מוכר סיני עושה פוילשטיקים - מה דעתכם?

enigo

New member
מוכר סיני עושה פוילשטיקים - מה דעתכם?

קניתי מוצר בסוף יולי. יומיים אחר כך קיבלתי הודעת "נשלח" עם מספר עקיבה בדואר השבדי(!?). אלא שהאתר השבדי טען שהוא לא מכיר את המספר. התשובה של המוכר לעניין "לפעמים לוקח לאתר כמה ימים להתעדכן".
קצת עבודה, קצת חו"ל, ועברו שלושה שבועות. בודק שוב - ועדיין האתר השבדי לא מכיר. שוב מייל למוכר "מצטער על הבלבול, הנה מספר חדש, בדוק אותו באתר אחר (משהו עם 17 בשם האתר)". בודק - ואכן, יש שם אישור שהמוצר נשלח - ב-21/8! משמע ביום בו שלחתי להם את המייל השני, וכמעט ארבעה שמועות אחרי תאריך הקניה.
יש לי עוד בערך 30 יום עד סוף ההגנה. מה לדעתכם כדאי לעשות? לפתוח דיספיוט כבר עכשיו? לחכות ולראות אם מגיע ואז להשאיר פידבק שלילי? לבקש לבטל את העסקה (אפשר בכלל? הרי כבר נשלח)?
 

z x 7 r

New member
הייתי מבטל את המוצר ומפרסם בכל מקום אפשרי אזהרה

לכל דבר יש תחליף.
 

אבי לב50

New member
האם אני מבין נכון שקנית דרך אתר איביי ולא ישירות

מאתר סיני? האם תוכל לתת קישור למכירה?
 

אבי לב50

New member
זה עוד יותר גרוע

השיטה אותה השיטה כמו באיביי, כלומר מדובר במעין "קניון" ענקי של מוכרים שונים שבהם הקונה קונה ממוכר שנגדיר אותו כ"עצמאי" ולא מהאתר עצמו שמשמש למעשה רק כמתווך. וכבר שמענו על מקרים רבים של מוכרים תחמנים בעלי אקספרס. אבל אני מקווה בשבילך שלא נפלת על תחמן כזה.
 

enigo

New member
נחכה ונראה, מקסימום נוכל להעיד מגוף ראשון על איכות "הגנת

הקונה" בעלי אקספרס.
 

blzvi

Active member
חס וחלילה ,הרצחת וגם ירשת?

זוכר על מי זה נאמר .
לא לפתוח שום דבר ,מה גם שתוכל לבקש הארכה להגנת לקוח .
התרגיל השבדי הוא לטובתך ,הוא בא לקצר זמן משלוח.
כבר היו לי משלוחים כאלה ,זה מקובל.סה"כ יומים למשלוח ,עוד שבועים משבדיה זה סביר .
תמתין עם הפידבק.,אין לך שום סיבה לפידבק לא חיובי ,
אם תפתח דיספיוט תפסיד שכן למוכר יש את כל המסמכים.
בגלל קונים כמוך מוכרים מסרבים לשלוח לישראל.
 

enigo

New member
תודה על האיחולים - אבל אולי כדאי שתקרא שוב

את תאור המקרה.
המוכר הצהיר שהחבילה נשלחה בסוף יולי מהדואר השבדי - אבל היא לא נשלחה מהדואר השבדי בכלל, אלא בכלל מהולנד (ככל הנראה) ב-21/8. משמע המוכר שיקר בהצהרה הראשונית שלו, וגם במענה שלו למייל הראשון ששלחתי בנושא - ובסופו של דבר שלח את החבילה (שוב, אם להאמין לאתר שהוא נתן) רק ארבעה שבועות אחרי התשלום!
אז לא רצחתי, לא ירשתי ואני חושב שאת האשמה על המוניטין של הרוכש הישראלי תצטרך להטיל על מישהו אחר.
 

Athlete

New member


באופן אישי הייתי מחכה עד יומיים שלוש לסוף ההגנה ובמידה והמוצר לא יגיע עד אז מתלונן, כרגע לא יעזור להתלונן ולך תדע אולי הטלפון יפתיע ויגיע.
&nbsp
בהצלחה בכל מקרה !
 

blzvi

Active member
אתה צריך להיכנס מדי פעם לפורום אי ביי

קרא זה טרי ויש עוד רבים כמותו
המוכר לא אורז ומוסר את החבילה שלך ,יש לו שרות לוגיסטיקה שמטפל במשלוחים
תקרא גם בפורום צרות של מוכרים ישראלים .
אין לך מה להתחיל בקייס לפני המועד האחרון להגנת הקונה .
ואגב לא ציינת אם זה ebay או aliexpress יש הבדל בהתנהלות .
היה שם בפורום קונה מצוי ,כנראה בדמותך ,שמיהר לפתוח קייסים לפי הגנת paypal .
לאחר 3 קייסים חשבונו ב paypal נחסם ,מתוך ההנחה שבפועל מקבלים את הסחורה ורוצים גם החזר כספי.כנראה יש הרבה אנשים כאלה .
נציין שלאחר סגירת קייס ,אין לך שום דרך לפצות את המוכר וזה ממש הפסד
 

enigo

New member
כנראה שיש לך בעיה בהבנת הנקרא שאני לא מצליח

להתגבר עליה...
 

yuvalg72

New member
אני שואל שוב,

מה שם המוכר. שנדע להיזהר מפניו. באלי אקספרס יש מוכרים מעולים, טובים ויש גם גרועים כמו בכל אתר.
החוכמה היא למצוא אותם ורק ע"י המלצות נדע מי הם המוכרים הטובים באמת...
&nbsp
מקווה בשבילך שיתמזל מזל והמכשיר יגיע מהר כי דואר שוודיה זה סיוט אחד גדול.
 

enigo

New member
המוכר הוא LightingShare Co. LTD

והמוצר הוא פנס.
ועכשיו כשאני חושב על זה, אני זוכר שהתפלאתי שהמוכר האריך את משך "הגנת הקונה" מיד אחרי הקניה. כנראה הוא גילה שאין לו את המוצר במלאי, ופעל בהתאם - רק בלי להודיע לי את זה.
אני מקווה שבסופו של דבר המוצר יגיע, ויתברר שזו היתה סתם התנהלות מעצבנת, ולא רמאות של ממש. אישית מעדיף בהרבה מוכר שאומר "אין לי במלאי, זה ישלח מאוחר יותר" ומאפשר לי לבטל.
 

sharon515

New member
לי היה מוכר ששלח לנורבגיה

פניתי אליו כתבתי לו שאני גר בישראל ולא בנורבגיה.

אמר "אל תדאג"

שלח לי הודעה "שהמכס החזיר את החבילה" כולה קייס לטלפון

"כתבתי לו שאו שהוא מחזיר את הכסף או שאני פותח לו דיספיוט" - לא אוהב שקרנים - שיגיע הוא יקבל את הכסף

בסוף פתחתי לו דיספיוט - לא ענה על הדיספיוט - וזכיתי - ענה "אני כ"כ מצטער"

עכשיו קיבלתי הודעה שדואר נוברגיה החזיר את החבילה לסין משום שלא נדרשה
 

enigo

New member
אין לי בעיה אם איזה דואר הוא שולח - עיצבן אותי ששיקר לגבי

מתי הוא שלח.
בינתיים, לפי אתר העקיבה המשלוח הגיע לעיר מגורי. אז אולי עוד אקבל את החבילה (ואפילו די מהר - הרי זה נשלח בסופו של דבר רק ב-21 לחודש!).
 

ארזS

New member
רוב הסיכויים שמחר תקבל את הפתק ללכת לדואר לקבל את החבילה

מקסימום מחרתיים.
מחזיק לך אצבעות.
דרך אגב, קיבלתי היום משלוח מציריך שבשוויץ.
רק מה? לא הזמנתי משם כלום... אז חשבתי שאולי מישהו שלח לי שוקולד טעים...

בסוף התברר שזה משהו שהזמנתי לבת שלי מ-DX הסינים...
כדי לא לשלם דמי משלוח על פריט שעלה דולארים בודדים הסתפקתי ב"משלוח חסכוני".
החיסכון לקח שבועיים וחצי והגיע מהאלפים השוויצריים...
 

enigo

New member
שבועיים וחצי מדיל אקסטרים לארץ? אני חושב שזה שיא עולמי

או לפחות ישראלי.
המינימום אצלי היה שלושה שבועות, אבל הממוצע היה חודש ומשהו. זו אחת הסיבות שהפסקתי לעבוד איתם - היו איטיים גם ביחס לסיניים אחרים (וגם יקרים יותר).
 

ארזS

New member
זה משהו שהילדה רצתה

וזאת כבר קניה שלישית מהם [כל ה-3 עבורה, אתה יודע...חברות...כולן דיל אקסטרים אז גם היא רצתה... בת הזקונים...]
ההזמנה בוצעה לפני 3 שבועות, מיד קבלתי מייל שהמוצר חסר במלאי, שאלו האם אני רוצה זיכוי/תחליף/להמתין ?
השבתי שממתין בסבלנות.
אחרי יומיים-שלושה נוספים הודיעו לי שהמוצר נשלח בדרך אלי.
ואכן הגיע אתמול.
 
למעלה