מודם USB הגדרת חייגן בזק ?? ניסיתי לעקוב אחרי ההוראות שבלינק הירוק, אני מקבל הודעת שגיאה בהפעלת החייגן. יש אפשרות להגדיר דבר כזה או שזה רק למודמי רשת ?