מומלץ מאוד לקרוא

הכתבה "מכתב גלוי לחברי הישראלים..

היא עוד צביעות ושקר שנובעת מהפחד של האויב תמיד אחרי שאנחנו מפעילים כח, לא צריך ישר להאמין ולקפוץ כמו תיש, בכל פעם שהם זורקים לאויר את המילה שלום! כבר ראינו בעבר מה שוות ההבטחות שלהם והדיבורים שלהם על שלום. חוץ מזה גם אם אחד מהם חושב שצריך לחזור להדברות, אז הוא רק אחד, רובם לא מעונינים וזה דבר ידוע.
 

לביא1

New member
אני אסביר לך הם פשוט...

שובים את הקהל הבשמאלני בעל נטיות הנאיביות וגורמיןם להם לפנות כנד עמם שלהם וכמה מפליא הם מצליחים. ניצחון הוא האופציה היחידה שלום הוא לא אופציה!!!
 

רק כך

New member
כל אחד יכול לכתוב מילים יפות

השאלה היא מה עושים בתכלס? אם הוא מאמין שכולנו בני אדם והארץ הזאת שייכת לכולנו, שיפנה קודם לחבריו הערבים ויטיף להם ורק אחר כך יכתוב ליהודים מכתבים. רק בגלל שיש כמה פלשתינאים שדוגלים במשא ומתן ושלום זה לא אומר שצריך לומר: "או, הם טובים... הם נפלאים... עכשיו יש סיכוי לשלום!" הרי גם בינינו הישראלים יש הרבה כאלו שקוראים לדו-קיום ושלום ואחווה וורודה וציוץ ציפורים וזה לא מפריע לערבים (לרובם, טוב?) לרצות לפגוע בנו ולקרוא לנו "הכובשים האכזריים".
 
אני מצטערת מאוד

להגיד לך שאני אפילו התחלתי לקרוא ולא המשכתי מכיוון שזה שטויות הערבים לא רוצים שלום אין כזה דבר לא היה אין ולא יהיה
 
נורב, קיים פתגם ידוע:

אל תאמין לערבי גם אחרי 40 שנה בקבר.ואל תפנה לו את הגב. כאשר הערבים פגעו בנו ולא הגבנו לא כתבו כלום. עכשיו שמגיבים הם רוצים משא ומתן, על מי צוחקים הרי משא ומתן יש כל הזמן והערבים לא מסתפקים בכלום.
 
למעלה