מוניות שירות בדרך בגין

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
מוניות שירות בדרך בגין

מוניות שירות בדרך בגין
חידוש של החודשים האחרונים - לדעתי מאז שנכנס קו 1 לפעולה: בעבר מוניות שירות לכיוון נתניה היו עוברות בתדירות לא גבוהה בתחנות בדרך בגין הסמוכות לעזריאלי, לכיוון צפון, ולא עוצרות אלא במקרה לא כ"כ נפוץ שסימנו להן (התחנה הראשונה שלהן היא מסוף 2000). כעת, אולי מכיוון שיש פחות או אין בכלל מוניות בקו 51 ואולי בלי קשר, נוסעות שם יותר מוניות, ומה שמפריע הוא שהן גם מתעכבות בהמתנה לנוסעים. מצורפות שתי תמונות להמחשה, למען ההבהרה מדובר באותה מונית עצמה שחנתה בנתיב, וצולמה בהפרש של דקות אחדות.

כיוון שזה מקבץ תחנות בעייתי ממילא, עם הרבה קווים + כלי רכב פרטיים שפונים ימינה + גאון תורן שחוסם את הנתיב מסיבותיו השונות + כלי רכב שיוצאים מחניית הקניון, התוספת של מונית שירות שרובצת שם ממש לא ברוכה.



 
גרפיקה מעניינת ומשעשעת (למרות שהוא לא משתמש בתח"צ)

מוניות שירות בדרך בגין
חידוש של החודשים האחרונים - לדעתי מאז שנכנס קו 1 לפעולה: בעבר מוניות שירות לכיוון נתניה היו עוברות בתדירות לא גבוהה בתחנות בדרך בגין הסמוכות לעזריאלי, לכיוון צפון, ולא עוצרות אלא במקרה לא כ"כ נפוץ שסימנו להן (התחנה הראשונה שלהן היא מסוף 2000). כעת, אולי מכיוון שיש פחות או אין בכלל מוניות בקו 51 ואולי בלי קשר, נוסעות שם יותר מוניות, ומה שמפריע הוא שהן גם מתעכבות בהמתנה לנוסעים. מצורפות שתי תמונות להמחשה, למען ההבהרה מדובר באותה מונית עצמה שחנתה בנתיב, וצולמה בהפרש של דקות אחדות.

כיוון שזה מקבץ תחנות בעייתי ממילא, עם הרבה קווים + כלי רכב פרטיים שפונים ימינה + גאון תורן שחוסם את הנתיב מסיבותיו השונות + כלי רכב שיוצאים מחניית הקניון, התוספת של מונית שירות שרובצת שם ממש לא ברוכה.
גרפיקה מעניינת ומשעשעת (למרות שהוא לא משתמש בתח"צ)
בגיחה האחרונה שלי לת"א (לפני כשבוע) דווקא ראיתי כמה מוניות בקו 51, כך שלמרבה הצער זה עוד קיים.
לגבי המוניות הנתנייתיות ובעיית מוניות השירות בכלל, רבות כבר נאמר בפורום.
ההשתלטות שלהן על תחנות אוטובוס זו בעייה מטרידה במיוחד (בעיקר ה"גאונים"), אבל רק חלק קטן מהבעייה הכוללת.

בקיצור- הצלחת לעצבן אותי, אפילו שזו ממש לא אשמתך.
 
דווקא מוניות 51 תפסו תאוצה מאז כניסת קו 1

מוניות שירות בדרך בגין
חידוש של החודשים האחרונים - לדעתי מאז שנכנס קו 1 לפעולה: בעבר מוניות שירות לכיוון נתניה היו עוברות בתדירות לא גבוהה בתחנות בדרך בגין הסמוכות לעזריאלי, לכיוון צפון, ולא עוצרות אלא במקרה לא כ"כ נפוץ שסימנו להן (התחנה הראשונה שלהן היא מסוף 2000). כעת, אולי מכיוון שיש פחות או אין בכלל מוניות בקו 51 ואולי בלי קשר, נוסעות שם יותר מוניות, ומה שמפריע הוא שהן גם מתעכבות בהמתנה לנוסעים. מצורפות שתי תמונות להמחשה, למען ההבהרה מדובר באותה מונית עצמה שחנתה בנתיב, וצולמה בהפרש של דקות אחדות.

כיוון שזה מקבץ תחנות בעייתי ממילא, עם הרבה קווים + כלי רכב פרטיים שפונים ימינה + גאון תורן שחוסם את הנתיב מסיבותיו השונות + כלי רכב שיוצאים מחניית הקניון, התוספת של מונית שירות שרובצת שם ממש לא ברוכה.
דווקא מוניות 51 תפסו תאוצה מאז כניסת קו 1
ובמיוחד מאז הוצאת 51 מהמציבה ומהשוק, ובמיוחד לאור העבודה שהרבה נוסעים מגדירים את קו 1 כקו איטי דווקא
 

טשאפק 2

New member
הוא אכן איטי, מכיוון שיש לו מיליון תחנות

דווקא מוניות 51 תפסו תאוצה מאז כניסת קו 1
ובמיוחד מאז הוצאת 51 מהמציבה ומהשוק, ובמיוחד לאור העבודה שהרבה נוסעים מגדירים את קו 1 כקו איטי דווקא
הוא אכן איטי, מכיוון שיש לו מיליון תחנות
ובז'בוטינסקי חלק מהדרך הוא עומד עם כולם (בנת"צ לא מופרד) ובחלק אחר, שבו הנת"צ מופרד, הוא נתקע ברמזורים.

עם זאת, עד כמה שאני יכול להשוות תדירות מוניות השירות של קו 51 הנצפות בדרך בגין ירדה מאד, ולעומת זאת עלתה התדירות והחוצפה של המוניות לנתניה.
 
הפתרון לתעלומה: מוניות 51 בגלל העומס נוסעות במנהרה

הוא אכן איטי, מכיוון שיש לו מיליון תחנות
ובז'בוטינסקי חלק מהדרך הוא עומד עם כולם (בנת"צ לא מופרד) ובחלק אחר, שבו הנת"צ מופרד, הוא נתקע ברמזורים.

עם זאת, עד כמה שאני יכול להשוות תדירות מוניות השירות של קו 51 הנצפות בדרך בגין ירדה מאד, ולעומת זאת עלתה התדירות והחוצפה של המוניות לנתניה.
הפתרון לתעלומה: מוניות 51 בגלל העומס נוסעות במנהרה
בגלל שהמוניות מאוד עמוסות ומלאות כבר בבית קלקא או עוד קודם לכן המוניות החכמות שנוסעות ברחוב המסגר (שהופקר בעקבות הפעלת קו 1, תחשבו שבשעות אחה"צ העמוסות 51 עובר שם בתדירות של 15-20 דקות בלבד!!!) אין למוניות צורך לעצור בעזריאלי, אלא אם יש נוסע שמבקש לרדת שם. לכן אתה לא רואה את המוניות בעזריאלי, הן נוסעות מהמנהרה.
&nbsp
ואכן קו 1 נתפס בציבור כקו איטי מאוד, אני מכיר כאלה שבכוונה לא עולים עליו. למשל בקו 51 בעבר כבר לא היו עולים הרבה אנשים מרכבת מרכז למשל ועד תחנה מרכזית ת"א אלא בעיקר יורדים, כעת קו 1 לא מסתיים בת"א, ולכן בכל תחנה עולים עוד ועוד אנשים. חוץ מזה שיש בעיה עם הדלתות, וגם שהנהג צריך ליישר את כל האורך של המכונה בתחנה, ויש תחנות עמוסות שהנהגים נאלצים להמתין עד שכל האוטובוסים הקצרים ייצאו, ורק אז לפתוח את הדלתות.
 
ברחוב המסגר יש מספיק קווים שאפשר לנסוע בתחבורת מעברים

הפתרון לתעלומה: מוניות 51 בגלל העומס נוסעות במנהרה
בגלל שהמוניות מאוד עמוסות ומלאות כבר בבית קלקא או עוד קודם לכן המוניות החכמות שנוסעות ברחוב המסגר (שהופקר בעקבות הפעלת קו 1, תחשבו שבשעות אחה"צ העמוסות 51 עובר שם בתדירות של 15-20 דקות בלבד!!!) אין למוניות צורך לעצור בעזריאלי, אלא אם יש נוסע שמבקש לרדת שם. לכן אתה לא רואה את המוניות בעזריאלי, הן נוסעות מהמנהרה.
&nbsp
ואכן קו 1 נתפס בציבור כקו איטי מאוד, אני מכיר כאלה שבכוונה לא עולים עליו. למשל בקו 51 בעבר כבר לא היו עולים הרבה אנשים מרכבת מרכז למשל ועד תחנה מרכזית ת"א אלא בעיקר יורדים, כעת קו 1 לא מסתיים בת"א, ולכן בכל תחנה עולים עוד ועוד אנשים. חוץ מזה שיש בעיה עם הדלתות, וגם שהנהג צריך ליישר את כל האורך של המכונה בתחנה, ויש תחנות עמוסות שהנהגים נאלצים להמתין עד שכל האוטובוסים הקצרים ייצאו, ורק אז לפתוח את הדלתות.
ברחוב המסגר יש מספיק קווים שאפשר לנסוע בתחבורת מעברים
 
יש הרבה אנשים שלא רגילים לנסוע באגד

ברחוב המסגר יש מספיק קווים שאפשר לנסוע בתחבורת מעברים
יש הרבה אנשים שלא רגילים לנסוע באגד
או שמופתעים מכך שאד לוקחים נוסעים בתוך גוש דן. תושבי חולון או ראשון שצריכים אוטובוס בתוך תל אביב כנראה יעלו גם על אגד בלי לשאול שאלות, אבל חלק מתושבי שאר גוש דן או כאלה שגרים רחוק יותר לא מודעים לאפשרות לנסוע באגד...
 
נראה לי שהרוב יודעים שאפשר לנסוע באגד

יש הרבה אנשים שלא רגילים לנסוע באגד
או שמופתעים מכך שאד לוקחים נוסעים בתוך גוש דן. תושבי חולון או ראשון שצריכים אוטובוס בתוך תל אביב כנראה יעלו גם על אגד בלי לשאול שאלות, אבל חלק מתושבי שאר גוש דן או כאלה שגרים רחוק יותר לא מודעים לאפשרות לנסוע באגד...
נראה לי שהרוב יודעים שאפשר לנסוע באגד
אני חושב שהרוב עוד לא התרגלו לתחבורת מעברים.
לכן, טוב שנדבר על זה כדי לפרסם את תחבורת המעברים.
 

טשאפק 2

New member
זה לא רק עניין של הרגל

נראה לי שהרוב יודעים שאפשר לנסוע באגד
אני חושב שהרוב עוד לא התרגלו לתחבורת מעברים.
לכן, טוב שנדבר על זה כדי לפרסם את תחבורת המעברים.
זה לא רק עניין של הרגל
מחקרים הראו שאנשים מעדיפים נסיעה רציפה על נסיעה בשני קטעים, גם כאשר יש לכך תוספת זמן מסוימת.

הסיבות לכך הן האי-נוחות שבמעבר עצמו (לרדת, להמתין, לעלות) ותפיסת הזמן הסובייקטיבית; זמן שעובר בנסיעה נתפס כקצר יותר מזמן שעובר בהמתנה. אדם שנסע 30 דקות באוטובוס אחד יחוש שעבר פחות זמן מאשר אדם שנסע, נניח, 25 דקות סכ"ה בשני אוטובוסים, עם החלפה באמצע.
 
זה גם נכון, למרות זאת רצוי לעודד אנשים להחליף אוטובוסים

זה לא רק עניין של הרגל
מחקרים הראו שאנשים מעדיפים נסיעה רציפה על נסיעה בשני קטעים, גם כאשר יש לכך תוספת זמן מסוימת.

הסיבות לכך הן האי-נוחות שבמעבר עצמו (לרדת, להמתין, לעלות) ותפיסת הזמן הסובייקטיבית; זמן שעובר בנסיעה נתפס כקצר יותר מזמן שעובר בהמתנה. אדם שנסע 30 דקות באוטובוס אחד יחוש שעבר פחות זמן מאשר אדם שנסע, נניח, 25 דקות סכ"ה בשני אוטובוסים, עם החלפה באמצע.
זה גם נכון, למרות זאת רצוי לעודד אנשים להחליף אוטובוסים
ביחוד במרכזי ערים וצירים שבהם יש אוטובוסים בתדירות גבוהה.
 

טשאפק 2

New member
צודק, בדיוק הבוקר שמתי לב לזה

הפתרון לתעלומה: מוניות 51 בגלל העומס נוסעות במנהרה
בגלל שהמוניות מאוד עמוסות ומלאות כבר בבית קלקא או עוד קודם לכן המוניות החכמות שנוסעות ברחוב המסגר (שהופקר בעקבות הפעלת קו 1, תחשבו שבשעות אחה"צ העמוסות 51 עובר שם בתדירות של 15-20 דקות בלבד!!!) אין למוניות צורך לעצור בעזריאלי, אלא אם יש נוסע שמבקש לרדת שם. לכן אתה לא רואה את המוניות בעזריאלי, הן נוסעות מהמנהרה.
&nbsp
ואכן קו 1 נתפס בציבור כקו איטי מאוד, אני מכיר כאלה שבכוונה לא עולים עליו. למשל בקו 51 בעבר כבר לא היו עולים הרבה אנשים מרכבת מרכז למשל ועד תחנה מרכזית ת"א אלא בעיקר יורדים, כעת קו 1 לא מסתיים בת"א, ולכן בכל תחנה עולים עוד ועוד אנשים. חוץ מזה שיש בעיה עם הדלתות, וגם שהנהג צריך ליישר את כל האורך של המכונה בתחנה, ויש תחנות עמוסות שהנהגים נאלצים להמתין עד שכל האוטובוסים הקצרים ייצאו, ורק אז לפתוח את הדלתות.
צודק, בדיוק הבוקר שמתי לב לזה
במקרה התייבשתי בתחנה בפינת מוזס זמן רב יחסית, כ-10 דקות, ועברו שלוש מוניות של קו 51, אבל הן נסעו בנתיב המרכזי בבגין ולא בנת"צ כפי שנהגו בעבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה