מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?

מצב
הנושא נעול.
מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?

מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?
אנו מתחילים בימים אלו תהליך אפיון ועיצוב מחדש של הפורומים בפרדס ומאוד מעוניינים שאתם תהיו שותפים לו. כרגע אנחנו ממש בתחילת התהליך ונשמח לקבל מכם הצעות... מה פורום החלומות שלכם?
|שמש|
איפה בעיניכם החוזקות של הפורומים
|?|
באילו דברים לדעתכם אסור לגעת
|?|
|שמש|
אילו פיצ'רים חסרים לכם
|?|
מה לדעתכם כדאי להוסיף
|?|
אתם מוזמנים להגיב בפורום פורומים 2015
 
פורום רכבות ואוטובוסים בהיבט טכני בלבד ! זה מאוד חסר !

מה תרצו שיהיה בדור הבא של הפורומים?
אנו מתחילים בימים אלו תהליך אפיון ועיצוב מחדש של הפורומים בפרדס ומאוד מעוניינים שאתם תהיו שותפים לו. כרגע אנחנו ממש בתחילת התהליך ונשמח לקבל מכם הצעות... מה פורום החלומות שלכם?
|שמש|
איפה בעיניכם החוזקות של הפורומים
|?|
באילו דברים לדעתכם אסור לגעת
|?|
|שמש|
אילו פיצ'רים חסרים לכם
|?|
מה לדעתכם כדאי להוסיף
|?|
אתם מוזמנים להגיב בפורום פורומים 2015
פורום רכבות ואוטובוסים בהיבט טכני בלבד ! זה מאוד חסר !
פורום שיעסוק אך ורק בהיבטים הטכניים של רכבות ואוטובוסים ללא שרשורי הכוונה ובזבוז זמן על תלונות של הציבור על השרות אלא פורום שיעסוק בקטרים למשל מבחינת ההיבטים הטכניים ההשוואתיים מול קטרים אחרים וכדומה. יש פה עשרות רבות של גולשים שזה מה שמעניין אותם ! בחו"ל קיימים פורומים כאלה וכאן בישראל זה מאוד חסר. פורום כזה יוכל לטפל גם בהיסטוריה של הרכבות והאוטובוסים בארץ לרווחת חבריו. פורום כזה לא יעסוק בכלל בתחבורה הציבורית עצמה אלא בציוד המשמש את התחבורה הציבורית. בכל העולם קיימת מודעות לנושאים הטכניים ! בישראל אין עדיין מספיק מודעות לכך אך צריך להתחיל ממשהו ! לעיונכם ולמען הדורות הבאים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חמודי, זה באחריותנו.

פורום רכבות ואוטובוסים בהיבט טכני בלבד ! זה מאוד חסר !
פורום שיעסוק אך ורק בהיבטים הטכניים של רכבות ואוטובוסים ללא שרשורי הכוונה ובזבוז זמן על תלונות של הציבור על השרות אלא פורום שיעסוק בקטרים למשל מבחינת ההיבטים הטכניים ההשוואתיים מול קטרים אחרים וכדומה. יש פה עשרות רבות של גולשים שזה מה שמעניין אותם ! בחו"ל קיימים פורומים כאלה וכאן בישראל זה מאוד חסר. פורום כזה יוכל לטפל גם בהיסטוריה של הרכבות והאוטובוסים בארץ לרווחת חבריו. פורום כזה לא יעסוק בכלל בתחבורה הציבורית עצמה אלא בציוד המשמש את התחבורה הציבורית. בכל העולם קיימת מודעות לנושאים הטכניים ! בישראל אין עדיין מספיק מודעות לכך אך צריך להתחיל ממשהו ! לעיונכם ולמען הדורות הבאים.
חמודי, זה באחריותנו.
לא צריך עוד פורום. צריך שאנשים פה יעלו נושאים טכניים שמעניינים אותם. גם רכבתיים וגם אוטובוסים. אמרתי את זה תמיד ואומר את זה שוב. נמאס לי לחזור על המנטרה.
 
חייבת להיות הפרדה בין התחומים. תח"צ תחום מאוד רחב

חמודי, זה באחריותנו.
לא צריך עוד פורום. צריך שאנשים פה יעלו נושאים טכניים שמעניינים אותם. גם רכבתיים וגם אוטובוסים. אמרתי את זה תמיד ואומר את זה שוב. נמאס לי לחזור על המנטרה.
חייבת להיות הפרדה בין התחומים. תח"צ תחום מאוד רחב
ורוב הגולשים פה לא מתעניינים במנועים של קטרים או באיזה אוטובוס משנת 1952 שנסע באגד. אנחנו האנשים הטכניים די מעיקים על הרוב. את הרוב פה לא מעניין איזה ליילנד ישן ומתי החליפו לו שמן במוסך צפון. גם בנושאי תעופה יש בתפוז יותר מפורום אחד וראוי שגם בנושא תח"צ יהיו שני פורומים נפרדים.
 

cwen

New member
למה לא מעניין?

חייבת להיות הפרדה בין התחומים. תח"צ תחום מאוד רחב
ורוב הגולשים פה לא מתעניינים במנועים של קטרים או באיזה אוטובוס משנת 1952 שנסע באגד. אנחנו האנשים הטכניים די מעיקים על הרוב. את הרוב פה לא מעניין איזה ליילנד ישן ומתי החליפו לו שמן במוסך צפון. גם בנושאי תעופה יש בתפוז יותר מפורום אחד וראוי שגם בנושא תח"צ יהיו שני פורומים נפרדים.
למה לא מעניין?
אולי אין לי מה לתרום בשרשורים האלה, אבל אני קוראת אותם בכיף גדול.
אני בטוחה שיש עוד לא מעט כמוני.
 
טוב לדעת שמנועי שוסונים משנת 1951

למה לא מעניין?
אולי אין לי מה לתרום בשרשורים האלה, אבל אני קוראת אותם בכיף גדול.
אני בטוחה שיש עוד לא מעט כמוני.
טוב לדעת שמנועי שוסונים משנת 1951
מענינים אותך ! שמחתי לראות שיש כאן מישהי שמנוע סומואה 615 מעניין אותה. היה מנוע עתיר תקלות ובעיות דרך אגב.
 

Ccyclist

Well-known member
אותי יותר מעניינות החברות והמסלולים הישנים.

טוב לדעת שמנועי שוסונים משנת 1951
מענינים אותך ! שמחתי לראות שיש כאן מישהי שמנוע סומואה 615 מעניין אותה. היה מנוע עתיר תקלות ובעיות דרך אגב.
אותי יותר מעניינות החברות והמסלולים הישנים.
&nbsp
קודם כל - כשפשוט שלפת את המידע על האטובוס ההפוך שליווה שנות ילדות רבות שלי בגילה זה היה מדהים לדעת שיש מאגר מידע מלא כל-כך (המפעילות ההיסטוריות היו וודאי מתייחסות רק לאוטובוסים שלהן, ובמקרה זה היה מדובר באוטובוס פרטי), אז אל תחשוב שהפירוט - גם אם הוא לעיתים מייגע - אינו חשוב כי ברגע שצריך פרט מידע כלשהו הוא נשלף בשלמותו.
&nbsp
כל עוד הדיונים בתחום הזה (ואוטבוסי השיחזור של בני הספל) נמצאים בפורום הם מוסיפים לו עומק, ולדעתי הם זוכים ליותר קוראים עקב מיקומם פה ולא בפורום מעמיק יותר שיתכן שלא ימשוך קוראים אלא אם יהיה לו לינק ייעודי כפורום אח.
&nbsp
כמו כן - ההיסטוריה של המודלים השונים (ההסבה שיצרה את אזור העמידה המוזר בסוף האוטובוסים הירושלמים שלפי המידע שסיפקת היו פעם כרטיסניות) או של החברות השונות (המקשר מול אגד, וכו'), קווי אגד בסיני או ההיסטוריה של רכבת ישראל לתחנת ירושלים (החאן) המקורית וההיסטוריה שלה בקו דרך עזה לצפון סיני וכמעט עד לתעלה הן מרתקות גם אם לפעמים ההנאה היא יותר אסטטית מטכנית.
&nbsp
והנה כבונוס שתי רכבות תחתיות לונדוניות שטרונספרו לאיים אחרים בשלטון הכתר:
&nbsp
רכבות 1938 של התחתית, משמשות כיום בקו סדיר באי וואיט http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_483
&nbsp
רכבות 1956 של התחתית, משמשות כיום כקרונות (נגררי קטר) בקו חובבים באי אולדרני שבטריטוריית הכתר גרנזי (אי שאינו חלק מהממלכה המאוחדת, אך שייך לכתר עוד מתקופת דוכסות נורמנדי, והיה בשליטה אנגלית או בריטית במשך אלף שנה למעט מספר שנות כיבוש גרמני במלחמת העולם השניה). http://en.wikipedia.org/wiki/Alderney_Railway
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
תודה רבה על המידע הנהדר !

אותי יותר מעניינות החברות והמסלולים הישנים.
&nbsp
קודם כל - כשפשוט שלפת את המידע על האטובוס ההפוך שליווה שנות ילדות רבות שלי בגילה זה היה מדהים לדעת שיש מאגר מידע מלא כל-כך (המפעילות ההיסטוריות היו וודאי מתייחסות רק לאוטובוסים שלהן, ובמקרה זה היה מדובר באוטובוס פרטי), אז אל תחשוב שהפירוט - גם אם הוא לעיתים מייגע - אינו חשוב כי ברגע שצריך פרט מידע כלשהו הוא נשלף בשלמותו.
&nbsp
כל עוד הדיונים בתחום הזה (ואוטבוסי השיחזור של בני הספל) נמצאים בפורום הם מוסיפים לו עומק, ולדעתי הם זוכים ליותר קוראים עקב מיקומם פה ולא בפורום מעמיק יותר שיתכן שלא ימשוך קוראים אלא אם יהיה לו לינק ייעודי כפורום אח.
&nbsp
כמו כן - ההיסטוריה של המודלים השונים (ההסבה שיצרה את אזור העמידה המוזר בסוף האוטובוסים הירושלמים שלפי המידע שסיפקת היו פעם כרטיסניות) או של החברות השונות (המקשר מול אגד, וכו'), קווי אגד בסיני או ההיסטוריה של רכבת ישראל לתחנת ירושלים (החאן) המקורית וההיסטוריה שלה בקו דרך עזה לצפון סיני וכמעט עד לתעלה הן מרתקות גם אם לפעמים ההנאה היא יותר אסטטית מטכנית.
&nbsp
והנה כבונוס שתי רכבות תחתיות לונדוניות שטרונספרו לאיים אחרים בשלטון הכתר:
&nbsp
רכבות 1938 של התחתית, משמשות כיום בקו סדיר באי וואיט http://en.wikipedia.org/wiki/British_Rail_Class_483
&nbsp
רכבות 1956 של התחתית, משמשות כיום כקרונות (נגררי קטר) בקו חובבים באי אולדרני שבטריטוריית הכתר גרנזי (אי שאינו חלק מהממלכה המאוחדת, אך שייך לכתר עוד מתקופת דוכסות נורמנדי, והיה בשליטה אנגלית או בריטית במשך אלף שנה למעט מספר שנות כיבוש גרמני במלחמת העולם השניה). http://en.wikipedia.org/wiki/Alderney_Railway
&nbsp
&nbsp
&nbsp
תודה רבה על המידע הנהדר !
 
בשביל זה יש קומונות,

חייבת להיות הפרדה בין התחומים. תח"צ תחום מאוד רחב
ורוב הגולשים פה לא מתעניינים במנועים של קטרים או באיזה אוטובוס משנת 1952 שנסע באגד. אנחנו האנשים הטכניים די מעיקים על הרוב. את הרוב פה לא מעניין איזה ליילנד ישן ומתי החליפו לו שמן במוסך צפון. גם בנושאי תעופה יש בתפוז יותר מפורום אחד וראוי שגם בנושא תח"צ יהיו שני פורומים נפרדים.
בשביל זה יש קומונות,
אם התנועה בקומונה מספיק ערה יש סיכוי שתפוז יסכים להפוך אותה לפורום.
 
אני לא מטפל כמעט בקומונה שלי כי

בשביל זה יש קומונות,
אם התנועה בקומונה מספיק ערה יש סיכוי שתפוז יסכים להפוך אותה לפורום.
אני לא מטפל כמעט בקומונה שלי כי
אין לי זמן. הייתי שמח אם מישהו אחר היה מנהל אותה במקומי ומישהו אחר שהיה פותח פורום תח"צ טכני.
 
השאלה האם לדעת תפוז יש בה מספיק תעבורה

אני לא מטפל כמעט בקומונה שלי כי
אין לי זמן. הייתי שמח אם מישהו אחר היה מנהל אותה במקומי ומישהו אחר שהיה פותח פורום תח"צ טכני.
השאלה האם לדעת תפוז יש בה מספיק תעבורה
כדי שתהפוך לפורום.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זו בדיוק הטעות שלך.

בשביל זה יש קומונות,
אם התנועה בקומונה מספיק ערה יש סיכוי שתפוז יסכים להפוך אותה לפורום.
זו בדיוק הטעות שלך.
כבר היינו בסרט הזה. הכל צריך להיות פה. פה זה הבית שלנו ופה הוא ישאר, על כל גווניו. עכשיו הכדור בידיים של הדוקטור.
 
כוונתי שמי שרוצה רק תחום מסוים שיפתח קומונה

זו בדיוק הטעות שלך.
כבר היינו בסרט הזה. הכל צריך להיות פה. פה זה הבית שלנו ופה הוא ישאר, על כל גווניו. עכשיו הכדור בידיים של הדוקטור.
כוונתי שמי שרוצה רק תחום מסוים שיפתח קומונה
שתוכל אולי להתפתח בעתיד לפורום.
אישית אני מתעלם מכל שרשורי הדגמים ומפרטים למינהם.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אני לא יודע אם אתה מודע

כוונתי שמי שרוצה רק תחום מסוים שיפתח קומונה
שתוכל אולי להתפתח בעתיד לפורום.
אישית אני מתעלם מכל שרשורי הדגמים ומפרטים למינהם.
אני לא יודע אם אתה מודע
אבל נפתחו בזמנו לפחות 4 קומונות של אנשים שפרשו מהפורום בגלל כל מיני סיבות.
כולן היום שוממות אבל את הנזק שלהן לפורום הן כבר עשו והוא בלתי הפיך.
 
כיום אין לי זמן לנשום...ברור מאליו שאם היה פורום נוסף

זו בדיוק הטעות שלך.
כבר היינו בסרט הזה. הכל צריך להיות פה. פה זה הבית שלנו ופה הוא ישאר, על כל גווניו. עכשיו הכדור בידיים של הדוקטור.
כיום אין לי זמן לנשום...ברור מאליו שאם היה פורום נוסף
כפי שהצעתי, לא הייתי שותף לניהולו. יש פה אנשים אחרים ומוכשרים שזה מתאים להם. לי אין אפילו או בקושי זמן להוסיף הודעה בקומונה שלי שכמעט ונזנחה לצערי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מבין אותך, אבל פורום נוסף

כיום אין לי זמן לנשום...ברור מאליו שאם היה פורום נוסף
כפי שהצעתי, לא הייתי שותף לניהולו. יש פה אנשים אחרים ומוכשרים שזה מתאים להם. לי אין אפילו או בקושי זמן להוסיף הודעה בקומונה שלי שכמעט ונזנחה לצערי.
מבין אותך, אבל פורום נוסף
לא יעזור לך בבעיית חוסר הזמן שלך. אז יאללה תמצא זמן ותתחיל להפציץ.
 
האמן לי: עמוס עד הגג ! המון צילומים מעניינים

מבין אותך, אבל פורום נוסף
לא יעזור לך בבעיית חוסר הזמן שלך. אז יאללה תמצא זמן ותתחיל להפציץ.
האמן לי: עמוס עד הגג ! המון צילומים מעניינים
מצטברים אצלי כמעט כל יום ואין לי אפילו זמן לפתוח את המיילים שלהן. כשיש ארבעה זאטוטים והתנדבות למ.צ. - למי יש זמן עכשיו? אני כמעט לא בבית ועסוק כרגע בלוגיסטיקות של מ.צ. למען החיילים. אני עדיין מתאושש משמונת הימים שציפי היתה בפולין והכל נפל עלי... נגמרתי !!! הייתי "גננת" שמונה ימים והם שיגעו לי את הצורה !!!!!!!!!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
זה פשוט לא נכון.

חייבת להיות הפרדה בין התחומים. תח"צ תחום מאוד רחב
ורוב הגולשים פה לא מתעניינים במנועים של קטרים או באיזה אוטובוס משנת 1952 שנסע באגד. אנחנו האנשים הטכניים די מעיקים על הרוב. את הרוב פה לא מעניין איזה ליילנד ישן ומתי החליפו לו שמן במוסך צפון. גם בנושאי תעופה יש בתפוז יותר מפורום אחד וראוי שגם בנושא תח"צ יהיו שני פורומים נפרדים.
זה פשוט לא נכון.
אני לא רוצה לחזור על הדיונים האלה מלפני 3 שנים. איבדנו פה כותבים רבים ונושאי דיון רבים עברו לפלטפורמות אחרות ואני מצר על כך ביותר. ישנה התעניינות גדולה מאוד. הבעיה היא שהיו פה מספר אנשים שהאגו קצת סימא את דעתם וחבל.
עובדה היא שכאשר אתה מעלה שרשור טכני / היסטורי הוא זוכה לצפיות רבות והתעניינות רבה. הנושא של הביצה והתרנגולת כבר נדון פה בהרחבה ובאמת שאין לי כבר כח לזה. פשוט תעלה נושאים מעניינים ואני מבטיח לך שתהיה התעניינות.
עד כאן.
 


זה פשוט לא נכון.
אני לא רוצה לחזור על הדיונים האלה מלפני 3 שנים. איבדנו פה כותבים רבים ונושאי דיון רבים עברו לפלטפורמות אחרות ואני מצר על כך ביותר. ישנה התעניינות גדולה מאוד. הבעיה היא שהיו פה מספר אנשים שהאגו קצת סימא את דעתם וחבל.
עובדה היא שכאשר אתה מעלה שרשור טכני / היסטורי הוא זוכה לצפיות רבות והתעניינות רבה. הנושא של הביצה והתרנגולת כבר נדון פה בהרחבה ובאמת שאין לי כבר כח לזה. פשוט תעלה נושאים מעניינים ואני מבטיח לך שתהיה התעניינות.
עד כאן.
 

מענדי

New member


זה פשוט לא נכון.
אני לא רוצה לחזור על הדיונים האלה מלפני 3 שנים. איבדנו פה כותבים רבים ונושאי דיון רבים עברו לפלטפורמות אחרות ואני מצר על כך ביותר. ישנה התעניינות גדולה מאוד. הבעיה היא שהיו פה מספר אנשים שהאגו קצת סימא את דעתם וחבל.
עובדה היא שכאשר אתה מעלה שרשור טכני / היסטורי הוא זוכה לצפיות רבות והתעניינות רבה. הנושא של הביצה והתרנגולת כבר נדון פה בהרחבה ובאמת שאין לי כבר כח לזה. פשוט תעלה נושאים מעניינים ואני מבטיח לך שתהיה התעניינות.
עד כאן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה