מומחה בבניית אתרים להקמת פורטל חדש

roncho1

New member
מומחה בבניית אתרים להקמת פורטל חדש

שלום אני בשלבי הקמה מתקדמים של מיזם חדש. בגדול, הרעיון הוא מועדון לקוחות בינלאומי חדש, חלק בלתי נפרד מהמיזם הינו פורטל באינטרנט, בסגנון של "תפוז", מבחינת היקף השירותים השונים, אשר לכל אחד מהם אזור נפרד באתר, מערכת פורומים, צא'ט בסגנון מסנג'ר המאפשר לראות אילו חברים של המשתמש מחוברים כרגע, חנות אלקטרונית, אפשרויות פרסום מגוונות באתר, העלאת תמונות לאתר, מערכת ניהול והרשמה לעסקים המציעים הנחות לחברי המועדון, ועוד פונקציות שונות. אם מישהו מכיר או שיש מבינכם מומחה בבניית אתרים, המוכן לעבוד כפרילנסר או לחילופין להיכנס כשותף במיזם, אשמח אם תצרו קשר, במסרים או בכתובת: [email protected] תודה רון
 

yaelofa

New member
יש לי חבר

שהוא מומחה בבניית אתרים ופורטלים. אנא פנה אליו ואמור שאני שלחתי אותך. [email protected] בהצלחה יעל פנוקי מאפים
 

adgr

New member
פנה במסר.

בניית פורטל כולל פורום+ניהול. כולל חנות וירטואלית שמוכיחה את עצמה - הכי מקודמת בגוגל. כולל סקרים, הוספת מאמרים, אינדקס אתרים כמו בתפוז ונענע, כולל לוחות מודעות משוכללים. כולל קידום אתרים כולל אינדקס עסקים , בקיצור הכל. רק אל תשלה את עצמך מבחינת הפורומים - אתה לא תיישר קו עם תפוז . לא מעוניין בשותפות , רק בנייה בתשלום.
 

roncho1

New member
ראשית תודה לכל העונים....

אני מודע לכך שמחיר של בניית פורטל מהסוג שאני רוצה כרוך בעלויות רבות...לכן העדיפות הראשונה היא למצוא מומחה, אולי שניים, אשר יהיו חלק מצוות המיזם שאני עומד בראשו, על מנת שנוכל לעבוד בשיתוף פעולה מלא ולאורך זמן....מבלי להיות תלוי בחברה חיצונית אשר תעבוד ע"פ חוזים.
 

adgr

New member
קצת מציאות.

שותף כזה לא תמצא. אולי תצליח לעניין אותו ולהוכיח שזה כדאי. שותף כזה לא יהיה שותף אם הוא יכול לבנות - הוא יבנה לעצמו. והכל יהיה שלו לא חלק ולא אחוזים. שעתיים אחרי שהפורטל שלך יעלה - האדם שאתה מחפש ולא הסכים להיות שותף, יבנה אותו דבר לעצמו. 2 אפשרויות : א. אולי אתה צריך פראייר ? ב. בנייה בתשלום.
 

roncho1

New member
אני לא מסכים כל כך

הרבה, אם לא רוב החברות כיום, אשר מפעילות פורטלים\אתרים באינטרנט, מעסיקות בונה אתרים משלהן אשר דואג לבנייה ולתפעול של האתר באינטרנט מבלי להיזקק לחברת בניית אתרים חיצונית. לפי מה שאתה אומר....אז למה באמת בונה האתר של "תפוז" לא מקים בעצמו את מתחרה? אולי כי יש ביניהם חוזה.....(ותנאי העסקה מצויינים...) כמו כן, כפי שציינתי קודם....האתר שעתיד לקום...הוא לא כל מכלול המיזם...מאחורי האתר תהיה כמובן חברה עם מוצר, תדמית, לקוחות וכו', כך שגם אם מי שבחר לא להתקשר איתי, ירצה להקים אתר מתחרה...זה יהיה לו הרבה יותר מסובך (מה גם שברור שהוא יהיה חתום על הסכם סודיות בנושא). כיוון שעלויות פורטל בגודל כזה הן גבוהות ביותר (כל תמחור ענף בניית האתרים נראה מאוד גבוה וללא הרבה פרופורציה מול שעות העבודה נטו לדעתי), אני מעדיף, תוך ראייה ותכנון לעתיד, למצוא מומחה בבניית אתרים (שגם פנוי), ולשלב אותו בצוות העובדים של המיזם, כולל אחוזים ושותפות כלשהי (הכל יסגר במו"מ). אבל בכל מקרה, תודה על התגובה, אני לא מתיימר להיות בעל נסיון כמוך, וברור לי שדבריך נובעים מהיכרות של השוק מקרוב, אך האינטואיציה שלי נוטה יותר להסכים עם דבריי :) רון
 
אז בשביל שנבין....

אתה בעצם רוצה להתחרות בתפוז?
 

roncho1

New member
חחח

לשם הבהרה איני מעוניין להתחרות בתפוז ההשוואה לתפוז היתה רק לשם דוגמא לסוג הפורטל אותו אני מעוניין להקים, מבחינת העיצוב הכללי, הפונקציות השונות, וכו'...הדוגמה הראשונה שעלתה בראשי היתה תפוז...אך מלבד העובדה שמדובר בפורטל, אין שום דימיון בין המיזם העתידי שלי לתפוז (חוץ מהפוטנציאל הגדול וכמות הגולשים הצפוייה :) )
 
אתה נוגד את עצמך חח.. :)

מצד אחד אתה לא מעוניין להתחרות בתפוז. מצד שני אתה מעוניין להקים פורטל מאותו הסוג, מבחינת עיצוב, והפונקציונליות. תחליט
אם אתה הולך מול תפוז אז עד הסוף..
 

roncho1

New member
כבר דיי מאוחר...

ואין לי משהו שנון לכתוב עכשיו כתגובה.... אני אנסה שוב מחר בבוקר :) אבל אתה בסדר אתה...
 

adgr

New member
בקיצור אתה תפרן

אל תעלב גם אני תפרן. מניסיון , להקים פורטל מצליח צריך הון של 100K$ . אף אחד לא יעבוד בתמורה לחלום שאולי יצליח,במיוחד ללא השקעה ראשונית. בניית הפורטל+כותבי מאמרים+חדשות+מנהלי פורומים+צלמים+כתבי שטח+רו"ח+פרסום+קידום הפורטל+איחסון+תחזוקה+תמיכה בשרת+ניהול לוחות+חסימת גורמי זדון והאקרים+... לחלום זה בחינם. מה הקישקוש לגבי סודיות? - אם יצליח יהיו חקיינים. בלי לשאול את רשותך או בקשתך. אני רק מכין אותך - שהאכזבה לא תהיה כואבת בעוד חודשיים.
 

Yosi Azulay

New member
סתם עצה קטנה

למה אתה מוריד לבחור את הרוח במפרשים ? הרעיון של לפטוח אתר טוב באינטרנט הוא רעיון טוב במיוחד אם יש לך מוצר שיקדם את האתר בניגוד למה שנהמר פה אני חולק על עניין ה100K לאתר אלה אם אתה רוצה להזכיר לעצמך שרת יעודי ולהחזיק צוות שלם כבר בשלב הראשון עצתי לך היא שאם יש לך את הידע בבניה תתחיל לבנות לבד בשלב ראשון בשלב השני כאשר יש לך כבר משהוא ביד תתחיל להכניס אנשי מקצוע שישפרו ויתקנו את מה שאתה עשיתה בשלב האחרון אחרי שהאתר שלך רץ באינטרנט במתקונת מצומצמת ויש לך כניסות אז תתחיל להוצא את ההוצאות הגדולות אולי אחרי שהאתר עובר חצי שנה אתה תיראה שדיי ולא כדאי להשקיע יותר. תבנה לך תוכנית מסודרת עולם האינטרנט הוא עולם רע אפילו יותר מעולם העסקים הישראלי צריך הרבה כוח נפשי וסליחה על הביטויי אבל אתה צריך בצים של פלדה כדי לשרוד, אם לא ימחקו אותך באותה המהירות שבה התחלתה קיום גם אני מרים אתר באותו סיגנון ואני מודע להוצעות אז אם אתה צריך עוד עצות או אפילו אנשי מקצוע את מוזמן לשלוח לי ואני הקשר אותך עם אנשי מקצוע בברכת הצלחה יוסי אזולאי
 
למעלה