מה קרה שאתם כאלה רדומים???

the mnm factor

New member
נסוג? ../images/Emo6.gif מה אני הכנרת?

אני לא "נסוג" לגביי שום דבר אבל אתה בהחלט מצטייר לי כילדותי יותר ויותר עם הזמן. כאילו יש כאן איזשהו וויכוח שבו יש צד שמנצח בו והשני נסוג. רוצה שאני אכין גוש חול דמוי קובה ואזרוק אותו עלייך ואז תמשוך לי בשיער? אני כתבתי ואני כותב שוב שאם הקאבס לא יעלו לגמר הNBA זה צריך להחשב ככישלון. אני אישית חושב שיש להם את הסגל הטוב במזרח ולכן הם צריכים לעלות. האם אני חושב שהם יעלו? למען האמת כן. איפה פה ה"נסיגה" אני לא מבין. מה לברון מצהיר מתחילת השנה? שהוא רוצה אליפות לא? אז מה יחשב ככשלון? לא לקחת אליפות. אז אני לא כל כך מחמיר עם הצהרות אליפות- הרי בערך 6-8 קבוצות רצות לאליפות ובהחלט לא נאמר ש5-7 מהן נכשלות כל שנה. אבל בהחלט, אם הקאבס לא יעלו השנה לגמר הNBA כשהתחרות הכי גדולה שלה זה הסלטיקס כשהם זקנים יותר, שבעים יותר וחסרי פוזי יותר מבשנה שעברה אז כן, זה וואחד כישלון. אני לא מוציא מהשוואה שום דבר ואני אשמח אם תפסיק להגיד לי מה אני עושה ותתמקד במה שאתה עושה. אני עומד מאחורי המילים שלי ואין לי בעיה גם לקחת דברים שלי חזרה. ללברון ג'יימס יש את אחד הצוותיים המסייעים הטובים בNBA. צוות מסייע מבחינתך זה פשוט אסופת השחקנים הטובה ביותר, מה שאתה לוקה להבין זה שזה הרבה מעבר לזה- זה כימיה, זה רעב לאליפות, זה גיל וזה עוד מליון פרמטרים שפוסלים הרבה קבוצות. לסאן אנטוניו יש סגל שחקנים מצוין על הנייר- אבל הוא לקח כבר 3 אליפויות ככה וכיום אני לא רואה שום סיכוי שהם יגיעו לגמר המערב. לדנבר של השנה שעברה היה את אחד הסגלים המוכשרים בNBA ואני משוכנע שאם משחק כדורסל היה הולך לפי השיטה שלך של ג'יי אר סמית'-רונדו אייברסון-אלן כרמלו-פירס מרטין-גארנט קמבי-פרקינס אז היה יכול להיות קרב צמוד בגמר הNBA בין בוסטון לדנבר. אבל כדורסל לא עובד ככה. בשורה התחתונה לקאבס יש את כל הכלים לקחת אליפות השנה וזה לא משהו שהרבה קבוצות יכולות לאמר. יש לה סופרסטאר ענק, יש לה רכז מעולה, יש לה סנטר דומיננטי, יש לה קלעים, יש לה שחקני הגנה, יש לה שואבי ריבאונד אפורים ויש לה שניים שלושה שחקנים שיודעים לסחוב את הקבוצה כשהסופרסטאר נח אם רק יתנו להם. הדבר היחיד שאין להם זה מאמן למען האמת. אז כן, בלי גמר NBA זה כשלון מוחלט של כל הקאבס. לא רק של לברון. לברון הוא בסך הכל איש אחד ולמרות שההשפעה שלו על הקאבס אדירה זו בדיוק הבעיה. והמשפט המטופש על הידו ולואיס יכול לפתוח בקלות את כל תיבת הפנדורה של "לארי יוז היה אולסטאר לפני שהגיע לשחק עם לברון"- שזה דיון בו הוכחתי כבר מליון פעם שיוז היה יכול להפוך לכוכב ליד לברון ויכל להפוך לאבק. אמנם הרבה מהאשמה נופל על יוז אבל לברון לא ידע לנצל את יוז ולהפוך אותו לאולסטאר ולמעשה גם לא נתן לו את ההזדמנות לכך והפך אותו, כמו שהוא הופך כל גארד שמשחק לידו, לקלעי.
 

rapgamer4ever

New member
אם החלטת לפתוח את נושא הציורים

אתה מצטייר לי כאדם מתנשא, כזה שלא נותן קרדיט לאינטלגנציה של האדם שמדבר איתו, כזה שלא מבין שהשני מפשט רק כי הנקודה ברורה מאליה ולא כי הוא לא מבין טיפה יותר לעומק. בעצם זה שילוב של שני הדברים הראשונים שאמרתי, האמת. אם ארחיק לכת אומר גם בהשפעת הדיון מלמטה על האהדה שאתה מתנשא עד כדי גועל כלפי אנשים (לא כלפיי) מסוימים ובמידה מסוימת גם עובד על עצמך כדי לחוש רציני יותר או ווטאבר, בשפה הכי פשוטה כאילו שזה לא לכבוד שלך לקפוץ בסל נצחון כי זה ילדותי ומגוחך. אתה נסוג כי אתה זורק הצהרות מפוצצות וחוזר בך שנייה אחרי- ההצהרות כדי לאשש את התיאוריות שלך והנסיגה כדי לקשר ביניהן לבין המציאות. יש דברים בסיסיים יותר גם בפורום NBA מדיבור על NBA, מכיוון שנראה שאתה מפסיק לקחת אותם בחשבון אני אפסיק לדבר NBA. מקווה שהציור שלי עמד בקריטריונים. ככה אתה מצטייר בעיני.
 

the mnm factor

New member
אני אגיד לך מה הבעיה לפי דעתי.

הבעיה שלך לפי דעתי היא שאתה קורא בין השורות שלי. וזו טעות לעשות בהודעות שלי. לא כתוב לי שום דבר בין השורות. אתה מניח, לפי מה שכתבתי, שאני אומר גם שלא צריך לקפוץ בסל נצחון של הקבוצה שלך. תיאורטית, על פי הדברים שלי, יש בזה הגיון שאטען את זה. וברמה התיאורטית הייתי באמת טוען את זה כי ברמה התיאורטית לטעמי כדורסל יכול להיות גם כמו קונצרט שבו אתה פשוט צופה בקונצרט בלי שום סימפטיה לשום קבוצה. אבל הוא גם לא ככה ולכן אני גם לא טוען את הטענה התיאורטית שכתבת שאני טוען. לראיה, אני בהחלט קופץ משמחה כשראשיד דופק את הצ'אקות שלו מהשלוש או, בזמנו, כשבן וואלאס היה דופק גגות יותר מקבלן צמרת. אבל זה לא סותר את ההערכה שלי לגגות שדופקים גם כשהוא מנסה לידות כדור אל עבר החישוק. אני לא נסוג משום דבר ואני עדיין לא מבין למה אתה חושב כך. אתה רוצה שאכתוב את זה שוב? לקאבס יש את אחד הסגלים הטובים בNBA, הקאבס היא אחת הקבוצות שבנויות הכי חזק לאליפות ואם הם לא יגיעו לגמר הNBA זה צריך להחשב ככשלון. אתה הכנסת את עניין הנסיגה לכל הדיון ולכן אני מניח שהיא נובעת ממך, לא יודע איפה ובאיזה הקשר אבל זה כבר עניין שלך. לגביי הדברים הבסייסים, וכאן גם אכניס את הדעה שלי לגביי העובדה שאתה חושב שאני מתנשא ומגעיל- הדברים הבסיסיים בפורום כדורסל וNBA הוא לכבד את הדעה של האדם העומד מולך ולא את האדם עצמו. אתה יודע למה? כי אני לא באמת עומד מולך. אני מבחינתך רצף מילים שמחובר לשם משתמש. בחיים האמיתיים, אלה בהן יש פנים והבעה, אני אדם שונה לגמרי. לכן אני יכול לקרוא לך ילדותי ולא לכבד אותך אבל את הדעה שלך אני מכבד ולכן אני גם עונה עליה באופן מקיף. כמו שאתה רואה זו בדיוק הסיבה למה אני בכלל לא כועס או נעלב מהעובדה שבחרת לקרוא לי בשם זה או אחר. מה שכן מכעיס אותי ומעליב אותי זה העובדה שלמרות שאני ראיתי מליון משחקים של לארי יוז גם בווישנגטון וגם בקליבלנד אתה יכול, באופן שהוא כמעט בלתי יאמן, לפסול את הדעה שלי במשפט אחד למרות שמבחנתי יש מצב שלא ראית אפילו משחק אחד של יוז לפני שהצטרף ללברון. זה מה שמקומם אותי בפורומים לפעמים. אז אני מצפה ממך לכבד את הדעה שלי, לא אותי. זה הכל. אני יכול לכתוב בערך 20 דפי וורד בקשר לדעה שלי על לברון והיא נבנתה במשך שנים ולא בהינד עפעף- העובדה שיש לך גם דעה בנושא לא אומר שהדעה שלי צריכה להתנדף ברוח ואולי אתה יכול ללמוד מהדעה שלי בנושא זה על ידי שאילת שאלות. זה כמו שאני לא רואה אותך מטיף לאנשי המכללות כאן על מכללות למרות שאני משוכנע שגם אתה ראית משחק או שניים לפחות. אם היה אפשר לעשות דוקטורט על "הקליבלנד קאבאלירס בעידן לברון ג'יימס" סביר להניח שאני הייתי עובר את הבחינה- וזה לא כי אני כל כך תופס מעצמי, זה פשוט כי מאז מהאיש נכנס לליגה אני עושה כל שביכלתי למצוא עליו כמה שיותר פרטים וסימני זיהוי. במידה מסוימת הוא השחקן החביב עליי בNBA. אני באמת ובתמים חושב שאי אפשר להכיר יותר טוב את צורת המשחק של ג'יימס ממה שאני מכיר- אפשר להכיר אותה באותה רמה ולחוות דעה שונה, זה כן. אבל זה הכל. אז קצת כבוד לדעה ולא לאדם, כי היא זו שעומדת בפורום לעייני כל.
 

Orenseg

New member
דורל רייט פצוע, בחוץ לפחות עוד 3 שבועות.

שון מריון רצה הארכת חוזה של 20M$ לעונה מהסאנס (אידיוט) וחווה עכשיו את עונת השפל של הקריירה שלו. הוא שחקן שתלוי במתפרצות, בריבאונד התקפה ובסט-שוט ל3. משני המצבים הראשונים הוא קולע 6.1 נקודות במשחק, ומהסט-שוט ל3 הוא קולע נקודה בודדת למשחק ב4 מ16 מחוץ לקשת. כמו שזה נראה עכשיו, הוא יקבל במקרה הטוב MLE לשנתיים.
 
בשנה שהיה לוויד עם מי לשחק זה נגמר באליפות

שאק כסנטר, מורנינג כסנטר מחליף, האסלם כPF, שירת הברבור של ויליאמס כרכז ופוזי כדי לדפוק את השלשה או לגרום לכוכב של היריבה להצטער שהוא נולד. אין ספק שבסדרת הגמר השיפוט נטה לכיוון מי שרצה יותר - ווויד ושאק רצו יותר. בשנתיים האחרונות וויד היה פצוע, השנה מיאמי נראית כמו קבוצה בליגה שלנו - האסלם בתור סנטר? נו באמת, סיסה יותר גבוה ממנו. וויד סובל מניהול כושל של הקבוצה שלו. ללברון אולי לא היו את השחקנים המוכשרים ביותר, אבל הם לפחות שיחקו בעמדות המתאימות להם.
 

Orenseg

New member
בטח שיש לנו

קובי שולתתתתתתתתתתתתתתתתתת!11111111111!!11!!1!!!11!!1!!!1!!!11 (not) למרות השמות הגדולים של ביזלי ומריון, אין לוייד באמת עם מי לשחק. הוא מוביל את הליגה בusage rate (יותר דומיננטי בקבוצה שלו מכל שחקן אחר בליגה), מוביל את ההיט בכל תחום אפשרי חוץ מריבאונדים (נקודות, זריקות, סחיטת עבירות, אסיסטים, חסימות וחטיפות) ומחזיק אותם פשוט לבד עם הראש מעל המים: 1. אין לידו אופציה התקפית שניה ראויה. ביזלי לא הפוסט-סקורר שניסו למכור לכולנו לפני הדראפט, זורק 70% ג'אמפשוטים וקולע 26.3% מחוץ לקשת. ארבעת הגבוהים המובילים של הקבוצה (ביזלי-האסלם-בלאונט-אנתוני) עושים ביחד רק 10.1 נקודות למשחק בצבע. שחקנים גבוהים חוגגים על ההיט כמעט בכל משחק ולכן הם מפסידים בקרב על הנקודות בצבע (חדירות, טיפים, דאנקים ומהלכי פוסט) ב4.8 נקודות למשחק. 2. ההיט קולעים העונה ב34% מחוץ לקשת. אין בחמישיה שחקן שקולע מ3 יותר מ32.7%. וייד ומריון יושבים על 25% כ"א, ביזלי על 26.3%. היחיד בקבוצה שעובר את ה38% מ3 הוא כריס קווין עם 51.3%. הקליעה צפויה להשתפר כשג'יימס ג'ונס יחזור מהפציעה שלו, אבל כרגע היא פוגעת בקבוצה שגם ככה לא ממש עושה נקודות מבפנים. 3. עם וייד, ההיט נמצאים במקום ה24 בליגה ביחס של זריקות עונשין-זריקות שדה. בלי וייד, ההיט מדרדרים למקום ה29 (רק לפני הספרס, ששיחקו בלי ג'ינובילי וברוב המשחקים גם בלי פארקר). הם זורקים 23.7 עונשין במשחק (10 מתוכן של וייד, מקום שני בליגה) לעומת 25.2 זריקות של היריבה. 4. ריבאונד, ריבאונד, ריבאונד. הרכב הדרדסים של ההיט עשה אותה לקבוצת הריבאונד השניה הכי גרועה בליגה, שלוקחת ריבאונד 5.32 פעמים פחות מהיריבה פר משחק. ____ ההיט קולעים באחוזים פחות טובים מהיריבות, מגיעים לקו פחות מהיריבות ומפסידים בריבאונד בהפרשים עצומים (55-28 אתמול בבוקר). רוב הבעיות נובעות מעונת השפל של מריון (העונה הגרועה בקריירה שלו), מהיכולת המאכזבת של ביזלי, מפציעות ומהחור הרציני בעמדת הסנטר. אלה לא בעיות שוייד, השחקן השלישי הכי יעיל בליגה (PER) והשחקן הכי דומיננטי בליגה (usage rate) יכול לפתור בעצמו. אם במקום וייד היה שם קווין מרטין או ג'ייסון ריצ'רדסון התוצאות היו אפילו יותר גרועות, כי הצוות המסייע בקבוצה הזו פשוט רע.
 

rapgamer4ever

New member
אני אגיב מאוד בקצרה ואשאל שאלה

1. ביזלי אופציה התקפית ראויה- יש לו ארסנל מכובד של מהלכים ולא סתם הוא קולע 15 למשחק, במשחק של מיאמי שראיתי אלה היו נקודות שהוא ייצר לעצמו. אגב- הוא קולע אותה כמות גם בנצחונות וגם בהפסדים, זה לא שכשהוא טוב מיאמי מנצחת וכשהוא לא טוב מיאמי מפסידה. 2. וויד הוא חלק מבעיית השלשות 3+4. אתה מצביע פה על שניים מהגורמים של הבינוניות של ההיט, וברור שתמצא כאלה. השאלה היא אם וויד לא יכול לעשות יותר, אפילו שזה קיים כי בכל קבוצה אם תוציא את הכוכב הגדול שלה היא תהיה חלשה מאוד באיזה תחום. ולשאלה: אם אתה מחליף את וויד בקובי או בלברון, לדעתך המצב של ההיט ישתפר?
 
קובי לא לברון כן.

מהסיבה הפשוטה שביזלי יעלה מהספסל ויוכל להביא דקות מנוחה ללברון\מריון,ובטח יהיה יותר יעיל מאלה שעולים עכשיו מהספסל. ** מישהו מוכן להסביר לי מה זה ה+\- בבוקס סקור?לא הבנתי ממש.
 

yoavj1

New member
תשובה

ה +- זה השינוי בהפרש הנקודות בין הקבוצות בזמן שהשחקן היה על המגרש. זאת אומרת, אם למשל שחקן עולה כשהמצב הוא 34-47 לטובת קבוצתו, ויורד אחרי כמה דקות והמצב הוא 40-58, אז יהיה כתוב לו 5+ בעמודה הזאת (18-13). אם אחר כך הוא עולה שוב וההפרש השתנה מ 15 לטובת קבוצתו ל +4 לטובת קבוצתו, יהיה רשום לו 6- (11- שינוי בהפרש + 5 מקודם).
 

Orenseg

New member
לא חושב. הקבוצה הזו יותר מדי מבולגנת.

קובי היה דורש טרייד עוד במיד-סיזן, ולברון לא היה מצליח איתם כמו שהוא מצליח בקאבס. יש שם צוות מסייע שמוריד ממנו את העומס. 1. ביזלי עוד לא נראה כמו אופציה שניה בקבוצה גדולה. כשההיט בחרו אותו הם ציפו שהוא יענה על הצורך בגבוה התקפי, ואחרי עונת הקולג' ביזלי תואר כמכונת התקפה משומנת בגובה 2.08 שמאיימת על הסל מבפנים ומבחוץ ומוכנה לNBA פיזית. בפועל ראיתי אותו מתקשה מאוד במשחקים מול הראפטורס והבלייזרס, ורק במשחק מול הספרס הוא הרשים אותי קצת (אבל המצ'אפ שלו היה אנתוני טוליבר). עד עכשיו 68% מהזריקות של ביזלי היו ג'אמפשוטים מחוץ לצבע, שנכנסו ב44.3% efg (שלשה שנכנסת שווה ל150% מסל 2 שנכנס). 30% מהזריקות שלו היו בתוך הצבע, שנכנסו ב46.3%. ב19% מהזריקות שלו בתוך הצבע הוא נחסם. בסה"כ הוא עושה 7.8 נקודות מחוץ לצבע, 3.6 נקודות בתוך הצבע, 0.7 נקודות מדאנקים ומטיפים (3% מהזריקות שלו, לא החטיא) ועוד 2.7 נקודות מהקו (סוחט shooting foul אחת על כל 9 זריקות). אם נוריד את ה21% שהוא זורק ב10 השניות הראשונות של ההתקפה (מתפרצות וסלי גארבג') אני בטוח שנראה שהוא עושה אפילו פחות נקודות בצבע ובאחוזים פחות טובים. ביזלי אמור לעשות את הנקודות בצבע, וההיט מפסידים בענק בתחום הזה. לכן אני חושב שביזלי רחוק מלהרשים. אגב נקודות בצבע, לפי 82games עמדה 4 היא הכי פחות פרודקטיבית בקבוצה והכי פרודקטיבית אצל היריבות שלה: הPF של היריבות קולעים יותר נקודות, באחוז גבוה יותר מהשדה, מגיעים יותר לקו, מורידים יותר ריבאונדים ומשיגים את מדד היעילות הכי טוב. ההפרשים בין ההיט והיריבות באחוזים מהשדה, בריבאונד ובPER (יעילות) שליליים בעמדה 4 יותר מבכל עמדה אחרת. למרות שהנתונים של עמדה 4 בהיט לא רעים (הם שייכים לביזלי ולא למריון) המצ'אפ היריב מתעלה עליהם בכל פעם מחדש ומצטיין אצל היריבה: דייויד לי, למארקוס אולדריג', לואיס סקולה, כריס בוש, אנדראה ברניאני, אנטואן ג'יימיסון, יי ז'יאנליאן, דייויד ווסט, ג'ראלד וואלאס (מעמדה 4, כשלארי בראון הוציא מהסגל את שון מיי). ההיט לא יכולים לנצח ככה, ולכן ספולסטרה נוהג להוציא אותו ברבע הרביעי כל עוד יש סיכוי לנצח את המשחק. 3-4-2. וייד אכן חלק מבעית השלשות, אבל לכל שחקן יש את החולשה שלו. הבעיה היא שההיט פשוט לא יכולים להקל את המשחק על וייד: הם לא קולעים מבפנים, לא קולעים מבחוץ, לא חודרים ומשיגים נקודות קלות מהעונשין, אפילו לא מורידים ריבאונד. וייד מעמיד נכון לעכשיו שיאי קריירה בנקודות (27.4), סלי שדה (9.6), אסיסטים (7.5), חטיפות (2.5), חסימות (1.7), מדד שימוש/דומיננטיות (36.1%) ומדד יעילות (30.8). אם סופרים תרומה לקבוצה במדד היעילות, רואים שבזמן שביזלי מפסיד לPF היריבים 18.4-21.2, וייד מחסל בנוק-אאוט את כל הSG היריבים 27.1-12.9 (השחקן היחיד שמשיג הפרש PER גדול יותר בליגה הוא כריס פול), תורם יותר מהם בכל קטגוריה אפשרית וזה עדיין לא מספיק לנצח. דוגמה מצוינת לצוות המסייע החלש אפשר למצוא במשחק הבית מול הראפס לפני שבוע: וייד נתן הצגת ענק עם 40 נקודות, 11 אסיסטים ו5 חסימות, אבל הפסיד ב6 בעיקר בגלל השמירה האיומה של ביזלי על אנדראה ברניאני, שקלע 14 נקודות ב8 הדקות שהרוקי "שמר" עליו וסיים עם 25 נקודות (שיא עונה). באותו המשחק ביזלי שיחק 12 דקות ויצא באמצע הרבע השלישי, אבל ההיט כבר היו במינוס 13 בשלב הזה. מהרגע שביזלי יצא וייד היה אחראי (בנקודות או באסיסטים) ל35 מ38 הנקודות של ההיט, וסגר את ההפרש עד לנקודה בודדת 2:30 דקות לסיום. ב16 הדקות האחרונות של המשחק וייד רשם 20 נקודות, 6 אסיסטים ו2 חסימות. אם ביזלי לא היה נטחן על ידי ברניאני מכל טווח אפשרי וייד היה מנצח את המשחק הזה, ובהחלט הגיע לו לנצח.
 

rapgamer4ever

New member
ואם ניגש לשורה התחתונה

וויד כבר משהו כמו שנתיים וחצי משיג עם מיאמי מאזן שנע בין ציפיות מינימליות להרבה מתחת. ועם כל זה, המעמד שלו בטופ של הטופ בליגה נשמר. נכון שהוא עבר פציעות ונכון שהקבוצה סביבו לא מדהימה ואני מסכים שיש לו נסיבות מקלות. אבל הוא לא היחיד, ואני לא מכיר עוד שחקן שזוכה לקרדיט שזוכה אליו וויד עם ההישגים והרלבנטיות שלו במשך שנתיים וחצי. קובי לדוגמה זכה לתקופת חסד של שנה, אצל גארנט לדוגמה תוך שנתיים המעמד קצת התערער, אצל פירס הוא התערער לגמרי. לא ברור לי למה זה לא קורה לוויד, באמת שלא.
 
זה כן קרה אצל וויד

שנה שעברה אחרי הפציעה כולם קברו אותו הוא היה נחשב לשחקן גמור שבחיים לא יחזור להציג מספרים כאלה ואני גם זוכר המון הודעות כאלה מהפורום של אנשים שטענו שוויד עשה את שלו ושהוא פציע מידי ובלה בלה בלה... והנה עכשיו הוא נותן מספרים מטורפים(הכי טובים שלו אי פעם) ואפילו אם הוא לא מוביל את מיאמי למאזן כמו של קליבלנד או של בוסטון הוא בהחלט מציג יכולת אישית מצויינת...
 

Orenseg

New member
קודם כל, הוא לקח אליפות

ומעבר לטבעת עצמה, הוא נתן את אחת ההופעות האישיות הגדולות שנראו בסדרת גמר. פירס לא היה יכול להגיד את זה עד יוני האחרון (הוא גם נתן סדרה אישית פחות מבריקה), וגארנט לא היה ולא יהיה האיש שיקח את הזריקה האחרונה. מאז היו לו שנתיים עמוסות פציעות, ושיחק רק ב51 משחקים כ"א. לפלייאוף 2007 הוא הגיע פצוע ולפלייאוף 2008 לא הגיע בגלל הפציעות, סאגת שאקיל והטנקינג המוקדם. במהלך קמפיין הטנקינג, כשהוא ישב בחוץ, היו שהתייחסו אליו כעוד כוכב מזדמן שלא מגיע עם הקבוצה שלו לכלום. אני לא הגדרתי אותו ככה, אבל חשבתי שהוא יתחיל לרדת ביכולת ושהזימון שלו לבייג'ין לא במקום. טעיתי, ו-וייד ללא ספק אחד השחקנים הטובים בליגה העונה (אחרי שהיה הMVP של האמריקאים בבייג'ין).
 
נו,רואה מה הוא צריך לעשות?

הוא צריך לדפוק כל משחק מעל 30 נק' כדי שהקבוצה תנצח,ולפעמים גם זה לא מספיק. אולי החזרה של מגלויר תכניס קצת בשר לצבע.
 
למעלה