מודעה על שנת בחירות, איך זה קשור למשהו ?|חיזר
ואם שנת בחירות בפתח, מדוע לא מפורסמים המועדים של ישיבות מועצה כפי שנהוג בעיריות אחרות ? מה קרה לאבירי איכות השלטון ? שקיפות ? הסיפור עם הסוס והעגלה - איך הוא קשור לשקיפות שלטונית ? אני לא רואה סוס ועגלה רק ואן מסחרי שצועקים מתוכו "אלטע זאכן ".
ואם שנת בחירות בפתח, מדוע לא מפורסמים המועדים של ישיבות מועצה כפי שנהוג בעיריות אחרות ? מה קרה לאבירי איכות השלטון ? שקיפות ? הסיפור עם הסוס והעגלה - איך הוא קשור לשקיפות שלטונית ? אני לא רואה סוס ועגלה רק ואן מסחרי שצועקים מתוכו "אלטע זאכן ".