מונטריאול - טורונטו פירסון

me too

New member
מונטריאול - טורונטו פירסון

בררנו ב WESTJET - קצת יקר. לנסוע באוטו שלנו - לא כל כך מתאים. אילו עוד אופציות יש? כדאי ברכבת? כמה זמן נסיעה זה? ואולי אולי אולי למישהו יש קישור לאתר או שם תודה
 
עשינו את זה פעם בויה-רייל (רכבת)

לא נורא אבל גם לא מדהים (השאלה כמה עמוסים אתם במזוודות) ו- זה לא כל כך זול! והעיקר-לברר אם יש דרך נוחה להגיע לשדה התעופה. לווסט-ג'ט היו מבצעים מטורפים לקו מונטריאול-טורונטו לא מזמן (100$ לכיוון), אולי זה עוד רץ? (ראיתי עכשיו מבצעים אחרים, שווה לבדוק) יש גם אוטובוסים. הנה: ויה רייל: http://www.viarail.ca/en_index.html
 
ועוד משהו קטן

ממליצה לבדוק גם את אייר קנדה אנחנו לקחנו טיסה לטורונטו איתם והם היו יותר זולים מווסט-ג'ט בתאריך הספציפי שרצינו
 
עשיתי חיפוש עבורך על תאריכים פיקטיביים

יש טיסות באייר קנדה ב70 דולר וב90 דולר. נכון מוסיפים מיסים והכל אבל זה מהיר, מביא אותך לשדה התעופה בכיף (ויש גם שירות נוח ממונטריאול לשדה התעופה מברי-אוקם)
 

tricia

New member
try sunwing

http://www.sunwing.ca/ They hava amazing deals. last weak i flew to Orlando for79 dollars taxes included
 
7 שעות ואת שם. רק 18 דולר ב Coach Canada

החזרה ממונטריאול עולה רק 10 דולר. לא ניסיתי ולכן לא יודע איך איכות השרות. מה שברור - זה לוקח הרבה זמן via rail היה נחמד, נעים ומתורבת, מדאון טאון ל- דאון טאון, זה היה לפני שבועיים וזה עלה לנו 233 דולר לשני אנשים הלוך חזור, אבל זה היה מחיר מיוחד.
 

me too

New member
תודה לכולכם

קיסרית, את המבצע באייר קנדה מצאת באתר שלהם? כי חפשתי לפני כמה ימים וזה יוצא לא מעט. באופן עקרוני אנחנו נהיה עם שתי מזוודות אולי אפילו רק מזוודה אחת, אני פשוט מתבאסת מנסיעה ברכבת 5 שעות ואז עוד טיסה ואחר כך נסיעה מתל אביב לקריות.
מעייף אותי רק לחשוב על זה........................
 
כן, באתר של אייר קנדה

הכנסתי תאריך הלוך ביוני ותאריך חזור ביולי היו די הרבה טיסות, הזולות - 60 ומשהו עד 90 ומשהו דולר. לדעתי זה הכי נוח - פשוט כי זה מהיר ומביא אותך ישר לשדה התעופה. לפעמים רק הדרך לשדה התעופה יכולה להיות נורא לא נוחה בתחבורה הציבורית, או ארוכה או יקרה אם לוקחים מונית.
 
כמוצקינאי וותיק. ממליץ רכבת נתב"ג-קריות

סליחה שהצעתי אוטובוס למונטריאול, לא ידעתי שמדובר בנסיעה למונטריאול שהיא רק חלק מנסיעה ארוכה עד לקריות. לא רצוי להוסיף עוד 7 שעות. מה שטוב ברכבת של וויא רייל, שצריך להיות בתחנה UNION STAION רק כמה דקות לפני הנסיעה, ולא שעה ויותר אם טסים.
 

me too

New member
אני מקווה שאחרי שנה שאני כאן

משהו יחכה לי בשדה תעופה וימנע ממני את החויה המפוקפקת של רכבת ישראל
 

egomodel

New member
למוצקינאים ולאחרים

גם אני מוצקינאי (פופולאריות שיא בפורום שעוסק בטורונטו...) אבל לא ראיתי שהמחירים שם הם 10$ אלא פי 5 ומעלה... וגם אני חושב שרכבת ישראל נותנת שרות מעולה. בכל מצב - בהצלחה...
 

aviadbarel

New member
COACH CANADA

מפרסמים בזמן האחרון נסיעות טורונטו-מונטריאול ב10 דולרים. מתוך סקרנות בדקתי ומסתבר שזה לא מחיר קבוע, אלא משתנה בהתאם לתאריך היעד, בדומה למחירי טיסות. אכן הצלחתי למצוא גם תאריכים שכרטיס עולה 10 דולר, אבל לרוב זה היה גבוה יותר.
 
למעלה