מוזר: באתר משרד התחבורה אומרים שירדו גם מחירי המנוי לרכבת?

מצב
הנושא נעול.

Paper Gahan

New member
מוזר: באתר משרד התחבורה אומרים שירדו גם מחירי המנוי לרכבת?

מוזר: באתר משרד התחבורה אומרים שירדו גם מחירי המנוי לרכבת?
בקישור הבא:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=3323:dover-2015-12-30&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG[/URL]
רשום: בנוסף לכך, הוזלו גם כרטיסי מנוי של רכבת ישראל, כך למשל, מנוי ממודיעין לתל אביב יעלה 350 שקלים לעומת 402.5 שקלים.
א. חשבתי שמחירי מנויים לרכבת בלבד לא ירדו עד שמחירי נסיעה בודדת ירדו, בשלב ב' בלבד?
ב. אם זו לא טעות באתר משרד התחבורה, ואכן מתוכננת גם ירידה כזו, למה היא לא מפורסמת באתר הרכבת?
 
משרד התחבורה מספר על מה שנוח לו לספר ולא מספר מה שלא נוח לו

מוזר: באתר משרד התחבורה אומרים שירדו גם מחירי המנוי לרכבת?
בקישור הבא:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=3323:dover-2015-12-30&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG[/URL]
רשום: בנוסף לכך, הוזלו גם כרטיסי מנוי של רכבת ישראל, כך למשל, מנוי ממודיעין לתל אביב יעלה 350 שקלים לעומת 402.5 שקלים.
א. חשבתי שמחירי מנויים לרכבת בלבד לא ירדו עד שמחירי נסיעה בודדת ירדו, בשלב ב' בלבד?
ב. אם זו לא טעות באתר משרד התחבורה, ואכן מתוכננת גם ירידה כזו, למה היא לא מפורסמת באתר הרכבת?
משרד התחבורה מספר על מה שנוח לו לספר ולא מספר מה שלא נוח לו
בתוך המטרופולינים לא יהיו יותר כרטיסי מנוי של הרכבת בלבד.
מחירי כרטיסי המנוי של הרכבת בלבד שיישארו, בשלב הזה כנראה לא יישתנו.

משרד התחבורה לא יספר למשל את הדברים הבאים:
דוגמה 1:
כרטיסים ישנים:
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד קרית גת - באר שבע: 552 ש"ח
מחיר גמיש 30 רכבת קרית גת - באר שבע + מטרודן בבאר שבע: 569.5 ש"ח
מחיר גמיש 30 רכבת קרית גת - באר שבע + אגד תעבורה בקרית גת: 576.5 ש"ח
כרטיס חדש:
מחיר גמיש 30 רכבת קרית גת - באר שבע + אוטובוסים בבאר שבע (נכון שלא רק מטרודן): 582 ש"ח
לשילוב של רכבת עם אוטובוסים עירוניים בקרית גת - אין זכר בכרטיסים החדשים. וייתכן שהגמיש 30 של הרכבת בלבד יבוטל. התוצאה תהיה שלרוב משתמשי הרכבת לצורך נסיעות בין קרית גת לבאר שבע תהיה התייקרות ולא הוזלה.

דוגמה 2:
כרטיסים ישנים:
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד קרית גת - תל אביב: 609.5 ש"ח
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד קרית גת - גוש דן + אוטובוסים באזור מרכזי (טבעת 1 בגוש דן בגרסתה הישנה): 684.5 ש"ח
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד קרית גת - תל אביב + אוטובוסים באזורים 1, 2.1, 2.2 הישנים בגוש דן: 702 ש"ח
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד קרית גת - תל אביב + אוטובוסים בקרית גת: 634 ש"ח
כרטיס חדש:
מחיר גמיש 30 רכבת בלבד - קרית גת - אזורים 1 ו 2.1 בגוש דן + אוטובוסים באזורים 1 ו 2.1 בגוש דן: 698 ש"ח
התוצאה: לרוב משתמשי הרכבת לצורך נסיעות בין קרית גת לתל אביב מדובר בהתייקרות.

למשרד התחבורה נוח להציג את ההוזלות. את מה שקשה להצגה הוא לא יציג.
 
350 זה מחיר הכרטיס המשולב שכולל את מודיעין וגוש דן.

מוזר: באתר משרד התחבורה אומרים שירדו גם מחירי המנוי לרכבת?
בקישור הבא:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&iotype=w&id=3323:dover-2015-12-30&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG[/URL]
רשום: בנוסף לכך, הוזלו גם כרטיסי מנוי של רכבת ישראל, כך למשל, מנוי ממודיעין לתל אביב יעלה 350 שקלים לעומת 402.5 שקלים.
א. חשבתי שמחירי מנויים לרכבת בלבד לא ירדו עד שמחירי נסיעה בודדת ירדו, בשלב ב' בלבד?
ב. אם זו לא טעות באתר משרד התחבורה, ואכן מתוכננת גם ירידה כזו, למה היא לא מפורסמת באתר הרכבת?
350 זה מחיר הכרטיס המשולב שכולל את מודיעין וגוש דן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה