מה קרוה אם דרוגבה לא משחק?

VAMOS HAIFA

New member
לא אחי כנס

אם נגיד הלכת על 4 משחקים וזה מבוטל נשאר 3 משחקים הבנת יעני אם הבאת 3 וזה מבוטל אתה זוכה אבל בלי ההימור על המצ'אפ
 

הקאליבר

New member
ואם היו בטופס רק 3 משחקים אז

אז 2 נחשבים? אם כן וואלה שווה אולי דרוגבה לא ישחק
 
למעלה