מוזר איזה שקט כאן

יאפ, שקט כאן ..אך..

אנו מעריכים מאוד את פועלך ..אני רואה כמה שאתה משקיע ומביא אנשי מקצוע מן המניין בכדיי להעניק לנו אינפורמציה ועזרה לכל הדורש, ולא תמיד להתרגש כשלא מגיבים- יש גם ימים כאלה.. אני בהחלט מצפה למומחים - הכנתי מס' שאלות..: ) ותודה רייקו שאתה משקיע ממרצך ומזמנך- עבודתך מבורכת ומעורכת.. שיהיה ליל מנוחה..
 
שקט מבורך

אנשים כותבים שיש להם מה. ועדיף כך. יותר טוב שיצאו הטרולים ממחבואם? חורף, קר, אנשים משתבללים, וזה בסדר. למה להתאמץ? אני אגיד לך למה. בלי המקום הזה לא הייתי עוברת את התהליך באותה צורה. יש לאן לפנות בעת צרה, יש עם מי לחלוק ולשתף.
 

רבקי78

New member
../images/Emo45.gif

המשפט החזק הזה:"בלי המקום הזה לא הייתי עוברת את התהליך באותה צורה. יש לאן לפנות בעת צרה, יש עם מי לחלוק ולשתף". כמוני כמוך. הפורום עזר ועוזר לאורך כל הדרך.
 

טופיפי9

New member
יש לך שאלה למה להתאמץ?../images/Emo140.gif

הפורום הזה פשוט מדהים במובן הטוב של המילה. בלי להשמע דרמטית הייתי אומרת שהעצות בפורום מצילות חיים. אני נעזרת בעצות פה כבר לפני הניתוח, אם לא אמרתי תודה אישית כעת הזמן. תודה
 
אני נכנסת לפורום עשרים פעם ביום לפחות

וכמוני יש רבים אחרים. בכל פעם אני מצטערת לגלות שאין חדש. (אותה טענה אני מפנה לעצמי) אז אל יאוש רוייקו, זו פשוט בצורת זמנית, אבל הפורום הזה הוא העזרה והתמיכה היחידה שאנחנו מקבלים, ששווה פי אלף מעזרה של כל אדם מקצועי מבחוץ. אם לא הייתי פה לא הייתי מבינה שום דבר מהתהליכים (המוזרים, יורשה לי לומר) של אהובתי הקפריזית, הטבעת. ובכן ידידי, עורו ישנים משנתכם. יום יפה והלוואי שירד גשם.
 
ואני שותפה סמויה,קוראת בפורום כל יום ונתרמת

אבל עדיין לא יכולה לתרום מנסיוני כי טרם החלטתי אם להתנתח או לא(היום אני ביום של כן אבל זה משתנה מיום ליום :(). הפורום הזה נותן המון אינפורמציה ממקור ראשון,מגוון של דעות, אין סוף נסיון , והתיחסויות מנקודות מבט שונות.בקיצור , תודה לכולכם ותודה לרויקו .
 

shelly115

New member
רוייקו היקר אומנם שקט קצת.. ../images/Emo8.gif

בזמן האחרון אבל אני מצטרפת למשקל נסוג ולאחרים- הפורום הזה מבורך.. בלעדיו התהליך היה שונה מפחיד ומאיים הרבה יותר.. ותודה לך על פועלך אתה איש מדהים ואתה דואג לכל צרכיי חברי הפורום ונערך בהתאם.. תודה לך!!
 

רוייקו

New member
תודה גם לכם

אני מקווה שידעו לקחת את היתרון הזה שיש פה וחשוב לציין שהוא לא מטעם.. ולא מייצג רק סוג אחד של ניתוח או עבודה אחת של מנתח - תפיסה אחת אלא ראייה כוללת. אני באמת משתדל להביא את המקסימום שאפשר ורק נישאר לקחת את זה. להשתמש. אני יודע שה 90 אחוז ויותר מהגולשים פה הם קוראים בלבד.. לא כותבים פעילים. מי שמכיר את המדיה הזו של הפורומים כל כך הרבה שנים, יודע שככה זה עובד. הרוב הגדול לא מעוניינים להשתתף... להחשף וחבל לי שאנחנו מפספסים כל כך הרבה אנשים שזקוקים למידע.. לתמיכה. אני שוקל להוציא שוב בעזרת מערכת תפוז פליירים שנוכל לחלק במרכזים הרפואיים. אבינוח אמר לי שאין לו בעיה שיהיו פליירים אצלו בכל המרפאות אבל אני רוצה שהפליירים האלה יגיעו לכל המרכזים הרפואיים ויוכלו לשרת את כללל המנותחים מכל מקום בארץ ועבור כל המנתחים בכל מקום. זה חבל שזה מתפספס. הרי רציתי עזרה בניהול הפורום בדיוק בחלק הזה .. בחלק החברתי, בחומרים האלה שצריך לטפל בהם בפורום. כל זה דורש עבודה של יותר מאדם אחד. אני עובד ולומד ואין.. אין זמן יותר מזה. צריך לקחת בחשבון שגם אנשי המקצוע הם אנשים מהשורה הראשונה וזה בכלל מדהים שהם באו בהתנדבות. אני כועס באיזה מקום שזה מתפספס. חבל.
 
נתקלתי בעצה שלך מלפני כמה שבועות

ומכיוון שניסיוני הדל והקצר לימד אותי את העצה הזאת, אני רואה לנחוץ לכתוב אותה שוב. חשוב מאוד!!! לפתוח כל ארוחה במרק חם או בשתיה חמה ולא רק כדי לפתוח את הטבעת ולשטוף את הריר וכו'. הקיבה שלנו מחולקת לשניים: הפאוץ' הקטן שמתמלא במהירות הבזק והחלק הגדול של הקיבה. אם אנחנו אוכלים משהו לא נוזלי לוקח זמן עד שהוא עובר דרך הטבעת לחלק התחתון. התחושה בפאוץ' היא של מלאות, אבל הקיבה הישנה שלנו צורחת הצילו! כי היא עדיין ריקה. וכך נוצר בילבול בתחושות שגורם לנו לדחוס לפאוץ' יותר מכפי שמותר ורצוי. אם פותחים את הארוחה במרק הוא גולש דרך הטבעת לקיבה הגדולה וממלא אותה ומשתיק את הרעב, ואז אפשר לאכול במתינות מבלי להאביס את הפאוץ'. אני חושבת שזו עצת זהב ומיד כשניתקלתי בה הבנתי שלא המצאתי את הגלגל. אז כל הזכויות שמורות לרוייקו. אני רק פרשנית לענייני מרקים.
 

shelly115

New member
מסכימה איתך לגבי הקוראים שלא מגיבים.. ../images/Emo40.gif

אלו שרק קוראים.. אני הייתי כזו עד לפורום הזה בכלל לא הייתי מגיבה בשום פורום בשום נושא.. ואני חייבת להגיד שזו ט-ע-ו-ת יש נטייה לחשוב שפורום נועד לקרוא ולא להיות חלק פעיל ולהביע דעה בכל עת, דעה שגויה ומוטעת וחבל פשוט חבל שהרוב הם כאלו זה פספוס - אני פונה לאותם אנשים תצטרפו תשאלו תחוו דעה גם אם נראה לכם שיגיבו עליה כך או אחרת.. תראו שזה פשוט נותן תחושה אחרת, נסו.. רוייקו, לגבי הרעיון עם הפליירים לדעתי זה יכול להצליח מאוד צריך לראות את ניתן לשים בעוד מרפאות חוץ ממרפאות אבינוח- אני מוכנה לשים אצל ד"ר קידר בי-ם בשמחה רבה וכמובן לעודד את כל הממתינים במרפאה שלו להיכנס לפורום המבורך..
 
אצלי דווקא סוער מאוד

ולכן אני שקטה כל כך. ברור שישנן עליות וירידות ואני כרגע רוכבת על הגל היורד........ מה שזה אומר שחסרת כל אנרגיה לכתוב, לשתף, לייעץ, אבל אני פה כל הזמן, כמה פעמים ביום. וזה טוב מה שקורה כאן, כי זה מראה שיש מקום לכולם
. ובאופן אישי, מקווה שהשבוע יסתיים עם אנרגיות חיוביות יותר וחזל"ש משבוע הבא.
 
למעלה