אני לא טורחת לבקש תגובה משקרנים
לכל היותר אקבל תירוצים או אולי התנצלות בדיעבד. מבחינתי אם הייתה בעיה, זה היה תפקידו להיות שקוף ולהודות בה, לפנות אליי בצורה אקטיבית, להתנצל ולהסביר שיש עיכוב. את זה הייתי מבינה ומכבדת. אבל אני לא מכבדת את מי שלא מכבד אותי. לפעול בצורה כזו ולקוות שלא אשים לב? לא מקובל עליי.
המשוב השלילי היחיד שהשארתי עד היום (למעשה היה אמור להיות עוד אחד למוכרת איומה, אבל לצערי סימתי חיובי בטעות
) היה למוכר שקרן, שגם שם תמונה של המוצר שהוא הכין בפוטושופ במקום תמונה אמיתית (וזו לא הייתה תמונה גנרית שהוא לקח מאיפשהו, ובדיעבד ראיתי שהוא עשה את זה במוצרים נוספים שלו, אז לא מדובר במקרה או בתום לב) וגם סימן ששלח את המוצר (לא באותו יום; כמה ימים אחרי שהזמנתי) ולא הבנתי למה המשלוח מתעכב כ"כ; כשקיבלתי את המעטפה ראיתי מהחתימה של הדואר שתאריך השליחה בפועל היה שבוע אחרי. בקיצור, שקרן סיסטמטי. זו הפעם היחידה שבה לא טרחתי לדבר עם המוכר לפני שהשארתי לו משוב. פשוט לא ראיתי טעם.