מה שגרבוז הוציא לאור היה דבר פשוט מאד:

אלי.

New member
מה שגרבוז הוציא לאור היה דבר פשוט מאד:

אין פסול באופוזיציה. לא שהיתה למישהו (אני מקווה) איזו אשליה שהשמאל יגיע לשלטון באיזו קונסטלציה שתחזיק יותר מיום, אבל אז בא הנאום של גרבוז והוכיח שחבל על הזמן - השמאל (בכללותו) עדיין לא מהווה אלטרנטיבה מספיק ראויה לביביזם ושרה'לה. השמאל לא בשל לשלטון, הוא לא מביא שינוי. השמאל צריך לשבת עוד כמה ימים באופוזיציה, אולי קצת יותר.

מדינת ישראל רקובה מהיסוד: ראש ממשלה אחד נרצח, ראש ממשלה אחד בדרך לכלא, נשיא אחד כבר יושב שנים בכלא, שרים ישבו בכלא וחלקם חזרו לפוליטיקה כאילו לא קרה דבר, כל צמרת המשטרה שוגלת את פקודותיה בפרהסיה, ראש הממשלה הנאור מבטל בברוטאליות טיפוסית (משפחתית, ראוי לאמר) את פרס ישראל לספרות, ראשי ועדי העובדים בשירות הממשלתי נוהגים כמאפיה ומקדמים את עסקיהם הפרטיים על חשבון כספי המדינה, מפלגה שלמה נתונה תחת חקירה תוך שהיא מתמודדת בבחירות, כשהזרוע הימנית-משיחית של הממשלה משמשת אצלה צינור להעברת/גניבת הכספים. והבאבות ? הו, הבאבות ... כאמור, הם הכתירו בראשם את העבריין המורשע. הדיחו אדם נקי, הכתירו מחדש את העבריין שכידוע תמיד היה זכאי. אלמנטרי.

על כל אלה דיבר גרבוז. ומה יש לשמאל להגיד על הנאום ? הטקסט לא ממש חשוב, מה שחשוב הוא הסאב-טקסט: אנחנו לא רוצים לתקן ו/או לשנות את הבערות וכל הזבל הזה. אנחנו בסה"כ רוצים את קולות ההמון הנבער, אז אנא ממך גרבוז - אל תקלקל לנו.

לטיעון כזה, אופוזיציה היא התשובה הטובה ביותר.
 
למעלה