מוכר שקרן באייבי... צריך את עזרתכם.

מוכר שקרן באייבי... צריך את עזרתכם.

שלום, בשבת שעברה קניתי ספר מהמוכר mysupplyhouse. הספר עלה כ-26 דולר. יום לאחר מכן הוא שולח לי זיכוי בפייפל שהספר אזל במלאי "Sorry -Sold Out" והחזיר לי את ה-26 דולר ששילמתי לו. התחלתי להתכתב איתו בInbox, שזה ממש לא מעניין אותי שזה אזל במלאי וזה מחדל שלו שהוא מעלה ספר למכירה שאין לו במלאי - שיעשה בדיקה לפני שהוא מוכר דברים. ואז הוא התחיל למרוח אותי במשפטים כמו: The book was stolen The book was stolen in a robbery. What do you want me to do?? The robber shot me in the leg. It was awful חושב עשו אותו באצבע. ובדיוק באותו זמן הוא מעלה את הספר שוב פעם למכירה בעמוד שלו. סליחה זה ממש חוצפה! ואני רוצה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לי, אני מחכה לספר הזה במיוחד ואין אותו בארץ אז הוא רשם שמישהו כבר קנה אותו. ואז שרשמתי לו שהוא שקרן ורמאי וכתבתי לו פידבק שלילי. אז זה נגמר בזה: I am reporting you to ebay for making THREATS to me. I am sending ebay all the threatning messages you sent to me. I hope they remove you from ebay!!! ואני רשמתי לו : What threat, exactly? You're a liar. ON paypal you wrote that the book is "Sold Out" and on ebay you wrote that you Hardly affected and day after all the story you sold the book. If you really cared about your customers you would not sell this book to someone else!!!!!! אפשר להגיע אם זה רחוק יותר לאייבי? כמובן שאני צודק בכל הפרשה.
 

francolana

New member
א-

לא רשמת לו שלילי אלא חיובי ב- חסמתי אותך אם קונים כמוך עדיף להיות מובטלים
 
../images/Emo13.gif

חסמת אותי? מי ישמע יש לי פידבקים שלילים באייבי. כל המכירות שעשיתי באייבי עד היום לוו ב-100 פידבק חיובי לשני הצדדים. המוכר לא יכול לרשום שאזל במלאי או לספר סיפורי סבתא ואז למכור את הספר מחדש, אתה לא מסכים?
 

noam weissman

New member
יקירי אתה לא צודק נקודה.

אתה לא מחפש הגיון אתה מחפש שיצדיקו אותך. מה לא קרה לך אף פעם שאתה נכנס לחנות רואה פריט על המדף ורוכש... אמממה המוכר מחפש ומחפש מתחת למדף במחסן וואלה אין האחרון שיש הוא זה שעל המדף. מה תעשה תוציא אקדח ותירה בו
. מה, אסור לו לטעות ? אתה גם מבזבז אנרגיה והמון, גם שם למוכר פידבק חיובי ודיי חלבי גם חושב שאיביי יצדיקו אותך (לא ברור במה) וגם מגדיר את עצמך מוכר?... "כל המכירות שעשיתי באייבי עד היום לוו ב-100 פידבק חיובי לשני הצדדים." יש לך אפס DSR ושני פידבקים לחודש מה בדיוק מכרת
... קח אויר תנשום ותירגע. אני מסכים איתך שיש מצב שהמוכר שיקר אבל מה אתה בדיוק מרויח מזה שאתה מוציא כל כך הרבה אנרגיה ועל מה, על 26 דולר ועל ספר שלא ברור אם הוא קיים ובאיזה מצב.. תחפש ותמצא מישהו אחר ואולי אפילו תשיג יותר זול. בהצלחה.
 
../images/Emo9.gif

סליחה, דיברתי על עצמי בתור קונה. שכל מה שקניתי לווה ב-100 פידבקים חיובים משני הצדדים. זה פשוט מעצבן. כי אני בטוח שהוא משקר.
 

noam weissman

New member
יכול להיות שהוא משקר אז מה !!!!

יקירי אבא שלי זכרונו לברכה התרגז וזה פגע לו בבריאות ... חד משמעית קיצר לו את החיים
לא סתם נאמר שלהתרגז על טפשות של אחרים פוגע בך.. עזוב אותך זה רק ספר. חפש בקרייג ליסט, באמזון, בגוגל יש מלא מקומות חוץ מאיביי המשך ובהצלחה.
 

שוהם א

New member
איך אומרים... באיביי אל תהיה צודק תהיה חכם

לא חכם לך להשאיר פידבקים שליליים בתור מוכר, בעיקר בתחילת הדרך. הוא עוד עשוי להחזיר לך.... מבחינת הצדק - צודק לחלוטין. מעניין רק למה הוא מוכר אותו שוב, זכית במכרז או משהו?
 
אני קונה לא מוכר.

זה לא היה מכרז זו הייתה קניה מיידית. עדיין לא רכשתי את הספר מחדש.
 

Katan7400

New member
עם קונים כמוך כבר עדיף לסגור את הבסטה באיביי

אני מאוד מקווה שאיביי יסגרו לך את החשבון בקרוב, אפילו אם אתה רק קונה. אם השארת פידבק חיובי במקום שלילי, ואתה חושב שאתה צודק בכל הסיפור הדבילי שלך, אני מאמין שלא תדע איך לפתוח עוד חשבון באיביי, עם הניסיון הרב שיש לך בתור "קונה". קונה עלללקקק. תתחיל למכור ותדע איך לעבוד עם מלאי, תשלומים, משלוחים, ותבין שהדרך לא כל כך פשוטה כמו שאתה חושב, ושיש קונים, כמוך למשל, שמוכרים מקללים את היום שהם קנו מהם !!!
 

baderez

New member
אגו והצלחה בעסקים..מתכון רע

בזמנו קיבלתי פידבק שלילי ממישהו.. הפידבק היחידי שקיבלתי אי פעם מתוך מאות פידבקים..ועל מה? על שהשרשרת שהוא הזמין שעלתה לו כמה דולרים+משלוח חינם לא נראתה כמתואר בכותרת-עובדה מעניינת לכשעצמה לאור העובדה שהעלתי 5 תמונות עם קלוז-אפים מכל זווית אפשרית... אמוציונלית-רציתי לנסוע לארצות הברית ולהרוג אותו.. אבל בעסקים כמו בעסקים...התקשרתי לקו שירות הלקוחות של איביי-השגתי את מספר הטלפון שלו-והצעתי לו החזר מלא על הקניה-מבלי שיצטרך אפילו להחזיר לי אותו.. בתמורה כמובן שימחוק את הפידבק השלילי.. בעסקים אין אגו ידידי
 

elians

New member
אם הוא לא רוצה למכור לך , זכותו ..

אתה רוצה ללכת עם ראש בקיר? מה יצא לך מזה... זה לא שהוא לקח את הכסף ולא שולח את המוצר, הוא החזיר לך את הכסף במלואו , נקודה.. מה הלאה? תמשיך לחפש את הספר שוב... מנסיון , תהיה סבלני , תשיג הכל .. ובמחירים שווים לא פחות.
 

שוהם א

New member
זהו שזה לא זכותו

אין אפשרות באיביי לבטל חד צדדית מכירה. תאר לך שאתה נכנס לחנות ובוחר מוצר מהמדף ואז המוכר אומר לך שהוא "לא רוצה למכור".... מעניין מה אז תגיד פידבק שלילי במקום.
 

elians

New member
אוקי , מבחינת חוקי EBAY

אז הוא יכול לבוא בתואנה ששלח , ולא לשלוח לך, ואז אחרי חודש לספר לך שהמוצר חזר אליו , או להחזיר לך את הכסף כביכול שהמוצר לא הגיע וכו'... ובסופו של דבר הגענו לאותה סיטואציה. לא מעט פעמים מוכרים שרכשתי מהם מוצר , עשו סיפור או 2 שכאלו , קבלתי את הכסף חזרה והבלגתי ... לא בכוח.
 

שוהם א

New member
יש הרבה שמבליגים ויש הרבה שלא מבליגים

הכל תלוי בנסיבות אם יש לך את אותו הדבר מטר ליד באותו המחיר אז תבליג ואם במקרה קנית ב-15$ במצלמה ששווה 350$ אז נראה לי שתהיה לך פחות קלות נפש.... אני מניח שגם שאתה מוכר \דירה והקונה מתחרט שבועיים אח"כ אז הכל בסדר ולא בכוח. - הרבה אנשים הלכו על הרבה פחות מזה לבתי משפט.
 

elians

New member
מה אתה משווה דירה למוצר של כמה דולרים

אתה בטח לא תקנה דירה דרך איביי או משהו כזה מרחוק, כמו כן , לגבי ציוד יקר שנקנה בזול , קרה לי , עם עדשה של מצלמה, המחיר שלה כמעט 2000 בארץ, הצלחתי לזכות בה במחיר של כחמישים דולר פחות או יותר ואז הוא התחרט {כנראה} ואמר לי שמצא עליה סימני פטריה .. והיא מצלמת מטושטש וכו' , וואלה לא שווה לקנות, החזיר את הכסף ושלום על ישראל , אחרי שבוע העלה אותה למכירה שוב מחדש.. באותה מתכונת לא הלכתי ראש בראש, ואפילו בסיום המכירה המקורית , הוא נתן לי פידבק חיובי , ואני הענקתי לו לאחר החזרת הכסף חיובי על השירות והאמינות (ללא המוצר) ... הרווחתי פידבק, גם הוא .. מה צריך יותר מזה? מצידי כל יום כאלו.
 

שוהם א

New member
../images/Emo189.gif צדיק!

האמת שאני מתפלא שלא שילמת למוכר דמי טרחה 10$ או פיצוי קטן על העדשה שנהרסה ואובדן ההכנסה. תאמין לי, אם כולם היו כמוך היה אפשר לסגור את בתי המשפט. תוצאות של מכרז צריך לכבד, גם שלא נוח. בטח גם התקשרת לאורנג'/סלקום/פלאפון לקבל איפון 4 והתבעסת שנגמר אבל לא נורא. (היו רק 100 איפונים ועל זה היה קמפיין חודשים...) חביבי, אם אתה נהנה להיות פראייר אז איביי יכולה לספק לך חוויה מטורפת. מדיי פעם תתבעס כי יש מוכרים שבאמת יכבדו כל הסכם ואפילו יתנו לך את מה שהזמנת, אבל פעם בכמה זמן יהיה לך ריגוש. אתה יכול גם ללכת על בטוח - פחות מ-95% פידבק חיובי אמור לספק את החוויה.
 

noam weissman

New member
יקירי הוא לא צדיק הוא חכם !

למה להתרגז לא שווה ... בריאות לא נמדדת בכסף.. כל התרגזות שלך מקצרת לך את החיים נקודה. תגיד מה בדיוק הוא הפסיד .. הרי קיבל את כל הכסף בחזרה ואפילו הרויח פידבק.. כמה פידבקים אתה קנית עבור מוצרים בדולר שלא עשית איתם כלום. הוא קיבל פידבק בחינם .. צודק !!!!!!!!
 

שוהם א

New member
הוא הפסיד 1800 שקל על עדשה

אם בעיניך זה לא כסף אז גם אתה |צדיק| חלק גדול מעם ישראל נלחם עבור הרבה פחות ובצדק - מודעים לזכויות שלהם. אתה תוכל לוותר על זכויותיך ולא להתעצבן תמיד, זה נכון לכל מקום לא רק באיביי. בסופר תוותר על התור שלך בפקק תתן לכולם להכנס לפניך לחברות התקשורת תתן לסבן אותך בבנק אפשר לשלם עוד עמלה או שתיים במשרד אפשר לקחת את המקום שאף אחד לא רוצה בקופת חולים אפשר לתת לכולם להכנס "לשאול שאלה" והרשימה ארוכה...
 
למעלה