krispytuna
New member
מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
הלוואי.מונית שירות בבת-ים יש חיה כזאת?
מישהו ראה ? שמע?
התחבורה הציבורית בין בת-ים לת"א מזעזעת..הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:
http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg
התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.
במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.
איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.
על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.
שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
היא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצבהתחבורה הציבורית בין בת-ים לת"א מזעזעת..
אתמול בערב בסביבות תשע בערב כשאין הרבה פקקים לקח לי 40 דקות להגיע מבת-ים לדיזינגוף סנטר בת"א, אותו מרחק אני מגיעה באופניים גם ב40 דקות..
איך זה הגיוני..
אוטובוס עושה 7 ק"מ ב40 דקות בזיון לגמרי
ועוד עכשיו כשביטלו רכבת אחת מבת-ים לת"א זה נוראי..
אני שמעתי ממישהו שמתחילים להכניס מוניות שירות לבת-ים, אבל אישית לא ראיתי,מחר אני אבדוק ואכתוב כאן
ובכלל אנחנו הבתימים צריכים להתעורר..
זה שאנחנו 6 ק"מ מת"א לא אומר שאפשר לזלזל ככה בנוסעים..
התחבורה לבת ים היא עולם שלישיהיא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב
יותר גרוע.
לבת ים יש קישור לכל כך הרבה מקומות בת"א ולשאר ערי גוש דן כולל מוסדות גדולים.
זאת לרבות שני קווים מהירים דרך נתיבי איילון ושני קווים מהירים דרך כבישים 44 ו4.
הקווים האלה לא נועדו שייסעו בהם את כל המסלול.התחבורה לבת ים היא עולם שלישי
התפיסה, לפיה טיב התחבורה נמדד לפי כמות האוטובוסים שמגיעים מנקודה א' לנקודה ב' היא לא נכונה.
כמה אנשים באמת נוסעים בקו 42 / 142 מתחילתו ועד סופו? בודדים. רוב האוכלוסייה מתחלפת בדרך. רוב רובם של האנשים נוסעים מבת ים, יורדים במרכז תל אביב, הקו מתרוקן ואז מתמלא מחדש בנוסעים חדשים מעזריאלי.
אם אתה צריך להגיע מבת ים לצהלה או קרית עתידים, עד שתגיע עם קו 142/42 יכולת להגיע לחיפה.
היום, כשאפשר לעבור מאוטובוס לאוטובוס, עדיף בהרבה שיהיו קווים מהירים מבת ים ללב תל אביב ולאחר מכן להחליף לאוטובוס שנוסע כמה תחנות קצרות עד היעד הסופי.
קח אותי כדוגמא - קו 142 מגיע ישירות מהבית שלי עד לפתח מקום עבודתי - קו 142. בהתחלה הייתי נוסע רק איתו והנסיעה הייתה ארוכה ומתישה, כולל סיבוב הזוי שבה הקו נוסע לתחנה מרכזית חדשה בתל אביב, נתקע שם בפקק האוטובוסים, ואז חוזר אחורה ונוסע על אלנבי.
החלטתי לשנות את מסלול הנסיעה, ומאז אני נוסע באמצעות קו 40, שעובר בנת"צ, עד תחנת דרך יפו/נחלת בנימין, חוצה את הכביש לאלנבי/דרך בגין, ומשם לוקח אחד מהקווים 5/70/142 עד לעבודה. ברור כי קו 142 שעליו אני עולה הוא קו שיצא מהתחנה כ 15 דקות לפני שהייתי בתחנה.
"קווים מהירים" ו"איילון" לא ממש הולך ביחדהקווים האלה לא נועדו שייסעו בהם את כל המסלול.
כל המטרה היא שתהיה תחלופת נוסעים לאורך המסלול, מאחר ויעדם של רוב הנוסעים הוא מרכז תל אביב.
עם זאת, חסרונם של קווים מהירים שייסעו על איילון אכן מורגש ואני מסכים שקווים 140 ו-141 על תדירותם הנמוכה לא מספיקים.
אבל מוניות שירות? זה באמת עולם שלישי... אם מצד אחד אתה אומר שהתחבורה היא עולם שלישי ומצד שני רוצה מוניות שירות, אתה אומר דבר והיפוכו.
אתה צודק, אבל עכשיו הרי רוצים לעשות שם מת"צ."קווים מהירים" ו"איילון" לא ממש הולך ביחד
בשעות העומס, שכיום הולכות ונמתחות לכיוון שעות הבוקר המאוחרות, איילון עמוס ביותר. אפילו עכשיו, (עשרה לעשר) נסיעה מהבת-ימון לדיזנגוף סנטר דרך איילון תארך בערך אותו זמן כמו נסיעה דרך העיר, לפי וויז (24 מול 28 דקות).
באיזה חלק של איילון אמור להיות מת"צ?אתה צודק, אבל עכשיו הרי רוצים לעשות שם מת"צ.
בחלק שבין ראשל"צ לצומת חולון.באיזה חלק של איילון אמור להיות מת"צ?
ממחלף חולות עד חיל השריוןבאיזה חלק של איילון אמור להיות מת"צ?
תודה, זכרתי את הדיון על כךממחלף חולות עד חיל השריון
כלומר בשעות הבוקר בכניסה עד לתחנה מרכזית.
בת ים מקושרת מצויין לת"א, כך היה תמיד לדעתיהיא דווקא אחת הטובות, בערי גוש דן האחרות המצב
יותר גרוע.
לבת ים יש קישור לכל כך הרבה מקומות בת"א ולשאר ערי גוש דן כולל מוסדות גדולים.
זאת לרבות שני קווים מהירים דרך נתיבי איילון ושני קווים מהירים דרך כבישים 44 ו4.
שעה ועשרה לעבור 7 קילומטרבת ים מקושרת מצויין לת"א, כך היה תמיד לדעתי
יותר מחולון (אם כי חולון נראה לי השתפרה מאוד בעקבות הרה-ארגון עם קווי x71 וx89.) גם גבעתיים השתפרה מאוד (x60).
בוא ננסה לחשוב בהיגיון.הלוואי.
אם היו מוניות שירות בבת ים, האוטובוסים לבת ים לא היו נראים ככה:
http://s16.postimg.org/xyk19jemd/556810_10151779225788955_653226006_n.jpg
התמונה צולמה היום בתחנת "חברת חשמל" בתל אביב, בקו 240 הנוסע לבת ים.
במשך כ 20 דקות הגיעו ארבעה אוטובוסים לתחנה, בכולם הנוסעים מחוצים על הדלת.
איך שנפתחת הדלת, עשרות נוסעים בתחנה מתנפלים על הכניסה, בניסיון נואש להיות מהנוסעים הבודדים שאיכשהוא מצליחים להידחס.
על חווית הנסיעה של הנוסעים הדחוסים בפנים לא צריך להרחיב את הדיבור.
שעה ועשרה מעזריאלי לבת ים. 6 קילומטר ברכב.
ברור שזה יקצר, ובהרבהבוא ננסה לחשוב בהיגיון.
במונית שירות יש 10 מקומות. באוטובוס רגיל יש 70 (כולל עמידה), ובמפרקית יש מעל 100 (יתקנו אותי המומחים אם אני טועה, ולדעתי אני דווקא ממעיט).
אז אתה מציע, במקום להוסיף אוטובוס אחד, להוסיף עשר מוניות שירות שייתקעו ברמזור אחת אחרי השנייה? ואתה מאמין ברצינות שזה יביא לקיצור זמן הנסיעה מתל אביב לבת ים?
ברור שזה יקצר, ובהרבה
1. במידה והקו ייפתח למוניות שירות, הכביש יוצף במוניות שירות, כך שזמן ההמתנה לאוטובוסים יתקצר. פעמים רבות אתה ממתין סתם, ברחוב, 10-15 דק' לאוטובוס, ואז כמה אוטובוסים שעושים את אותו המסלול מגיעים ביחד.
2. האוטובוסים מבזבים דקות ארוכות בתחנות, כי כשהאוטובוס עמוס להחריד (כמו בתמונה) לוקח לנוסעים זמן רב לפלס את דרכם החוצה. צעקות של נוסעים, שלא הצליחו לצאת בזמן: "נהג!!! הדלת !!!", מלוות את הנסיעה כמעט בכל תחנה.
3. מוניות שירות יתמלאו בנוסעים בבת ים כבר בעזריאלי / גשר מעריב, ואז יוכלו לעשות מסלול דרך איילון --> מחלף וולפסון --> מצבה. יחסוך לפחות 20-30 דק' לנוסעים, בנסיעות דרך שדרות ירושליים הזוועתיות והפקוקות. אלוהים יודע למה אין שם נת"צ בשני הכיוונוים.
4, מוניות השירות לא יהרגו את האוטובוסים לגמרי. עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו להמתין לאוטובוס על מנת לחסוך כמה שקלים בנסיעה / משתמשים בחופשי-חודשי. ל "מעמד הביניים" של הנוסעים - שמוכנים לשלם כמה שקלים יותר אבל להגיע יותר מהר ובנוחות- תהייה אלטרנטיבה.
5. התחרות תמריץ את דן לשפר את השירות.
אם מה שחסר זה קווים ישירים דרך איילוןברור שזה יקצר, ובהרבה
1. במידה והקו ייפתח למוניות שירות, הכביש יוצף במוניות שירות, כך שזמן ההמתנה לאוטובוסים יתקצר. פעמים רבות אתה ממתין סתם, ברחוב, 10-15 דק' לאוטובוס, ואז כמה אוטובוסים שעושים את אותו המסלול מגיעים ביחד.
2. האוטובוסים מבזבים דקות ארוכות בתחנות, כי כשהאוטובוס עמוס להחריד (כמו בתמונה) לוקח לנוסעים זמן רב לפלס את דרכם החוצה. צעקות של נוסעים, שלא הצליחו לצאת בזמן: "נהג!!! הדלת !!!", מלוות את הנסיעה כמעט בכל תחנה.
3. מוניות שירות יתמלאו בנוסעים בבת ים כבר בעזריאלי / גשר מעריב, ואז יוכלו לעשות מסלול דרך איילון --> מחלף וולפסון --> מצבה. יחסוך לפחות 20-30 דק' לנוסעים, בנסיעות דרך שדרות ירושליים הזוועתיות והפקוקות. אלוהים יודע למה אין שם נת"צ בשני הכיוונוים.
4, מוניות השירות לא יהרגו את האוטובוסים לגמרי. עדיין יהיו נוסעים שיעדיפו להמתין לאוטובוס על מנת לחסוך כמה שקלים בנסיעה / משתמשים בחופשי-חודשי. ל "מעמד הביניים" של הנוסעים - שמוכנים לשלם כמה שקלים יותר אבל להגיע יותר מהר ובנוחות- תהייה אלטרנטיבה.
5. התחרות תמריץ את דן לשפר את השירות.
יש אוטובוס כזה. קו 141.אם מה שחסר זה קווים ישירים דרך איילון
למה אתה מתעקש שהם יהיו קווים של מונית שירות ולא של אוטובוס? אוטובוס לא יכול להיות ישיר מרכבת מרכז לבת ים דרך איילון?
ושוב מתמטיקה: אוטובוס אחד מסיע אותה כמות אנשים כמו עשר מוניות שירות, ותופס הרבה פחות שטח כביש.
ברור שהוא לא מפוצץ, מי יסמוך על קו שנוסעיש אוטובוס כזה. קו 141.
והוא לא כזה מפוצץ בנוסעים. חוץ מזה, שגם האיילון יכול להיות מאוד פקוק בשעות העומס.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.