מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?

מצב
הנושא נעול.

krispytuna

New member
מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?

מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
 

gogefen

New member
הלוואי.

מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
 

krispytuna

New member
התחבורה הציבורית בין בת-ים לת"א מזעזעת..

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
התחבורה הציבורית בין בת-ים לת"א מזעזעת..
אתמול בערב בסביבות תשע בערב כשאין הרבה פקקים לקח לי 40 דקות להגיע מבת-ים לדיזינגוף סנטר בת"א, אותו מרחק אני מגיעה באופניים גם ב40 דקות..
איך זה הגיוני..
אוטובוס עושה 7 ק"מ ב40 דקות בזיון לגמרי:(
ועוד עכשיו כשביטלו רכבת אחת מבת-ים לת"א זה נוראי..
אני שמעתי ממישהו שמתחילים להכניס מוניות שירות לבת-ים, אבל אישית לא ראיתי,מחר אני אבדוק ואכתוב כאן:)
ובכלל אנחנו הבתימים צריכים להתעורר..
זה שאנחנו 6 ק"מ מת"א לא אומר שאפשר לזלזל ככה בנוסעים..
 

olli3

New member
מנהל
היא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב

התחבורה הציבורית בין בת-ים לת"א מזעזעת..
אתמול בערב בסביבות תשע בערב כשאין הרבה פקקים לקח לי 40 דקות להגיע מבת-ים לדיזינגוף סנטר בת"א, אותו מרחק אני מגיעה באופניים גם ב40 דקות..
איך זה הגיוני..
אוטובוס עושה 7 ק"מ ב40 דקות בזיון לגמרי:(
ועוד עכשיו כשביטלו רכבת אחת מבת-ים לת"א זה נוראי..
אני שמעתי ממישהו שמתחילים להכניס מוניות שירות לבת-ים, אבל אישית לא ראיתי,מחר אני אבדוק ואכתוב כאן:)
ובכלל אנחנו הבתימים צריכים להתעורר..
זה שאנחנו 6 ק"מ מת"א לא אומר שאפשר לזלזל ככה בנוסעים..
היא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב
יותר גרוע.

לבת ים יש קישור לכל כך הרבה מקומות בת"א ולשאר ערי גוש דן כולל מוסדות גדולים.

זאת לרבות שני קווים מהירים דרך נתיבי איילון ושני קווים מהירים דרך כבישים 44 ו4.
 

gogefen

New member
התחבורה לבת ים היא עולם שלישי

היא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב
יותר גרוע.

לבת ים יש קישור לכל כך הרבה מקומות בת"א ולשאר ערי גוש דן כולל מוסדות גדולים.

זאת לרבות שני קווים מהירים דרך נתיבי איילון ושני קווים מהירים דרך כבישים 44 ו4.
התחבורה לבת ים היא עולם שלישי
התפיסה, לפיה טיב התחבורה נמדד לפי כמות האוטובוסים שמגיעים מנקודה א' לנקודה ב' היא לא נכונה.

כמה אנשים באמת נוסעים בקו 42 / 142 מתחילתו ועד סופו? בודדים. רוב האוכלוסייה מתחלפת בדרך. רוב רובם של האנשים נוסעים מבת ים, יורדים במרכז תל אביב, הקו מתרוקן ואז מתמלא מחדש בנוסעים חדשים מעזריאלי.

אם אתה צריך להגיע מבת ים לצהלה או קרית עתידים, עד שתגיע עם קו 142/42 יכולת להגיע לחיפה.

היום, כשאפשר לעבור מאוטובוס לאוטובוס, עדיף בהרבה שיהיו קווים מהירים מבת ים ללב תל אביב ולאחר מכן להחליף לאוטובוס שנוסע כמה תחנות קצרות עד היעד הסופי.

קח אותי כדוגמא - קו 142 מגיע ישירות מהבית שלי עד לפתח מקום עבודתי - קו 142. בהתחלה הייתי נוסע רק איתו והנסיעה הייתה ארוכה ומתישה, כולל סיבוב הזוי שבה הקו נוסע לתחנה מרכזית חדשה בתל אביב, נתקע שם בפקק האוטובוסים, ואז חוזר אחורה ונוסע על אלנבי.
החלטתי לשנות את מסלול הנסיעה, ומאז אני נוסע באמצעות קו 40, שעובר בנת"צ, עד תחנת דרך יפו/נחלת בנימין, חוצה את הכביש לאלנבי/דרך בגין, ומשם לוקח אחד מהקווים 5/70/142 עד לעבודה. ברור כי קו 142 שעליו אני עולה הוא קו שיצא מהתחנה כ 15 דקות לפני שהייתי בתחנה.
 

mister K

New member
הקווים האלה לא נועדו שייסעו בהם את כל המסלול.

התחבורה לבת ים היא עולם שלישי
התפיסה, לפיה טיב התחבורה נמדד לפי כמות האוטובוסים שמגיעים מנקודה א' לנקודה ב' היא לא נכונה.

כמה אנשים באמת נוסעים בקו 42 / 142 מתחילתו ועד סופו? בודדים. רוב האוכלוסייה מתחלפת בדרך. רוב רובם של האנשים נוסעים מבת ים, יורדים במרכז תל אביב, הקו מתרוקן ואז מתמלא מחדש בנוסעים חדשים מעזריאלי.

אם אתה צריך להגיע מבת ים לצהלה או קרית עתידים, עד שתגיע עם קו 142/42 יכולת להגיע לחיפה.

היום, כשאפשר לעבור מאוטובוס לאוטובוס, עדיף בהרבה שיהיו קווים מהירים מבת ים ללב תל אביב ולאחר מכן להחליף לאוטובוס שנוסע כמה תחנות קצרות עד היעד הסופי.

קח אותי כדוגמא - קו 142 מגיע ישירות מהבית שלי עד לפתח מקום עבודתי - קו 142. בהתחלה הייתי נוסע רק איתו והנסיעה הייתה ארוכה ומתישה, כולל סיבוב הזוי שבה הקו נוסע לתחנה מרכזית חדשה בתל אביב, נתקע שם בפקק האוטובוסים, ואז חוזר אחורה ונוסע על אלנבי.
החלטתי לשנות את מסלול הנסיעה, ומאז אני נוסע באמצעות קו 40, שעובר בנת"צ, עד תחנת דרך יפו/נחלת בנימין, חוצה את הכביש לאלנבי/דרך בגין, ומשם לוקח אחד מהקווים 5/70/142 עד לעבודה. ברור כי קו 142 שעליו אני עולה הוא קו שיצא מהתחנה כ 15 דקות לפני שהייתי בתחנה.
הקווים האלה לא נועדו שייסעו בהם את כל המסלול.
כל המטרה היא שתהיה תחלופת נוסעים לאורך המסלול, מאחר ויעדם של רוב הנוסעים הוא מרכז תל אביב.
עם זאת, חסרונם של קווים מהירים שייסעו על איילון אכן מורגש ואני מסכים שקווים 140 ו-141 על תדירותם הנמוכה לא מספיקים.
אבל מוניות שירות? זה באמת עולם שלישי... אם מצד אחד אתה אומר שהתחבורה היא עולם שלישי ומצד שני רוצה מוניות שירות, אתה אומר דבר והיפוכו.
 

טשאפק 2

New member
"קווים מהירים" ו"איילון" לא ממש הולך ביחד

הקווים האלה לא נועדו שייסעו בהם את כל המסלול.
כל המטרה היא שתהיה תחלופת נוסעים לאורך המסלול, מאחר ויעדם של רוב הנוסעים הוא מרכז תל אביב.
עם זאת, חסרונם של קווים מהירים שייסעו על איילון אכן מורגש ואני מסכים שקווים 140 ו-141 על תדירותם הנמוכה לא מספיקים.
אבל מוניות שירות? זה באמת עולם שלישי... אם מצד אחד אתה אומר שהתחבורה היא עולם שלישי ומצד שני רוצה מוניות שירות, אתה אומר דבר והיפוכו.
"קווים מהירים" ו"איילון" לא ממש הולך ביחד
בשעות העומס, שכיום הולכות ונמתחות לכיוון שעות הבוקר המאוחרות, איילון עמוס ביותר. אפילו עכשיו, (עשרה לעשר) נסיעה מהבת-ימון לדיזנגוף סנטר דרך איילון תארך בערך אותו זמן כמו נסיעה דרך העיר, לפי וויז (24 מול 28 דקות).
 

mister K

New member
אתה צודק, אבל עכשיו הרי רוצים לעשות שם מת"צ.

"קווים מהירים" ו"איילון" לא ממש הולך ביחד
בשעות העומס, שכיום הולכות ונמתחות לכיוון שעות הבוקר המאוחרות, איילון עמוס ביותר. אפילו עכשיו, (עשרה לעשר) נסיעה מהבת-ימון לדיזנגוף סנטר דרך איילון תארך בערך אותו זמן כמו נסיעה דרך העיר, לפי וויז (24 מול 28 דקות).
אתה צודק, אבל עכשיו הרי רוצים לעשות שם מת"צ.
 

mister K

New member
בחלק שבין ראשל"צ לצומת חולון.

באיזה חלק של איילון אמור להיות מת"צ?
בחלק שבין ראשל"צ לצומת חולון.
כיום זה מיותר לחלוטין ולא ברור לי מדוע עושים זאת, אלא אם קיים תכנון להעביר משם קווים מהירים עתידיים.
היה פה על כך דיון שלם לא מזמן.
 

orchilit

New member
בת ים מקושרת מצויין לת"א, כך היה תמיד לדעתי

היא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב
יותר גרוע.

לבת ים יש קישור לכל כך הרבה מקומות בת"א ולשאר ערי גוש דן כולל מוסדות גדולים.

זאת לרבות שני קווים מהירים דרך נתיבי איילון ושני קווים מהירים דרך כבישים 44 ו4.
בת ים מקושרת מצויין לת"א, כך היה תמיד לדעתי
יותר מחולון (אם כי חולון נראה לי השתפרה מאוד בעקבות הרה-ארגון עם קווי x71 וx89.) גם גבעתיים השתפרה מאוד (x60).
 

gogefen

New member
שעה ועשרה לעבור 7 קילומטר

בת ים מקושרת מצויין לת"א, כך היה תמיד לדעתי
יותר מחולון (אם כי חולון נראה לי השתפרה מאוד בעקבות הרה-ארגון עם קווי x71 וx89.) גם גבעתיים השתפרה מאוד (x60).
שעה ועשרה לעבור 7 קילומטר
אכן קישור מצויין.

יחי הרכב הפרטי במדינת ישראל!
 
בוא ננסה לחשוב בהיגיון.

הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:

http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg

התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.

במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.

איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.

על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.

שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
בוא ננסה לחשוב בהיגיון.
במונית שירות יש 10 מקומות. באוטובוס רגיל יש 70 (כולל עמידה), ובמפרקית יש מעל 100 (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה, ולדעתי אני דווקא ממעיט).
אז אתה מציע, במקום להוסיף אוטובוס אחד, להוסיף עשר מוניות שירות שייתקעו ברמזור אחת אחרי השנייה? ואתה מאמין ברצינות שזה יביא לקיצור זמן הנסיעה מתל אביב לבת ים?
 

gogefen

New member
ברור שזה יקצר, ובהרבה

בוא ננסה לחשוב בהיגיון.
במונית שירות יש 10 מקומות. באוטובוס רגיל יש 70 (כולל עמידה), ובמפרקית יש מעל 100 (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה, ולדעתי אני דווקא ממעיט).
אז אתה מציע, במקום להוסיף אוטובוס אחד, להוסיף עשר מוניות שירות שייתקעו ברמזור אחת אחרי השנייה? ואתה מאמין ברצינות שזה יביא לקיצור זמן הנסיעה מתל אביב לבת ים?
ברור שזה יקצר, ובהרבה
1. במידה והקו ייפתח למוניות שירות, הכביש יוצף במוניות שירות, כך שזמן ההמתנה לאוטובוסים יתקצר. פעמים רבות אתה ממתין סתם, ברחוב, 10-15 דק' לאוטובוס, ואז כמה אוטובוסים שעושים את אותו המסלול מגיעים ביחד.

2. האוטובוסים מבזבים דקות ארוכות בתחנות, כי כשהאוטובוס עמוס להחריד (כמו בתמונה) לוקח לנוסעים זמן רב לפלס את דרכם החוצה. צעקות של נוסעים, שלא הצליחו לצאת בזמן: "נהג!!! הדלת !!!", מלוות את הנסיעה כמעט בכל תחנה.

3. מוניות שירות יתמלאו בנוסעים בבת ים כבר בעזריאלי / גשר מעריב, ואז יוכלו לעשות מסלול דרך איילון --> מחלף וולפסון --> מצבה. יחסוך לפחות 20-30 דק' לנוסעים, בנסיעות דרך שדרות ירושליים הזוועתיות והפקוקות. אלוהים יודע למה אין שם נת"צ בשני הכיוונוים.

4, מוניות השירות לא יהרגו את האוטובוסים לגמרי. עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו להמתין לאוטובוס על מנת לחסוך כמה שקלים בנסיעה / משתמשים בחופשי-חודשי. ל "מעמד הביניים" של הנוסעים - שמוכנים לשלם כמה שקלים יותר אבל להגיע יותר מהר ובנוחות- תהייה אלטרנטיבה.

5. התחרות תמריץ את דן לשפר את השירות.
 

mister K

New member
טעות מרה ואיומה!

ברור שזה יקצר, ובהרבה
1. במידה והקו ייפתח למוניות שירות, הכביש יוצף במוניות שירות, כך שזמן ההמתנה לאוטובוסים יתקצר. פעמים רבות אתה ממתין סתם, ברחוב, 10-15 דק' לאוטובוס, ואז כמה אוטובוסים שעושים את אותו המסלול מגיעים ביחד.

2. האוטובוסים מבזבים דקות ארוכות בתחנות, כי כשהאוטובוס עמוס להחריד (כמו בתמונה) לוקח לנוסעים זמן רב לפלס את דרכם החוצה. צעקות של נוסעים, שלא הצליחו לצאת בזמן: "נהג!!! הדלת !!!", מלוות את הנסיעה כמעט בכל תחנה.

3. מוניות שירות יתמלאו בנוסעים בבת ים כבר בעזריאלי / גשר מעריב, ואז יוכלו לעשות מסלול דרך איילון --> מחלף וולפסון --> מצבה. יחסוך לפחות 20-30 דק' לנוסעים, בנסיעות דרך שדרות ירושליים הזוועתיות והפקוקות. אלוהים יודע למה אין שם נת"צ בשני הכיוונוים.

4, מוניות השירות לא יהרגו את האוטובוסים לגמרי. עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו להמתין לאוטובוס על מנת לחסוך כמה שקלים בנסיעה / משתמשים בחופשי-חודשי. ל "מעמד הביניים" של הנוסעים - שמוכנים לשלם כמה שקלים יותר אבל להגיע יותר מהר ובנוחות- תהייה אלטרנטיבה.

5. התחרות תמריץ את דן לשפר את השירות.
טעות מרה ואיומה!
אתה כנראה לא יודע מה זו מוניות שירות אם זה מה שאתה חושב.
במידה והכביש אכן יוצף במונית שירות, אני מבטיח לך כאן באופן חגיגי שהנסיעה באוטובוס תתארך עוד יותר! המוניות יסתמו את הכביש, תפרענה לאוטובוסים ותעכבנה אותם בדיוק כמו שקורה היום בכל הצירים בהן פועלות מוניות בתל אביב. האוטובוסים רק יבזבזו עוד יותר זמן בתחנות, כי המוניות שעל מנת להפעיל אותן נהגן חייב להיות עבריין תנועה (אחרת לא ירוויח), יתקעו שם את האוטובוסים עוד יותר זמן.
איזו מונית תיסע דרך איילון? הצחקת אותי. כמ בכל מקום בו הן פועלות, הן תיסענה מהיכן שהכי רווחי להן באותו רגע ומאיפה שיש הכי הרבה נוסעים והכי הרבה תחלופה. קרי, תחנה מרכזית ושד' ירושלים.
מי מגיע "מהר ובנוחות" במונית שירות? זה נוח לך לנוסע בדבר הזה ולתהות אם תגיע בכלל בגלל נהיגתם הפרועה של הנהגים? זה גם לא מה שימריץ את דן לשפר את השירות. הן ייקחו לדן הרבה נוסעים דווקא בקטעים הרווחיים וסביר שזה יגרום רק להורדת תדירות האוטובוסים שכיום בבת ים היא טובה מאוד.

בקיצור, החשיבה שלך לא נכונה ואני מאחל לכם שלעולם לא יפעל בבת ים הנגע הזה שנקרא מונית שירות.
 
אם מה שחסר זה קווים ישירים דרך איילון

ברור שזה יקצר, ובהרבה
1. במידה והקו ייפתח למוניות שירות, הכביש יוצף במוניות שירות, כך שזמן ההמתנה לאוטובוסים יתקצר. פעמים רבות אתה ממתין סתם, ברחוב, 10-15 דק' לאוטובוס, ואז כמה אוטובוסים שעושים את אותו המסלול מגיעים ביחד.

2. האוטובוסים מבזבים דקות ארוכות בתחנות, כי כשהאוטובוס עמוס להחריד (כמו בתמונה) לוקח לנוסעים זמן רב לפלס את דרכם החוצה. צעקות של נוסעים, שלא הצליחו לצאת בזמן: "נהג!!! הדלת !!!", מלוות את הנסיעה כמעט בכל תחנה.

3. מוניות שירות יתמלאו בנוסעים בבת ים כבר בעזריאלי / גשר מעריב, ואז יוכלו לעשות מסלול דרך איילון --> מחלף וולפסון --> מצבה. יחסוך לפחות 20-30 דק' לנוסעים, בנסיעות דרך שדרות ירושליים הזוועתיות והפקוקות. אלוהים יודע למה אין שם נת"צ בשני הכיוונוים.

4, מוניות השירות לא יהרגו את האוטובוסים לגמרי. עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו להמתין לאוטובוס על מנת לחסוך כמה שקלים בנסיעה / משתמשים בחופשי-חודשי. ל "מעמד הביניים" של הנוסעים - שמוכנים לשלם כמה שקלים יותר אבל להגיע יותר מהר ובנוחות- תהייה אלטרנטיבה.

5. התחרות תמריץ את דן לשפר את השירות.
אם מה שחסר זה קווים ישירים דרך איילון
למה אתה מתעקש שהם יהיו קווים של מונית שירות ולא של אוטובוס? אוטובוס לא יכול להיות ישיר מרכבת מרכז לבת ים דרך איילון?
ושוב מתמטיקה: אוטובוס אחד מסיע אותה כמות אנשים כמו עשר מוניות שירות, ותופס הרבה פחות שטח כביש.
 

cwen

New member
יש אוטובוס כזה. קו 141.

אם מה שחסר זה קווים ישירים דרך איילון
למה אתה מתעקש שהם יהיו קווים של מונית שירות ולא של אוטובוס? אוטובוס לא יכול להיות ישיר מרכבת מרכז לבת ים דרך איילון?
ושוב מתמטיקה: אוטובוס אחד מסיע אותה כמות אנשים כמו עשר מוניות שירות, ותופס הרבה פחות שטח כביש.
יש אוטובוס כזה. קו 141.
והוא לא כזה מפוצץ בנוסעים. חוץ מזה, שגם האיילון יכול להיות מאוד פקוק בשעות העומס.
 
ברור שהוא לא מפוצץ, מי יסמוך על קו שנוסע

יש אוטובוס כזה. קו 141.
והוא לא כזה מפוצץ בנוסעים. חוץ מזה, שגם האיילון יכול להיות מאוד פקוק בשעות העומס.
ברור שהוא לא מפוצץ, מי יסמוך על קו שנוסע
פעמיים ביום?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה