מוכנה או לא?! מה העיניין?

מוכנה או לא?! מה העיניין?

וואלה... אז שלוםם עולם אני ג'ולי בת 16 מהמרכז... די חדשה פה כתבתי כמה פעמים אבל משהו נדיר... (לפני שאתם קוראים.. אני מדברת פה ספציפית עלי זאת התפיסה שלי כיאלו כל אחד חושב אחרת אז אני אשמח מאוד לקרוא תתגובות שלכם!) לפעמים משגע אותי שאומרים לי או לאחרים "כשאת חושבת שאת מוכנה לכי על זה"... איך בידיוק אני אמורה לדעת אם אני מוכנה או לא? יום בהיר אחד אני אתעורר ואגיד לעצמי וואלה הנה אני מוכנה לשכב עם חבר שלי? במה זה תלוי?? בוא נגיד ככה בחורה בת 16 פיסית (הכוונה למבנה גוף) דיי בשלה לקיום יסי מין וגם מנטלית כי כל אחד יבוא לבחורה בת 16 ויגיד לה את כבר לא תינוקת את לא ילדה קטנה... אבל איך אני אמורה לדעת אם אני מוכנה או לא התפיסה שלי מלקיים יחסי מין ממש לא גדולה אני לא מתרגשת לא ממהרת (החבר לא מלחיץ) אני פשוט לא מבינה מה ההבדל שיש בנות שאומרות ד גיל 17 אני לא הולכת לשכב? מאיפה אתן יודעות אם פתאום תתאהבו ותרצו לשכב אז לא אסור לכן אתן עוד לא בנות 17? מה ההבדל שבחורה שוכבת בגיל 15 לבחורה בגיל 17? ....
 

EverMan

New member
זה לא עניין של גיל.

זה עניין של בגרות , של ביטחון עצמי , של לעשות את זה מהסיבות הנכונות ("אני רוצה" ולא "אני רוצה שחבר שלי יהנה")
 

playgirl2

New member
נכון...וגם...

השאלה, אם את בוגרת מספיק להתמודד עם בעיות שיוכולות לצוץ מזה כגון מחלות מין או הריון לא רצוי... גם אני בהתחלה אמרתי= לא לפני גיל 17 וכאלה... אבל זה סתם זיבולי שכל, כי שיש לך מישהו שאת אוהבת, והוא אותך, ואתם בוטחים אחד בשני,ורוצים אחד תשני, הדעה משתנה... כשתיהי מוכנה, את תדעי...את לא תהרהרי.
 

SANGUSUGA

New member
או! אישה כלבבי! :)

את לא "אמורה" לדעת אם את מוכנה או לא. גם אין שום סימן לעובדה שאת מוכנה. אם את לא עושה מזה עיניין, ואין לך בעיה לשכב עם מישהו - את מוכנה. הסיפור (לדעתי) עם אלה ש"לא מוכנות", הוא שיש להן כל מיני מעצורים מנטליים שמונעים מהן להמשיך. חינוך, חוסר בטחון עצמי, וברוב המקרים - בורות איומה. בנות שמחליטות לא לשכב עד גיל 17, תלוי מאוד למה הן החליטו. בד"כ הן מחליטות את זה כי הן חושבות ש-17 זה גיל שבו כל אחת מוכנה ולפניו לא. בחורה ששוכבת עם מישהו בגיל 15 היא בחורה שחושבת קצת, הגיעה למסקנה שזה לא סיפור כזה גדול והיא מוכנה ללכת על זה, וזהו. בחורה בת 16 שלא שוכבת עם בנים כי "עד גיל 17 אני לא אשכב עם בנים" - לדעתי היא טיפשה. הכל תלוי במניע שמאחורי הקביעה. חובה עלינו לזכור שלא כולם חושבים כמונו בעולם, ותפקידנו הוא להראות להם את הדרך הנכונה. יחד עם זאת, אל לנו לשכוח שייתכן וגם אנחנו אבדנו בדרך (מה המשפטים האלה באמצע הבוקר? זה נשמע יותר רע ממה שהתכוונתי. תתעלמו :))
 

Startomaster

New member
אין מה לרשום בכותרת - אבל יש תוכן:)

תראי אף אחד לא חושב שבאמת מישהי אשכרה תתעורר יום אחד ותחשוב "וואלה, היום אני מרגישה מוכנה. מהיום אפשר להזדיין!". זה הרגשה שבאה עם הזמן, עם ביטחון במי שהיא עושה איתו דברים, רצון לעשות את זה, להתקדם הלאה. לא בהכרח אם היא חרמנית אז זה אומר שהיא מוכנה. ז'תומרת הייתה לי יזיזה חופשיייי כל יום נוגעת בעצמה. הציעה לי שנהיה ביחד, סבבה למה לא? אבל מה, הילדה לא מסוגלת להתנשק! למה? "כי הרוק מגעיל אותה". בנוסף לזאת היא ילדותית בהרבה תחומים (בעיקר סקס), ובסוף נמאס לי אמרתי לה "עזבי את לא מוכנה עדיין" והפסקתי את הקשר הזה (נשארנו ידידים). בקשר לגיל - או שהן ממש טיפשות שבאמת חושבות שבגיל x הן פתאום מוכנות, או שהן עושות את זה רק בשביל שלא ייתפסו מהן כאלה שעושות את זה מגיל צעיר (מה לעשות עדיין יש אנשים ילדותיים בעולם שחושבים שמי שעושה סקס בגיל צעיר היא שרמוטה\זונה\וואטאבר - ואני מדבר כאן לא על הבנות שלא עושות סקס אלא על אלה שגורמים להן לא לעשות) סליחה על החפירה :)
 
פשש לא צפיתי לתגובות

כאלה ... אבל כל מקרה תודה...אין לי להרבה מה להוסיף כי עם כל הודעה שכתבתם פה אני מסכימה (הם על אותו בסיס) ואני בדעה הזאת..
 

פ ו מ פ ה

New member
אז ככה...

קודם כל אני חושבת שלקבוע עד איזה גיל לא לשכב, זה דבר אדיוטי לחלויטן![ברור שלא צריך להגזים, אבל עדיין...] איך את יודעת אם את מוכנה לשכב עם חבר שלך?- תמיד טענתי שיחסי מין [בפעם הראשונה] לא אמורים להיות מתוכננים, ולמה? כי זה מלחיץ, זה מכניס למתחים מיותרים, ובסופו של דבר זה הורס. ברגע שאת נמצאת בקטע אינטימי עם חבר שלך, ואת מריגשה שאת רוצה את זה, את שלמה עם זה ואת לא מפחדת-לכי על זה
זו הדרך הכי טובה לדעתי...כל מה שנשאר לעשות כאן זה לדאוג שתמיד תהיה לכם דרך להגן על עצמכם.... ב'צלחה
אה...ואגב- ברוכה הבאה!
 
תקראי...../images/Emo23.gif

זה לא תלוי בגיל (כמובן שלא בגיל 13) זה בהרגשה שלך אם את מרגישה שאת בשלה ומוכנה נפשית ופיזית לעשות אהבה אז תעשי את זה. אבל מה שבאמת חשוב שתהיי מאוהבת בבן אדם שאת שוכבת איתו באמת!! שיהיה לך הרבה בהצלחה ואל תשכחי אמצעי מניעה... אוהבת נאדי.
 
מאוהבת זאת לא מילה!

לא יכולה לתאר עד כמה הבן אדם הזה חשוב לי 8 חודשיים ביחד בחיים לא ביקש לא הלחיץ תודה רבה רבה ובחיים לא שוכחת!
 
למעלה