מודם USB הגדרת חייגן בזק ??

מודם USB הגדרת חייגן בזק ??

ניסיתי לעקוב אחרי ההוראות שבלינק הירוק, אני מקבל הודעת שגיאה בהפעלת החייגן. יש אפשרות להגדיר דבר כזה או שזה רק למודמי רשת ?
 

dov98

New member
או, אל תזכיר כאן את זה , גרררר

עם זאת מודם USB לא יודע לעבוד עם החייגן אלא רק עם מה שיש לו בתוכנה שלו עד כמה שידוע לי.
 
היום התקינו לי את החיבור

החיגן הוא סטנדרטי של win2k רק שהוא משתמש במשהו שנקרא ATM Connction במקביל לחיבור רשת, ושם הוא משתמש בהתקן שזהו המודם USB . בכל מקרה תסתכל את תוצאות הבדיקת מהירות שלי אני חושב שהם יפות מאוד יחסית לחצי מגה.
 

dov98

New member
נכון

והסיבה היא שבזק עובדים PPPOA והמודם שלך משתמש בזה ישירות. במודמים עם כרטיס רשת עובדים PPPOE או PPTP , והמודם מתרגם לPPPOA .
 
אם אתה רוצה להתחבר ישירות לבזק

פשוט שנה את שם משתמש וסיסמא ל: user: guest@o password: כלום (לפעמים אם לא רושמים כלום אז זה לא מתחבר אם לא עובד תרשום בסיסמא Bezeq (לא לשכוח B גדולה!
 
למעלה