מודאגת

חמפון

New member
מודאגת

ככה, עבר עלי שבוע (מיום ה') לא משהו בכלל התחיל מזה שהחלקתי - הכל בסדר - תדמור הוא הרופא הנפלא ביותר בעולם (הרחבה בהמשך). היום הייתי אצל אחות - אני שבוע 38 והיה חלבון בשתן +1ולחץ דם עלה ל- 115/78 שבדר"כ הוא 100/60 האחות אמרה שזה לא נקרא עליה וגם שהחלבון עדין תקין - אבל מה אני מוטרדת ומודאגת האם מישהי יודעת מנסיונה האם זה חלבון תקין? והאם יש דבר כזה חלבון תקין? ובנוסף על הכל הרופאה שלי בחופש עד שבוע הבא להזכירכן אני שבוע 38!!!
 

חמפון

New member
תודה רבה בכל מקרה

תודה
 

rosina1

New member
חלבון 1+

כשלי יצא חלבון 1+ בסטיק אצל האחות, היא לא אמרה כלום, וגם הרופא לא התייחס. בפעם שאחרי זה זה כבר לא היה.
 

חמפון

New member
זה ממש מוזר שלא מתיחסים

כותבת מישהי שזה דחוף ולחוץ לה וזו התעלמות מאד מוזרה?
 

פיגלג

New member
אני עם חלבון 1+ מתחילת ההריון.

אם זה לא מלווה בדברים אחרים, לא נורא. דיברת עם הרופא?
 

פיגלג

New member
לדעתי אין סיבה לדאגה.תנסי בפורום

הריון ולידה של קופ"ח כללית, יש שם רופא שעונה לשאלות.
 

baby13

New member
זה בסדר.. גם אני כמוך

בד"כ לחץ דם 110/60 שבוע שעבר עלה ל- 130/90, הגעתי למיון ושם לא התייחסו לזה בכלל כעליה בלחץ הדם אבל הראש שלי התפוצץ. אצל הרופאים עליה בלחץ דם היא מעל 140/90 אם הייתי מגיעה ללח דם כזה הייתי נשארת בלי ראש. אחרי שהתעקשתי שבשבילי זה כן עליה בלחץ הדם אישפזו אותי להשגחה (שבוע 38+2). אל תדאגי עליה קטנה ל- 115/78 הבנתי שזה נורמלי לקראת סוף ההריון.
 

mama25

New member
נצל"ש בדיקות בהריון

מקווה שאני משרשרת במקום הנכון, פשוט לא נעים לי כל פעם שאני פותחת שרשור נפרד... עשיתי היום העמסת סוכר של 100 גר'(כן,כן...)ואני יכולה לראות את התוצאות באתר של הקופה, הבעיה שבניגוד לבדר"כ אני לא ממש מצליחה להבין על מה להסתכל, מישהי מבינה בזה? יש שם תוצאות של עוד כמה בדיקות אבל איך קוראים לסוכר??? תודה
 

mama25

New member
זה מה שבדקתי ב50

אבל אני לא יודעת אם עכשיו זה שונה.
 
צריך להיות לך תוצאות של 4 בדיקות

גלוקוז. +0, +60, +120 ו- +180. את הבדיקה הקודמת שלי הרסתי בגלל שהקאתי הכל (עוד שבועיים אני יעשה שוב)אז אני לא יודעת מהן תוצאות טובות ומה לא אבל תנסי לפרסם פה או בפורום סכרת הריון ובטוח מישהי תעזור לך.
 
למעלה