מוזר.אבל התוכנית לא חסרה לי...

מוזר.אבל התוכנית לא חסרה לי...

כאחת שצפתה בתכנית בקנאות מתחילתה,היא לא חסרה לי, חשבתי שיהיה לי קשה יותר.ממש הייתי מחכה לה ,זה היה ממש ריטואל,וחיכיתי לשעת השידור בכזאת סקרנות וכיף...כנראה שהיא מצתה את עצמה בשבילי.האם למישהי יש הסבר מלומד אחר?
 

Y. Welis

New member
לי היא חסרה - לא במובן העלילתי דווקא

אלא יותר בייעוץ וההכוונה שהיתה שם, בעיקר בעונה שניה. לראות ייעוץ אישי מועיל לעיתים כמו לעבור ייעוץ כזה. שום תוכנית אירוח באולפן, עם מגבלת 10 דקות לאייטם, לא תוכל לעשות משהו דומה, כי האינטימיות (והפרטיות) שהיתה בשיחות האלה היתה הדבר המוצלח בהן. הייתי בונה על זה סידרה.
 

טפת

New member
הצטערתי על סיומה של התוכנית "מתחילות מחדש"...

שלום לכם מודה ומתוודה , התוכנית "מתחילות מחדש" בהחלט ריתקה אותי(צפיתי בשלוש העונות בעת ששודרה) באופן עיקרוני אני לא "חיית טלבזיה"... אבל התוכנית ששודרה ב-HOT בערוץ 3 אכן חסרה לי. עבורי זו הייתה סוג של תראפיה - הייעוץ ,המאמנות , והפסיכולוג בהחלט היו שווים צפיה . אשמח לגלות שהתוכנית חוזרת - מי מכם ישמע אזי אשמח לדעת זאת - תודה. * את טקס הסיום של ג'יל החמצתי כי נסעתי לטיול ארוך - האם מישהו/מישהי יודעת לספר לי את טקס הסיום של ג'יל? (הבחורה הכושית השמנה שבסוף פגשה את אביה)? מסקרן אותי לדעת מה קיבלה מתנה לכבוד טקס הסיום שלה. המון תודה לכם.
 

Y. Welis

New member
תגובה של 'ירושלמי 18 בפאנן'

ברור שצפיתי בתוכנית, בעיקר, בשל התובנות שהיא מספקת. - מערכות היחסים בין הנשים,הדינמיקה שנוצרה,העבודה מול המטלות שנתנו המאמנות,ההתמודדויות השונות...תוכנית שווה מאין כמוה,וכפי שציינתי הייתי מרותקת אליה. לכן היה לי מוזר שעברתי לסדר היום. כחלק מהשיח הפנימי שלי עם עצמי,הקשר שלי לתחושות שלי,הרצון שלי להיות מודעת ו...זרקתי את השאלה לחלל הפורום. אני שמחה לראות שיש אנשים מבינים שיכולים להכיל קשת רחבה של תהיות ושאלות. - ליבי עם קצרי הרוח,הפסקניים והחד משמעיים,שמן הסתם הם כנראה גם מרובעים וחד מימדיים. ===================================== נאלצתי למחוק את הודעותיה הקנטרניות של JUST ORTAL, כי חוץ מלהתווכח ללא טעם, אין לה מה לומר ולכן אין צורך להתייחס אליה.
 
למעלה