מודם מעצבן- עזרה דחוף!!!!!!

sagivkr

New member
מודם מעצבן- עזרה דחוף!!!!!!

מאז שהחלפתי מחשב אני לא מצליח לקבל פקסים דרך המודם. אין לי מושג אם הוא עובד בחיבור לאינטרנט כי אני ב adsl. בכל אופן, לשלוח פקסים אני מצליח (בדרך כלל), אבל כשאני מקבל פקס, זה תמיד נתקע אחרי 24 שניות בדיוק! בהתחלה הפקס עונה, יש את הצלילים המוכרים של קבלת פקס, הזמן מתחיל לרוץ ואחרי 24 שניות המחשב נתקע ורק ריסטרט מחזיר אותו. ניסיתי עם מודם אחר, הוא אמנם לא תוקע את המחשב, אבל קבלת הפקס נכשלת. ניסיתי להעביר לסלוטים אחרים, כל פעם אותו דבר. המודם הראשון הוא conexant או משהו כזה, והשני של creative. זה בטוח לא דרייברים, כי במחשב הקודם שהיה לי זה עבד סבבה עם אותם דרייברים. מישהו יכול להציל אותי?????????? תודה.
 

PCingAddict

New member
<|>>>

שליחה וקבלה של פקסים נעשית דרך קו הטלפון... זה לא אינטרנט, וזה ממש לא ADSL.. הבעיה יכולה להיות בגלל הגדרה לא טובה של התוכנה, או הפרעות בקו.. (חיבור הקו ללא פילטר..) איזה תוכנה, ואיזה מערכת הפעלה??
 

xroeeh

New member
~~~>

ההימור שלי... הפרעות בקו בגלל ה ADSL, פילטרים או אפילו ניתוק של ה ADSL כדי לראות אם יש השפעה (שאל את AeroPeek הוא מתנתק מהאינטרנט רק כשהוא מקבל פקס למחשב, אם הוא מקבל למכשיר אין בעיה
). רועי
 

sagivkr

New member
לא הבנת אותי כנראה...

ברור לי לחלוטין איך נעשית שליחה וקבלה של פקסים. בסך הכל ציינתי שלא ידוע לי לגבי תקינותו של המודם בגלישת אינטרנט כי לא ניסיתי. לגבי התוכנה - זה הפקס המובנה של הווינוס, שבו השתמשתי בהצלחה מאז שיש לי xp. הקו מחובר עם פילטר תקין כבר 3 שנים, כך שזה לא זה, אבל ליתר ביטחון גם ניסיתי להחליף פילטר - לא עזר. אני מציין שוב - עד לפני חודש, הכל היה סבבה. זה התחיל מאז שהחלפתי מחשב. מה שהתשנה זה הלוח אם (asus p4p800 deluxe) המעבד (p4 2.4Ghz) והזכרון. תודה בכל אופן.
 

sagivkr

New member
ניסיתי גם להתנתק

חיברתי את המחשב לשקע עם פילטר, ללא ה adsl, וגם ניתקתי את הכבל רשת שמחובר למחשב, ליתר ביטחון. לא עזר. מה שמוזר זה שאני מצליח לשלוח פקסים.
 

zuli2

New member
עבור למודם חיצוני

קצת יקר יותר (פי 8 ) , אבל יפתור לך הבעייה
 

sagivkr

New member
זה חייב להיות קשור ללוח אם

אולי איזה התנגשות או משהו?? נו, מישהו??????????
 
למעלה