kfir number 1
New member
מה שאני חושב
אני רוצה לדבר על הסרטים הסנדק. אני בטוח שדיברו על זה אבל אני רוצה גם לראות מה אתם חושבים. בכל מקרה לדעתי אבל לא רק זה בין הסרטים הכי טובים בהיסטוריה של הקולנוע (נכון יש את האזרח קיין וכאלה) אבל הסנדק תמיד נשאר ה- סרט בה הידיעה. נכון שזה מבוסס על ספר של מריו פוזו אבל כל הכבוד שקופולה עיבד אותו לסרט כו מצליח כו מוצלח כו קלאסי. נכון שהיו לו כשלונות אבל שאני רק חושב על הסנדק/הסנדק 2 ועל אפלוקופסיה עכשיו אני אומר חבל שאין עוד סרטים או שחקנים או תסריטים כאלה. כבר לא עושים דברים כאלה. רק המשכונים זוועתנים או ריימיקים משעממים. זה רק אומר שהוליווד דלה ורצה לכסף כסף כסף וחבל. נכון כבר למעלה מ100 שנה יש את הקולנוע אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לראות ריימיקים והעדר מחשבה על סרט או יצירה. לי אין ספק ששנות ה70 זאת הפריצה של הקולנוע החושב (התפוז המכני, נהג מונית, קן הקוקיה) אבל אם אני רוצה לראות סרט שחושב ולא רק על שובר קופות (ולא רק על כסף) אז אני צריך ללכת לסרט זר (ולא שזה לא טוב) אני אוהב סרטים זרים (במיוחד ספרדית) אבל ארהב צריכה לדעתי חוץ מכסף לחשוב מעבר לזה. מה אתם חושבים? אגב הסנדק הייתה זריקת מחשבה לקולנוע האמריקאי.
אני רוצה לדבר על הסרטים הסנדק. אני בטוח שדיברו על זה אבל אני רוצה גם לראות מה אתם חושבים. בכל מקרה לדעתי אבל לא רק זה בין הסרטים הכי טובים בהיסטוריה של הקולנוע (נכון יש את האזרח קיין וכאלה) אבל הסנדק תמיד נשאר ה- סרט בה הידיעה. נכון שזה מבוסס על ספר של מריו פוזו אבל כל הכבוד שקופולה עיבד אותו לסרט כו מצליח כו מוצלח כו קלאסי. נכון שהיו לו כשלונות אבל שאני רק חושב על הסנדק/הסנדק 2 ועל אפלוקופסיה עכשיו אני אומר חבל שאין עוד סרטים או שחקנים או תסריטים כאלה. כבר לא עושים דברים כאלה. רק המשכונים זוועתנים או ריימיקים משעממים. זה רק אומר שהוליווד דלה ורצה לכסף כסף כסף וחבל. נכון כבר למעלה מ100 שנה יש את הקולנוע אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים לראות ריימיקים והעדר מחשבה על סרט או יצירה. לי אין ספק ששנות ה70 זאת הפריצה של הקולנוע החושב (התפוז המכני, נהג מונית, קן הקוקיה) אבל אם אני רוצה לראות סרט שחושב ולא רק על שובר קופות (ולא רק על כסף) אז אני צריך ללכת לסרט זר (ולא שזה לא טוב) אני אוהב סרטים זרים (במיוחד ספרדית) אבל ארהב צריכה לדעתי חוץ מכסף לחשוב מעבר לזה. מה אתם חושבים? אגב הסנדק הייתה זריקת מחשבה לקולנוע האמריקאי.