מה שלום רמי??שאלתי היא= בהנחה

  • פותח הנושא orlu
  • פורסם בתאריך

orlu

New member
מה שלום רמי??שאלתי היא= בהנחה

שמתחילים בכושר מנקודת אפס ואפילו מינוס אפס ובמשך שלושה חודשים מתמקדים באירובי קרוס והליכון. מידי פעם קצת תרגילי בטן אבל קצת ועוד קצת חיזוק ידיים עם משקולות של 1 קילוגרם. הגיע הזמן לחזק את הגוף ולעבור לסטים ,,,,, ושאלתי היא האם פעילות עם משקולות חיזוק ידיים רגליים יעכבו את הירידה בממשקל או או אולי ידרבנו????????
 

orlu

New member
ושאלה נוספת,האם כשמרגישים

עייפים עדיף לנוח בבית או להילחם בעייפות ולרוץ לחדר הכושר.
 

orlu

New member
ובאותו הקשר,כפי שספרתי לך

התחלתי את הכושר כפי שסיפרתי לך ממינוס מינוס (אם אתה זוכר) אממה מה לא הקדשתי לחיזור השרירים כלום,רק כעת לאחר חודשים מספר גם זאת כבר אמרתי אם כך שאלתי היא האם אני צפוייה לעליה במשקל בעיקבות בניית השרירים הרפויים? מדובר בבטן חזה ידיים בעיקר..... קשים חייכם הספורטאים
 

neuron

New member
היות

ואפס בערכו המוחלט הוא אפס, אז מינוס אפס זה רק אפס...
 
למעלה