מה שעובר עליי.....

סיון ...

New member
מה שעובר עליי.....

וואו,נראה לי שבחיים לא הייתי כ"כ מבולבלת... אני לא יודעת מה אני מרגישה... מצד אחד...אני חייבת להרפות,אני ידועת את זה זה יהיה הכי טוב בשבילי מצב שני...אני לא רוצה להרפות. הקשר הזה יותר מדי חשוב לי בשביל שאני ארפה. למה מקשיבים?! ללב או לראש?! אני תמיד הולכת אחרי הלב,לדעתי הלב והרגשות זה מה שחשוב. למה צריך להיות הגיוניים ולחשוב? סעמק חיים רק פעם אחת! חיים רק פעם אחת....אבל למה צריך להפגע ושתשאר צלקת? וואו החוסר וודאות הזה הורג אותי. היתה לי שיחה אתמול עם איש יקר...ואני פשוט יודעת שאני צריכה להקשיב לו,הוא אמר לי...תעזבי למה אתה צריכה את זה?! זה יהיה קשה אבל את חייבת את זה לעצמך...זה לא מגיע לך... רבאק אני יודעת שלא! אבל אני לא יכולה לקום ולעזוב בעצם,אני לא רוצה לקום ולעזוב. אני כבר כמה ימים מסתובבת כמו סהרורית, לא יודעת מה אני רוצה מעצמי באמת שלא....אני כבר לא יודעת למה להקשיב! אם אני אעשה ככה...אני אצטער ואם ככה אני גם אצטער. אני חייבת להיות שלמה עם עצמי אבל אני לא מוצאת את התשובה אני יודעת מה נכון לעשות....אבל מה עם מה שאני מרגישה?! אולי אני סתם טוחנת מים?! ואולי? ואולי? ואולי? ואולי? אבל המ אני אמורה לעשות?!!?!? נראה לי שבחיים לא הייתי אבודה כ"כ.... אובדת עצות. "מה שעובר עלי" אחד השירים שאני יותר אוהבת ומתחברת אליהם...עכשיו אני גם מבינה למה. בל טוב לי,באמת שטוב לי....כבר שאלו אותי היום מה עובר עלייך? אני שומעת את השאלה הזאת יותר מתמיד...ואני אומרת שאני מאושרת...כי אני באמת,זאת תקופה מדהימה בחיים שלי ומכל הלב אני אומרת שטוב לי אז למה אני אוכלת את עצמי מבפנים?
 
סיוון בוקר טוב..

לפעמים יש תקופות של בלבול.. בין הראש ללב.. ויש מה שנקרא תחושות בטן והם הכי נכונות לך.. תהניי מהחיים וממה שהם מציעים לך.. תקחי את מה שטוב לך מה שכייף לך איתו אל תאכלי את עצמך יש דברים אחרים לאכול יותר טעימים... ולאט לאט כי לדברים יש נטיה להסתדר בסופו של דבר..
 

y@el

New member
סיוי מתוקה ../images/Emo39.gif

לפעמים כשטוב לנו מידי, זה טיפי מפחיד גם... את אומרת שאת מאושרת -- וכי למה את מציקה לעצמך אין ממה לפחד קחי לך את הדברים הטובים ממה שקורה לך עצמי עיניים וחשבי לך על האדם הזה שאת כל כך לא רוצה לשחרר ממוחך מליבך.... רק את יודעת מה עושה לך טוב ואם יש שם דברים שגורמים לך לאבד מעצמך...... אז שחררי או להפך. בהצלחה-- בכל אופן לשמוע שאת מאושרת זה אחלה
 

קספר

New member
סיון

למה את אוכלת את עצמך מבפנים? את לא אוכלת את עצמך. אם טוב לך סימן שאת אוהבת להגיע לשלמות. וזה המטרה של כל אחד מאיתנו.כל אחד רוצה להגיע לשלמות. ובקשר ללב ולראש אמרתי לך פעם בסיטואציה אחרת שצריך לפעמים להיות ספונטני וללכת לפי מה שהלב מרגיש.פשוט לזרום.את עדיין צעירה ויש לך עוד הרבה לפניך.לפעמים תחושת הבטן הזו יכולה להיות נכונה ולפעמים לא. אבל אנחנו לומדים מטעויות.ובדרך כלל זה לטובה כדי שאם נהיה ברגע אמת כלשהו אז נדע לא לפשל. שיהיה לך רק טוב.
 
למעלה