מוכר שלא מסמן את המוצר כנשלח

מוכר שלא מסמן את המוצר כנשלח

הזמנתי מוצר ממוכר, אחרי כמה ימים שמתי לב שהמוצר לא מסומן כנשלח..
שלחתי לו הודעה, והוא החזיר לי שהמוצר נשלח יומים לאחר שהזמנתי ושילמתי עליו, והוא לא התייחס לעניין שהמוצר לא מסומן

לא ויתרתי ושלחתי לו הודעה נפרדת, עם הערה שהמוצר לא מזומן, ושיסמן אותו במיידי, וזה לא עזר..
הוא שוב חזר על אותם משפטים, ואמר שהמוצר נשלח כבר בתאריך הנ"ל, ולא התייחס לענין הסימון

מה לעשות איתו?!

אף פעם לא נתקלתי במוכר כזה סתום, או שאולי נאמר מוכר ערמומי, שבכוונה לא מסמן את המוצר, כדי שיהיה לו מרווח זמן גדול, למקרה שהמוצר יתעכב..?
אשמח לעזרתכם
 

hen20001

New member
אל לך לחשוש,

סימון "נשלח" הינו פנימי וכעזר למוכר ולקונה.
מוכר אינו מחוייב לסמן "נשלח" .
אותך כלקוח מעניין רק דבר אחד והוא,
45 מיום התשלום, המוצר אמור להגיע לידיך
אם אינו מגיע, עליך כקונה לפתוח "מחלקת" באיביי\פייפל ביום ה- 43.

המתנה נעימה.
 
זה מעניין אותי ועוד איך

כי אין לי שום אינדיקציה לדעת באיזה תאריך המוצר נשלח, אם התיבה לא מסומנת..

אני המון באיביי ועוד לא קרה לי מקרה כזה
עכשיו אני צריך לרשום לי על דף את תאריך המשלוח, אחרת אני יאבד כיון
לדעתי זה סוג של עוקץ
 

hen20001

New member
אינך זקוק לתיבת המשלוח.

יש לך את סימון ה- $
הוא ורק הוא, מעניין אותך.
עד 45 יום ממועד סימן ה- $
תוכל להתלונן.
 

Mידאס

New member
וואי וואי, איזה סלט

פייפל + איביי - ניתן לפתו דיספיוט עד 45 יום מיום התשלום.

60 יום הוא הזמן שיש לך כקונה להשאיר פידבק למוכר באיביי.

שלא תערבב בין השניים...
 
למעלה