מה שואלים עדים ברבנות?

mawashii

New member
אנחנו הולכים היום

אז אוכל לעדכן כשאחזור, אבל בטח יש פה מיליונים שכבר יודעים... אחלו לי בהצלחה. יש לי רתיעה גדולה מהגוף הזה. (לאחותי עשו את המוות. היא (והורי) לא נולדה בארץ והכריחו אותה להביא מסמכים ממקום שלא קיים. אני נולדתי כאן, אז מקווה שיהיה פשוט יותר.
 

JudyWn

New member
זה לא קשור לאיפה נולדת

אלא לאיפה ההורים שלך התחתנו. אני מקווה שיש לך עותק מהמסמכים שהיא הביאה...
 

סניאלה

New member
עוד שאלה

מאיפה ההורים שלך עלו? שלי עלו לכאן ב1972 מרוסיה והבנתי שברבנות לא עושים בעיות לעולים וותיקים. כמו כן אנחנו צריכים להוציא תעודת פנוי כי חבר שלי גרוש.האם זה בסדר להביא גיס כעד? וזה עוד 135 שקל.מרגיז!!!
 
הם עושים בעיות כשמתחשק להם

ולאחי הם עשו בעיות, למרות ששני הצדדים הם עולים ותיקים והחתן והכלה בכלל נולדו בארץ. מה שכן, הם יצירתיים עם הבעיות, לאחי הם עשו יותר מבעיות מאשר לכלתו.
 

בננית80

New member
ברבנות ת"א

שאלו את העדים שלנו אם הם יהודים, מאיפה הם מכירים את החתן-כלה וכמה זמן, האם החתן והכלה יהודים, וזהו. עניין של 30 שניות בערך.
 

טולה21

New member
את העדים שלנו לא שאלו כלום.

נרשמנו ברבנות חולון, וגם ברבנות ר"ג כשהבן זוג שמש כעד לידידה שלו לא שאלו אותו כלום. זה תלוי נראה לי ברב ובמצב רוח שלו...
 

barri73

New member
עדים+שטויות במיצ עגבניות

הייתי ברבנות בקרית ביאליק....העדים שלי היו חבר שלנו והפועל שלו...החבר שלנו מכיר אותנו 7 שנים והפועל שלו מכיר אותנו 5 דקות מה ששאלו אותם היה מה שימכם תעודת זהות ותחתמו פה... קצר ומיותר...תאמת ממש לא הבנתי את הקטע של העדים מי זוכר ומתייחס בכלל.. קחי הכל בקלות לא יוכלו להגיע חברים פשוט אספי משהו מבחוצ זה פשוט וקל בהצלחה ברי
 

ליבלול

New member
הבאת עדים שיטה שצריכה לעבור מהעולם

תחשבו על זה שיש היום את משרד הפנים, מה שלפני מאות שנים לא היה ולכן אני מניחה שהיו צריכים עדים, מהכפר שבו גרת כדי להעיד שאתה אכן רווק. במדינה מודרנית שיש רישום תושבים ותעודות זהות זה ממש מגוחך!
 
טוב, במדינה מודרנית

אולי אפשר היה גם לכרות ברית זוגיות רשמית ללא הקשרים דתיים.
 
למעלה