מוזר שלא התייחסתם לזה..

Amit Remmus

New member
מוזר שלא התייחסתם לזה..../images/Emo22.gif

הצלחה של 100% לחיסון נגד סרטן צוואר הרחם. הישג ממש חשוב לרפואה, שסביר להניח יגיע גם לארץ תוך שנתיים בערך. חשוב לציין:
נשים אשר החלו לקיים יחסי מין בגיל מוקדם יחסית, או נשים אשר קיימו יחסי מין עם גברים שהחלו לקיים יחסי מין נמצאות בקבוצת סיכון.
עישון מגביר את הסיכויים לחלות במחלה.
קונדום אינו מונע הדבקה במחלה.
נשים שקיימו יחסים עם בני-זוג רבים או שבני-זוגן קיימו יחסים עם נשים רבות נמצאות בסיכון לפתח סרטן צוואר הרחם לפחות חלקית בשל העובדה שסיכוייהן להידבק בוירוס המועבר במגע מיני גדולים יותר.
נשים אשר נוטלות גלולות למניעת הריון נמצאות בקבוצת סיכון. לא נמצא קשר ישיר בין הגלולה עצמה להדבקה, אך כיוון ששני גורמי הסיכון העיקריים בסרטן צוואר הרחם - קיום יחסי מין בגיל צעיר והחלפת בני זוג רבים - עשויים להיות נפוצים יותר בקרב נשים שהשתמשו בגלולות מאשר אצל נשים שהשתמשו באמצעים אחרים. סימפטומים: הסימפטום העיקרי של סרטן זה הוא דימום חריג מהנרתיק- בין אם זה בין ווסתי, לאחר קיום יחסי-מין, שטיפה ואגינלית, ואף מחזור חודשי ארוך וקשה מהרגיל. אבחון מוקדם: נשים צריכות להיבדק באופן קבוע (בדיקת גניקולוגית ו-PAP) אם היו או עודן פעילות מינית, או אם הן בנות 18 ומעלה. אלו מבינהן הנמצאות בסיכון גבוה לחלות בסרטן צוואר הרחם צריכות להקפיד ולהיבדק לפי הוראות רופאיהן. נשים שעברו כריתת רחם (Hysterectomy) צריכות להיוועץ עם רופאיהן לגבי הבדיקות הנדרשות. בדיקת PAP נעשית במרפאה, בעזרת מברשת קטנה, בעזרתה "גרדים" קבוצת תאים מצוואר הרחם ומהנרתיק. לאחר מכם נשלחים התאים למעבדה לבדיקה פתולוגית או ציטולוגית וכך ניתן לאמוד שינויים חריגים שנעשו בהם. בדיקת PAP הינה פשוטה ולא מכאיבה, כך שאין צורך להמנע ממנה בשל פחד!! לפרטים נוספים והרחבה כללית: "מרכז הרופאים המומחים / סרטן צוואר הרחם".
 

Amit Remmus

New member
לא זאת הייתה המטרה..

גם אני לא יותר מדי נהניתי לקרוא את זה, אבל זה דבר שצריך להיות מודעים לו..
 
נמנמ.

יכול להיות שאלו לא המילים שלך, אך עדיין, כציד נדבקים ב- "סרטן"? זה איננה מחלה ויראלית עד כמה שידוע לי :O. אבל אני סתם קטנוני, תודה על המידע :)
 

Amit Remmus

New member
יש סוגי סרטן שכן מדבקים,

ביניהם זה. הסרטן הזה נגרם מחיידקים שנמצאים על איבר המין הזכרי ובסביבתו (מפשעה, אשכים וכו'). זו, אגב, הסיבה שהסיכוי להדבק מגבר שלא נימול גבוה יותר- חיידקים עלולים להצטבר על העורלה. אתה מוזמן להמשיך לנסות להתקיל אותי, אני מרגישה חכמה ככה.
 

Calgone

New member
מה המשוואה הדיפרנציאלית שמתארת

באופן מדויק נפילה של גוף קשיח מגובה רב?
 

Calgone

New member
פששש

אם לא הייתי יודע יותר טוב, הייתי חושב שקראת לי "נדחף"
 
אתה מתחיל לאכזב אותי.

אני בוף אקרא לליאור, שתעשה לך ערב בדיחות. ותסמוך עליי, אין כמו הבדיחות של ליאור, וטוב שאין. [כן, גם אין כמו הבדיחות שלי, וטוב שאין].
 
ליאור את לא שמה לב לפרטים.

כיסתי את ה"דאחקה" הזו בסוגריים. לכי אל הנמלה עצלה ראי דרכיה ותמצצי לה.
 
אוקיי אז אשכרה בדקתי.

ואני חושב שאת צריכה לקרוא את זה לפני שאת יוצאת במסקנות שיכולות להיות מוטעות. כל מה שאת אומרת לגביי הדבקות יש בו מן האמת אבל בבסיסו אין שום בסיס למילה הדבקות במונח של סרטן. כמו כן יש מן התיאורים שהצגת, חלק מהתוכנות להתפתחות הסרטן, שוב בלי קשר להדבקות [ מתוך הכוונה למחלה ויראלית]. אבל ישנן השערות ומדבקים שאולי מוצאים התאמה בין התנהגות מסויימת, ואקט מסויים להגברת הסיכון ללקות במחחלה. http://www.starmed.co.il/Cancer/CervicalCancer
 
וואי בקריאה שנייה אמרתי שם למעלה

המון בולשיט, סתם רציתי להשמע חכם. בכל אופן, מה שרציתי לאמר במילים נורמאליות שבמה שאמרת יש קמצוץ אמת אבל הרוב שטיות לפחות לפי המאמר :)
 
למעלה