מה קרה לו? איפה הילד שלי?

היא מנסה "לדבר" איתי

אבל הצליל היחידי שיוצא מפי הוא: שששששששששש...... ששששש........ שש.... לא בצורת דוח שיח אלא שששש רנדומלי
 
פססס, על זה לא חשבתי...

רעיון טוב - ליצור התנייה כזו ל
מעורר...
"אמא ישנה עד שהשעון מצלצל" - אולי אנסה זאת (אולי אצלינו זה כבר מאוחר מידי.. אבל אנסה בכל-זאת).
 

catנוע

New member
חינוך למופת ../images/Emo6.gif

כל הכבוד לפרח שהפנימה שאמא רוצה עוד קצת לישון
 
איך עשית את זה?

חושבת שזה אופי שלה או חינוך? למדי אותי, אני זקוקה לזה! (אם כי היום סוף סוף חזר ליהיות כרגיל, אז לפי מה שנכתב כאן, אני שותקת
)
 

אורora

New member
גם לי אין עיצות

נותר לי אלה להשתתף בצערך ולקוות איתך שמדובר בארוע חד פעמי. תינוקי גם קם בחמש בד"כ ואם תמצאי איך מונעים את זה אל תהססי לשתף אותנו. נישאר להתנחם בעובדה שמתי שהוא בעתיד הם ישנו עד הצהריים ואנחנו נגרור אותם מהמיטות.
 
תגידי תודה שזה התחיל רק עכשיו...../images/Emo3.gif

עד היום לא ישנתי אפילו לילה אחד רצוף, והמינימום היה 2-3 התעוררויות בלילה, והילדונת עוד רגע בת שנתיים! חודשים ארוכים היא היתה מתעוררת בחמש בבוקר וזהו, נגמר הלילה. לא עזר כלום. ואז למדתי שהכי טוב להכין את המים והמטרנה במחלק מנות על השידה ליד המיטה שלי, וכשהיא התעוררה - מיד הכנתי את הבקבוק, נתתי לה (היא במיטה שלה, לידי), והרווחתי עוד חצי שעת שינה עד שגמרה לאכול. ואז הגיעה התקופה של התעוררות בחמש בבוקר ודרישה בלתי מתפשרת לעבור למיטה שלי, אלא שאז במקום להרדם שוב - היא מחליטה על דעת עצמה וללא שיתוף פעולה, שאמא משמשת עכשיו כמקפצה/טרמפולינה/מתקן ג'ימבורי כלשהו/סוס דוהר וכו', או לחילופין פתאום מאוד חשוב דוקא בשעה כזאת (אמצע הלילה מבחינתי) לספור ולראות שלאמא יש שתי עיניים ושתי אוזניים ושני נחיריים, וגם לדחוף אצבעות לכל אחד מאלה בעת הספירה... בימים אלה - לפעמים היא נרדמת שוב לעוד שעה, ולפעמים לא. בכל מקרה - לצאת מהמיטה בשעה כזאת אני לא מסוגלת, אז מושכים את הזמן כמה שאפשר מתחת לשמיכה.. מאחלת לך שתחזור השיגרה הישנה למעונכם במהירה.
 
למעלה