורטאים נוצרים אצלנו שמקבלים כסף. אז שיהיה לכם בהצלחה ותמשיכו להתאמן אבל בין הכתבה לאמת יש מרחק אדיר. ואם בגלל הכתבה יבנו לכם איצטדיון אני אהיה הראשונה למסגר את הכתבה הזו ואשים לכם אותה באיצטדיון החדש. בהצלחה!
 

נסתרים

New member
תגובה לשפושניק

על רמתך המקצועית, תחילה, לא אכנס כאן לדיון. מה שבטוח, אף אחד לא ידע על הישגים יוצאי דופן שלך, אצלי בעתון ובכל כלי תקשורת אחר, כשפרסמתי כתבות עליך ופניתי לדובר צה"ל כדי לעזור לך להשתחרר מחיל התותחנים שאתה כל כך מתפאר ששירתת בו, בניגוד לאיאד ורימון. אפשר לבדוק אותי, הכל בארכיון מעריב. אתה לא מתבייש? טיפת הערכה למה שעשיתי לפני שנים, עבורך, ולא בשביל תמורה, אלא רק בזכות האהבה שלי לאתלטיקה ולאתלטים? ואם אתה כל כך אוהב את הענף, האם כל כך מפריע לך שעתון יומי גדול כמעריב מסכים להקדיש עמוד שלם לאתלטים אלמוניים ושאתר NRG מקדיש אף הוא מקום נרחב ובולט לכך? כשכל העתון מסביב מלא מלפפוני כדורגל? אני יודע שהם לא קרובים לאולימפיאדה. גם איאד ורימון יודעים. דגל אפשר להניף גם בגביע אירופה, אליפות אירופה, אוניברסיאדה ועוד אלף מקומות. אבל יש חלום רחוק, ואולי רביעיית שליחים חזקה שתתאמן הרבה, ואתה יודע שבמקצועות האלה הגיל משחק וככל שמתקרבים ל-30 היכולת יכולה להשתפר, אם יקחו ברצינות את הדבר כפרוייקט. וחוץ מזה, לטפח ספורט במיגזר זו מטרה בפני עצמה, כמו גם במגזרים חלשים אחרים. אפילו לא שמת לב שזו כתבה שניה בסדרה, לאחר שבשבוע שעבר כתבתי על יבגני מיננקו שעובד כמלצר וקיבל חסות מהמלון שמעסיק אותו (ובעקבות הכתבה המלון ירצה עוד יותר לתמוך בו) ועל אלוף אירופה לקדטים בג'ודו מקרית-ים שעובד כסבל לפרנסת משפחתו. השם של סדרת הכתבות הוא: "נזרקו בצד". אולי זו הבעיה של האתלטיקה בארץ. עד שיש פה ושם בתקשורת התייחסות, אז בא אחד כפוי טובה ומעקם את האף ומקטר. אולי אתה צודק, צריך עוד עמוד על אבי נמני המלך. ניר שועלי, מעריב
 

shaqil

New member
תגובה לניר

אתה עושה עבודה מצויינת. גם ברמת הצגת הדברים מבחינה תקשורתית וגם מבחינת הפרגון ורימון ואיאד, הלוואי שימשיכו להתאמן ולהתקדם כי הם באמת נתקלים בקשיים שאתלט רגיל לא נתקל בהם ובכל זאת מראים אהבה טהורה לאתלטיקה - כן ירבו. אנשים רעים וצרי עין תמיד יהיו וכאלה ששכחו מאין באו ולאן הם הולכים אין מה לעשות, במדינה שהשמחה העיקרית היא שמחה לאיד ופרופסור מכובד מטיל צל כבד וספק גדול באיתי מגידי שקובע תוצאה מעולה וחוזר לעצמו, רק כדי להראות שפעם הוא ראה תחרות גולדן ליג או רץ ריצת כביש במרוץ רמת השרון. אין מה להתפלא שאתלטים מתחילים לחפש מתחת לאדמה אפילו את חבריהם למקצוע הדחוק הזה שלנו. צרות עין. וזה סוחף. אלה בדרך כלל אנשים שבעוד יומיים לא יהיו באתלטיקה וכנראה לכן מנסים לכלות כל חלקה טובה בה. למה הוציאו את זה ולא את ההוא, למה אותי לא הוציאו בגלל כמה מאיות ואותם כן, אם לא מוציאים לתחרויות לא טוב ואם כן לא טוב, זה נכשל וההוא נכשל וניקי כן טוב וניקי לא טוב ולנסקי ככה וגנדזילוב ככה, אה ולא נשכח את אהוב הפורום - לוי, שהלוואי שכל אנשי הפורום ביחד היו תורמים עשירית לאתלטיקה בזמן אישי, כסף אישי ואהבת המקצוע כמו שהוא תורם, ואותי אי אפשר להאשים באהבת האיש. יורדים על ז'ק, יורדים על בן-גל - זה נהיה במודה. חבר'ה, תחזרו למסלול, תסתמו את הפה ותתאמנו קצת-הרבה יותר קשה. קצת. עוד קצת. כשתלמדו להקריב את כל מה שיש לכם ואין לכם כדי להשיג מטרה - אז כבר תחשבו פעמיים כשאתם יורקים לבאר שממנה אתם שותים. רפי גרודצקי אחד שאוהב אתלטיקה. ואתלטים.עוד יש דבר כזה.
 

jeamster

New member
חדל דיבורים

תפסיקו כבר לבקר כל תוצאה, כל כתבה, כל משלחת ותסתכלו על עצמכם ומה אתם עושים כאתלטים או כמאמנים כתבים או במה שאתם לא עוסקים. אם כל אחד יעשה את המיטב ובאמת יתן הכול, ולא חצי מיטב ולא להעמיד פנים כאילו אתם מאמנים\אתלטים רציניים שנותנים הכול 24\7 _(ובעצם הכול בלוף ואתם נותנים 1\7.. (שעה ביום...)) אז ורק אז אני מאמין ומקווה שיהיה הרבה יותר טוב.
 

r a n i g

New member
לרפי

אולי עוד לא הבנת אבל זה פ ו ר ו ם. פה המקום לאנשים להביע את תדעתם, גם אם היא לא בדיוק גורמת לך להרגיש בנוח. לא מתאים לך, אתה לא חייב להיות פה. ממש בוגר לצעוק על אנשים סתמו פיות במקום לענות בענייניות ולהסביר מדוע אתה חושב שהם טועים. אני לא זוכר שאתה ענית ולו פעם אחת עניינית על נושא הקריטריונים לדוגמא. כל מה שעשית היה להתנצח ברמה האישית מול חברי פורום אחרים, שאגב רובם לא ירדו לפסים אישיים כמוך. ועוד נקודה למחשבה בשבילך. מה לעשות שעל אהבת האתלטיקה אין מונופול לרפי גרודצקי, עסקנים ,מאמנים ואתלטים פעילים. מותר גם לאנשים שסתם יושבים בבית ואכפת להם, לאהוב את הספורט ולבקר את מעשי העומדים בראשו מתוך דאגה. אני לא מאמין שיש פה אדם אחד שפועל מתוך צרות עין אשר מטרתו היא "לכלות" את האתלטיקה הישראלית כהגדרתך. כולה אנשים שרצו להביע את דעתם בפורום אתלטיקה בענייני אתלטיקה. אז תחסוך לנו בבקשה את הדמגוגיה שלך על מטרות ובארות ותכתוב לגופו של עניין.
 

boni17

New member
על ranig ומטרות הפורום

אתה ממש צודק כי אנשים כמו רפי ואחרים שעושים את העבודה ובאמת לוקחים על הגב את אתלטיקה הישראלית הם לא רק פריירים של המדינה ,של הפוליטיקאים הקטנים והגדולים בסוף מתברר שגם כל מי אין לו מה לעשות -גם כאשר לא מבין בנושא- מבקר ומתבכיין.פורום אתלטיקה כמו כל פורום הוא חייב להיות במה נוחה ונעימה לכל אוהבי אתלטיקה בכל הגילאים ומינים -וגם רמות- אך הוא הפך מזמן לבמה לקוטרים ובכיינים ברמות הגבוהות ביותר ,רק בפורומים של הכדור רגל ניתן למצוא כזאת רמה של פראנויה וילדותיות כפי שמופיעיים יום יום אנשים שונים ממש טיפוסים.מכחמולוגים ודוקטורים ועד ילדים בני 14 שעוד לא מבינים מה זה אתלטיקה ,מה זה לעבוד קשה ולמה כולם יודעיים הכל.יש בפורום אנשים חוצפנים שהיו פעם "עסקני אתלטיקה"בינונים שלא הוסיפו כלום לאתלטיקה ישראלית אך כל החיים שלהם רק מבקרים ומבקרים ,יש שופטי אתלטיקה ואתלטי עבר שכנראה חסרי תעסוקה וחייבים ,ממש חייבים להופיע בפורים כי מי יהיה מוכן לשמוע את שטויות שהם מסוגלים להוציא מהכתב ורק שחור מולם ,כולם לא בסדר רק המבקרים יודעיים מה לעשות ואיך לעשות.לכל אותם מתוסכלים אתם עושים צחוק מעצמכם,המזל שלכם שרק בודדים יודעיים מי אתם כי אחרת לא בטוח הייתם כותבים איך שאתם כותבים .פורום אומנם הוא מקום טוב לעלות בעיות ונושאים לשיפור וגם מחמאות אך אין להפוך אותו לפח זבל בלתי נסבל של דברים ילדותים חסרי תוכן ,ואגב לאורי היקר תמשיך לכתוב מהמקום שבו אתה נמצא ואולי יהיה לך טוב שתמשיך שם ,יש הרבה פורומים טובים לבקר גם את האתלטיקה בארה"ב או בכל מקום שתבחר רק תן לנו מנוחה ממך,אתה מבין אורי ?
 

r a n i g

New member
לboni17

קודם כל תזדהה אל תהיה פחדן. שנית, תשמע קצת קשה להגיב להודעה כמו שלך כי היא ממש כתובה בצורה מתלהמת ולא עניינית. אבל ב"קיצור" רק תבין שיש אנשים עם דעות שונות משלך שמותר להם לכתוב ולהשמיע אותן פה או בכל פורום אחר. לאף אחד אין פה שום אינטרס נגד אתלט זה או אחר, כפי שאתה חושב. כולנו בעד האתלטים ועוקבים מקרוב אחרי כל התקדמות של כל אחד. אין פה שום קנאות ושום בכיינות. בסך הכל רוצים לראות את האתלטיקה מתנהלת בצורה הוגנת ומכובדת. אני יודע שאתם מעדיפים שכולם פה ינהגו בתרבות הלקקנות שאתם מטיפים לה, אבל זה לא יקרה. צאו מתחושת הרדיפה שלכם ותנו לפורום הזה להתנהל בשקט ותענו בענייניות הכי חשוב.
 

cohen400

New member
לרני

שמע אם מאמן כמו רפי אומר כאלה דברים אז באמת המצב בפורום הזה ממש נמוך אז ממש בוגר מצדך לבוא ולענות למשהו יותר מבוגר ממך ועוד בתגובה כזאת אני אולי יותר קטן ממך אבל לי יש כבוד עצמי וכבוד לגדולים מימני ! והגיעה הזמן שבמקום לענות למאמנים אולי תיתן דוגמא לאחרים ותראה לנו מה זה להיות באמת בוגר!
 

r a n i g

New member
לענות תמיד אפשר ורצוי

אין קשר לגיל. כמו שרפי עונה לאורי אני יכול לענות לו ואתה יכול לענות לי. בכיף. אני חושב שאני די בוגר ועונה בצורה בוגרת ועניינית רוב הפעמים. אני דוקא חושב שלהביע את דעתך כמו שאתה עשית בהודעה שלך בצורה מכובדת זה מאד בוגר. ככה צריך להתנהל פורום.
 

עלהמצפה

New member
ספקנות לגבי תוצאות

אני לא מעורב במה שנעשה היום באתלטיקה הישראלית אבל עד לפני עשר שנים הייתי פעיל בה כמאמן. אני יודע על לא מעט תוצאות שהשיגו ישראלים בחו"ל וגם כאלה שנמדדו בארץ שכשרותן מוטלת בספק. זו לו תופעה ייחודית לישראל אלא קיימת בכל מקום. מתי יש להתחיל ספק בכשרותה של תוצאתה? קשה להשיב אבל בעיקר כאשר היא מאד חריגה בייחס להישגי אותו אתלט או כמו במקרה בבלגיה שהיה מבול של שיאים לאומיים, שיאים אישיים והישגים הטובים ביותר בעונה. אם לא תהיה לנו ספקנות כל אחד יוכל לנפנף בהישגים וישמט כל הבסיס מהענף. אתן לך דוגמה קטנה. לפני יותר מעשר שנים לימדתי בבית-ספר תלמידים בכתה ט' שהשתתפו בליגה של משרד החינוך. במחוז בו עבדתי חלקו את בתי-הספר לשלושה בתים ושלוש קבוצות ראשונות מכל בית עלו לתחרות גמר מחוזית אחת. התלמידים שלי הובילו בבית שלהם אך לפי הפרסומים התוצאות בבתים האחרים היו טובות יותר. התלמידים שלי מאד חששו מהגמר המחוזי אבל אני הרגעתי אותם ואמרתי כי ככל הנראה התוצאות בבתים האחרים לא אמינות. הסתבר כי האחראי על השיפוט פברק תוצאות לתלמידים שלו וגם לכמה בתי-ספר אחרים. בגמר המחוזי זה לא עזר להם. אני ישבתי לו על הזנב ולא הנחתי לו לזייף תוצאות. כל פעם שהוא ניסה לעשות זאת, עצרתי אותו. בכל זאת הוא הצליח להעלות לגמר את התלמידות שלו. פגשתי בו בגמר הארצי בהדר-יוסף. התלמידים של תפקדו שם כצפוי: חלק שפרו שיאים אישיים, חלק לא אבל כולם קבלו תוצאות המתאימות לרמתם האמיתית. התלמידות של אותו מורה סיימו כמובן אחרונות בגמר הארצי הרחק מההישגים שנמדדו להן במחוז. הספקנות יכולה למנוע מאתנו התבזות בבמה העולמית.
 

boni17

New member
לעלה מצפהספקן לגבי תוצאות

כפי שאתה מציין "אני לא מעורב במה שנעשה היום באתלטיקה ישראלית " ו"רק" לפני עשר שנים היתה פעיל כמאמן למה אתה מגיע ומלכלך את הנעשה בה.אתה לא פעיל ואולי ניזון רק מעיתונות,שמועות ו/או זכרונות או תיסכולי עבר ומחליט לעשות סיבוב בפורום ולשפוח זבל בו.תן דוגמאות על ישראלים שעשו תוצאות חריגות באופן מכוון ,בטח אין לך אפילו דוגמא קטנה אחד אך כמו כל הפטפטנים ורכלנים הישראלים אתה מצטרף בשמחה לפסטיבל הרכילויות.מספיק כבר ,לפני שאתה כותב תחזור קצת לפעול ,להתקרב לחזית החמה לאנשים שעושים ולא מדברים למרות שאולי להם יש זכות לכך. מה?אתה מומחה לבדיקת זיופים,אולי צריך קצת לבדוק איך אתה פעלתה אך מכיוון שזו משימה בלתי אפשרית מותר להמשיך ללכלך ואיש לא יגלה מי המבקר האנונימי כי אולי עם נדע יתכן שנזכור שאתה לא הפטיש שיש לו זכות לבקר .אך לפני שתזרוק רשף על כל הענף שב בבית ותחשוב פעמיים או שתכתוב את השם האמיתי כדי שנדע מי מבקר הגדול .
 
למעלה