מה ראבילו, העו"ד של ביבי, יודע עליו,‏

Henry0

Well-known member
שביבי כל כך נילחם לתת לו את ג'וב חייו?
 
שביבי כל כך נילחם לתת לו את ג'וב חייו?

יותר מעניין מה יוצא לביבי מזה,בלי ביקורת ממבקר המדינה...

בדיוק לפני הבחירות.

"יש לציין בהקשר זה, כי הגוף הכמעט יחידי שכרגע מנסה לערוך ביקורת כלשהי במדינה על אירועי השבעה באוקטובר הוא משרד מבקר המדינה."
 

Henry0

Well-known member

יותר מעניין מה יוצא לביבי מזה,בלי ביקורת ממבקר המדינה...

בדיוק לפני הבחירות.

"יש לציין בהקשר זה, כי הגוף הכמעט יחידי שכרגע מנסה לערוך ביקורת כלשהי במדינה על אירועי השבעה באוקטובר הוא משרד מבקר המדינה."
זו הדעה המקובלת,
שאינני קונה.

את ביקורת המבקר אין בעייה לדחות לאחרי הבחירות.
הלחץ האטומי לפעול בריש גלי בניגוד לכוונת המחוקק,
מוכיח שהיה חשש מאד מאד רציני,
שדברים מסוימים עלולים לצוץ קרוב לפני הבחירות.

לא לשכוח שראבילו לא היה סתם עו"ד מייעץ לוועדת חוק,
אלא עו"ד פרטי של ביבי,
כך שהוא יודע על ביבי דברים הכי אינטימיים.
כמו למשל כמה כסף יש לביבי (הצהרת הון שלא הוגשה),
ומאיפה?
 
נערך לאחרונה ב:
זו הדעה המקובלת,
שאינני קונה.

את ביקורת המבקר אין בעייה לדחות לאחרי הבחירות.
הלחץ האטומי לפעול בריש גלי בניגוד לכוונת המחוקק,
מוכיח שהיה חשש מאד מאד רציני,
שדברים מסוימים עלולים לצוץ קרוב לפני הבחירות.

לא לשכוח שראבילו לא היה סתם עו"ד מייעץ לוועדת חוק,
אלא עו"ד פרטי של ביבי,
כך שהוא יודע על ביבי דברים הכי אינטימיים.
כמו למשל כמה כסף יש לביבי (הצהרת הון שלא הוגשה),
ומאיפה?
אז אתה אומר שהוא ירויח הרבה יותר בתור מבקר המדינה מאשר בתור עו"ד פרטי של ביבי?

אני קצת בספק,אבל בוא נגיד שכן.

עדיין השחיתות של לשחד אותו בכסף בטלה בשישים יחסית לתועלת של ביבי בו בתור מבקר המדינה.

גם לפני הבחירות עם מבקר אחר לא היה יכול לדחות ביקורת,כנראה שהיה אמור להיות מוגש דו"ח בקרוב:

"דוח מבקר המדינה מוגש לכנסת ומתפרסם לציבור במספר מועדים קבועים במהלך השנה, לרוב בחודשים מאי, אוקטובר ודצמבר"

ויותר מזה

אולי אפילו להגיש דוח שתומך בביבי...


וגם אחרי הבחירות אם יזכה יעזור לקבור עוד פעם את החקירה ועוד שחיתויות אחרות של ביבי.
 

Henry0

Well-known member
אז אתה אומר שהוא ירויח הרבה יותר בתור מבקר המדינה מאשר בתור עו"ד פרטי של ביבי?
סביר.

לאחר 7 שנים הוא יפרוש חזרה לשוק הפרטי,
ואתה יכול להעלות בדעתך כמה אנשים יהיו חייבים לו את הקריירה שלהם,
המשרד שלו ירוויח פי כמה וכמה ממה שהרוויח עד היום.

שלא לדבר על הכבוד.
 

evglev1

Well-known member
מנהל

יותר מעניין מה יוצא לביבי מזה,בלי ביקורת ממבקר המדינה...

בדיוק לפני הבחירות.

"יש לציין בהקשר זה, כי הגוף הכמעט יחידי שכרגע מנסה לערוך ביקורת כלשהי במדינה על אירועי השבעה באוקטובר הוא משרד מבקר המדינה."
ביבי לא מנסה לבטל או לזייף את הבחירות כפי שטענו בתקשורת הוא מנסה לאסור ביקורת כלפיו בתקשורת ובמוסדות המדינה ושבחודשי הבחירות שום דו"ח לא ייבקר אותו וכל התקשורת תהיה ערוץ 14 על גרסאותיו השונות. וכך הוא מקווה שמרוב שטיפת מוח שהוא מושלם הוא ייבחר באופן דמוקרטי לחלוטין.
 
ביבי לא מנסה לבטל או לזייף את הבחירות כפי שטענו בתקשורת הוא מנסה לאסור ביקורת כלפיו בתקשורת ובמוסדות המדינה ושבחודשי הבחירות שום דו"ח לא ייבקר אותו וכל התקשורת תהיה ערוץ 14 על גרסאותיו השונות. וכך הוא מקווה שמרוב שטיפת מוח שהוא מושלם הוא ייבחר באופן דמוקרטי לחלוטין.
תראה ברור שהוא יעשה הכל בשביל א)להישאר בשלטון ב) לא ללכת לכלא.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
"יש לציין בהקשר זה, כי הגוף הכמעט יחידי שכרגע מנסה לערוך ביקורת כלשהי במדינה על אירועי השבעה באוקטובר הוא משרד מבקר המדינה."
וכדאי להוסיף ל'ציון' הזה שמי שמונע זאת בכל כוחו ומאודו, זאת מערכת המשפט :cool:. החל מהיועצת המשפטית לממשלה וכלה בבג"צ.

שביבי כל כך נילחם לתת לו את ג'וב חייו?
ואוו, "כל כך נלחם", לא פחות :). כולה תמך בו וגם זה לא לכתחילה :). באמת נורא ואיום.
 

Henry0

Well-known member
וכדאי להוסיף ל'ציון' הזה שמי שמונע זאת בכל כוחו ומאודו, זאת מערכת המשפט :cool:. החל מהיועצת המשפטית לממשלה וכלה בבג"צ.


ואוו, "כל כך נלחם", לא פחות :). כולה תמך בו וגם זה לא לכתחילה :). באמת נורא ואיום.
לא כולה תמך,
שיחד את חברי מפלגתו לעשות מעצמם בושה,
ולפעול בניגוד לכוונת המחוקק להצבעה חשאית.

ניראה כאילו כל חייו של ביבי תלויים על הבלימה הזו,
וכניראה שלעו"ד ידועים דברים מאד מאד מסוכנים לביבי.
 
נערך לאחרונה ב:

Harrington

Well-known member
מנהל
לא כולה תמך,
שיחד את חברי מפלגתו לעשות מעצמם בושה,
ולפעול בניגוד לכוונת המחוקק להצבעה חשאית.
המצאה חביבה. ראיות כלשהן? כמובן, כרגיל וכצפוי, נאדה.


ניראה כאילו כל חייו של ביבי תלויים על הבלימה הזו,
וכניראה שלעו"ד ידועים דברים מאד מאד מסוכנים לביבי.
אגלה לך סוד קטן, אבל רק בתנאי שלא תספר לאף אחד... לא רק שביבי לא "נלחם בכל מאודו" לבחירת רביליו, אפילו לא היה אכפת לו במיוחד אם אלרון היה זוכה :). אבל שיישאר בינינו הא~!
 

Henry0

Well-known member
המצאה חביבה. ראיות כלשהן? כמובן, כרגיל וכצפוי, נאדה.



אגלה לך סוד קטן, אבל רק בתנאי שלא תספר לאף אחד... לא רק שביבי לא "נלחם בכל מאודו" לבחירת רביליו, אפילו לא היה אכפת לו במיוחד אם אלרון היה זוכה :). אבל שיישאר בינינו הא~!

"סיפקה הצצה נדירה למכבש לחצים קואליציוני חסר תקדים, לסערת צילומי סלפי מאחורי הפרגוד ..."

יש מעט מאד אשים,
שטימטומם כה קיצוני,
שהם מאבדים עצמם בפרטים,
וחסרי יכולת לראות את התמונה הגדולה.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אה, התקשורת אמרה? ועוד על ביבי? אז למה לא אמרת קודם :cool:.

בחייך בן אדם. אפילו בתור בדיחה זה לא יותר מדי מצחיק.
 

Henry0

Well-known member
אה, התקשורת אמרה? ועוד על ביבי? אז למה לא אמרת קודם :cool:.

בחייך בן אדם. אפילו בתור בדיחה זה לא יותר מדי מצחיק.
שקרן כרוני

ההבדל בין עיתון רציני,
ובין שקרן כרוני כמוך,
שעיתון רציני בודק היטב, מכמה מקורות, לפני שהוא מפרסם ידיעה.

זה לא אומר שעיתוניים רציניים לא טועים לפעמים,
אבל זה מאד נדיר,
כי בעולם הפייק, האמינות זה הדבר היחיד שמחזיק אותם בחיים.

אפילו כאשר לקקני הליכוד משקרים,
וטוענים שטראמפ לא קילל את נתניהו,
לבסוף מתברר שאפילו טראמפ הודה הזאת.
כמעט תמיד האמן לעיתון רציני.
 

"סיפקה הצצה נדירה למכבש לחצים קואליציוני חסר תקדים, לסערת צילומי סלפי מאחורי הפרגוד ..."

יש מעט מאד אשים,
שטימטומם כה קיצוני,
שהם מאבדים עצמם בפרטים,
וחסרי יכולת לראות את התמונה הגדולה.
הלוואי שהיה מטומטם,הוא פשוט מעוות את המציאות כך שתהיה נוחה לו.

עובדה שאין הכחשות של ביבי והסברים אלטרנטיביים כמו שיש בכל נושא שיש עליו מחלוקת.
 

Henry0

Well-known member
הלוואי שהיה מטומטם,הוא פשוט מעוות את המציאות כך שתהיה נוחה לו.

עובדה שאין הכחשות של ביבי והסברים אלטרנטיביים כמו שיש בכל נושא שיש עליו מחלוקת.
מי שלא מבין את המציאות לאמיתה,
הוא מטומטם.

ואם הוא עושה זאת בכוונה,
הוא שקרן.

המיקרה שלו זה השילוב של טימטום + שקרנות כרונית.
 
מי שלא מבין את המציאות לאמיתה,
הוא מטומטם.
הוא מבין,אבל הוא חושב שהצד השני יותר רע משמעותית אז הוא, בצורה לא הכרתית,מחליק כל התנהגות בעייתית של הצד שלו.

למשל אפשר להסביר שהמבקר זה לא רע כי במילא עד עכשיו המבקר הקיים לא התעסק עם 7/10 כי לא נתנו לו

אז לא משנה איזה מבקר יהיה,בנוסף מבקר אחר היה מתנכר לביבי כמו שהאליטה אוהבת.


יש גם את ההסבר שהוא נתן שזה פשוט מישהו שהוא סומך עליו אבל גם המועמד השני היה בסדר - תיאורטית יכול להיות נכון,

מעשית נשמע מאוד מפוקפק.
 

Henry0

Well-known member
בצורה לא הכרתית,מחליק כל התנהגות בעייתית של הצד שלו.
טימטום זה אכן תהליך לא הכרתי.
לכן מטומטמים כמוהו, מטומטמים מדי להבין, עד כמה הם מטומטמים.

אבל כאשר דוחפים לו את ההכרה המציאותית מול אפו,
אז הוא מייד עובר לשקרים.

כך שהכינוי מטומטם + שקרן כרוני מאפיין אותו בדיוק רב.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
שביבי כל כך נילחם לתת לו את ג'וב חייו?
ביבי לא נלחם לג'וב עבור עורך הדין שלו אלא על חותמת גומי במשרד המבקר, הוא רוצה שהמבקר יכתוב שכל הבעיות הם בגלל הבירוקרטיה וראש הממשלה לא עשה אף טעות ולא הקטנה ביותר במשך כל השנה. בערך כמו השבחים שניקולאוס איש דמשק כתב על הורדוס שהמבקר יכתוב על נתניהו.
 
ביבי לא נלחם לג'וב עבור עורך הדין שלו אלא על חותמת גומי במשרד המבקר, הוא רוצה שהמבקר יכתוב שכל הבעיות הם בגלל הבירוקרטיה וראש הממשלה לא עשה אף טעות ולא הקטנה ביותר במשך כל השנה. בערך כמו השבחים שניקולאוס איש דמשק כתב על הורדוס שהמבקר יכתוב על נתניהו.
גם בלי להבין כלום:

"לקחת אדם שמייצג את נתניהו בתיקיו האישיים, במשא ומתן קואליציוני ובעתירות לבית המשפט, ולהפוך אותו למי שאמור לבקר את ראש הממשלה – יש מי שהגדירו זאת כ'יום שחור'"

רק ע"י היגיון פשוט.
 

Henry0

Well-known member
גם בלי להבין כלום:

"לקחת אדם שמייצג את נתניהו בתיקיו האישיים, במשא ומתן קואליציוני ובעתירות לבית המשפט, ולהפוך אותו למי שאמור לבקר את ראש הממשלה – יש מי שהגדירו זאת כ'יום שחור'"

רק ע"י היגיון פשוט.
הוא לא יוכל לבקר את ראש הממשלה.

בגלל קוצר הדפים הרגילים,
יאלצו להשתמש בגליל נייר טואלט,
כדי לרשום את רשימת הדברים שהוא יצטרך לחתום עליהם כ"ניגוד עניינים",
שאסור יהיה לו לגעת בהם.
 
למעלה