מה קורה פה???

papela1

New member
מה קורה פה???

עשיתי אולטרסאונד היום בגלל שבגנטיקה ביקשו שאעשה שוב - ו..יש לי שני שקים!!!!!!!!!!!!!!!!תאומים!!!!!!!!!!!!!!!אחד בגיל ההריון ונצפה דופק, שני - לא נצפה דופק. אני בשוק. מאיפה זה בא???? למה? מה זה אומר???? עוד אובדן??? רגע עוד לא התאוששתי!!! אני בסכנה? העובר השני בסכנה??? זה רופא חדש, כ"כ התרגשתי שלא הצלחתי לשאול כלום, והוא אמר לי שהעובר יספג, ואם אראה דימום לא להיבהל. אבל מה אם העובר השני??? איך אני שומרת עליו???? חברה אמרה לי שקוראים לזה התינוק הנעלם, מישהי שמעה על זה?????? אמאלה
 

מקוםבלב

New member
בוקר טוב,

הרבה פעמים הריון מתחיל עם שני שקים , תאומים ואחד מתפתח והשני לא.בד"כ העובר השני אכן נספג והחזק יותר ממשיך הלאה בדרכו. חשוב פשוט לעקוב באולטרא סאונד הבא ולראות שהכל בסדר.
 

papela1

New member
והעובר החלש

יכול לפגוע בחזק? אני צריכה להיזהר עכשיו? אני מפחדת לאבד את השני
 

מקוםבלב

New member
בשלב הזה אין הרבה מה לעשות,

לסמוך על העובר החזק ולתת לטבע לעבוד. אני יודעת שזה קשה אבל אין הרבה ברירה. דברי איתו הרבה ותעשי דמיון מודרך אם את מתחברת למקום הזה.
 

shoosh101

New member
זו תופעה די נפוצה אפילו -

אם עובר אחד מפסיק להתפתח בשבועות מוקדמים אין לכך השפעה על העובר השני (במיוחד כי אצלך מדובר בשני שקי הריון נפרדים). זה ממש לא אומר עוד אובדן, אין שום סיבה שההריון לא ימשיך באופן תקין לגמרי
. גם לא תמיד יש דימום (אם כי יכול להיות). כך שבאמת אין סיבה להיות לחוצה, זו תופעה הרבה יותר נפוצה ממה שאת חושבת.
 

papela1

New member
../images/Emo4.gif

כ"כ תודה על ההרגעה, עכשיו אני יותר מבינה, גם התייעצתי עם רופא, ואני קוראת באינטורנט, פשוט..כ"כ רוצה לצאת מההריון הזה עם תינוק בידיים..וזה ראה לי כמעט בלתי אפשרי..
ואני נמצאת בתוך תהפוכות נפש
 

shoosh101

New member
כן, זה ברור לגמרי, החרדות שלנו הן חלק

מהחבילה שקיבלנו... ואני יודעת היטב שכל מה שיגידו לך יצליח לגרום אולי לרגיעה זמנית (ככה זה אצלי לפחות), אבל בעניין הזה באמת באמת שאת לא צריכה להיות מודאגת, אין השפעה על התפתחות העובר השני (ואני מדברת מניסיון אישי). שיהיה המון בהצלחה בהמשך!
 

פושטקי

New member
היי יקירתי

מצטערת לשמוע שזה ככה, ושזה מלחיץ. מקווה שהכל יהיה תקין בהמשך ושהעובר "החזק" ימשיך להיות חזק עד ללידה!! בהצלחה :)
 

papela1

New member
היי מותק

יש לי תחושה שאני הולכת להישאר בפורום הזה עד הסוף!!!!ולסיים אותו עם תינוק מקסים ביד!!! עכשיו אני יותר רגועה, אני באמת מבינה שזו תופעה שיגרתית, ואני בכלל לא מוכנה להתעסק עם אובדן אחד העוברים, פשוט מתרכזת בעובר החי, ומנסה לנשום עמוק . גם ככה החרדה גדולה מדי. ביום שני אני הולכת לדר רן קידר שהוא מנהל המרפאה, אני אספר לך איך הוא אחרי
 
כל הכבוד לך!

תמיד יש בידינו את הבחירה, איך לראות את הדברים. מאחלת לך כל טוב שבעולם
 

papela1

New member
תודה לך

אם יש דבר שאני לא - זה להיות קורבן. אני כן מרשה לעצמי להיות חלשה ולהרגיש. תודה על העידוד והתמיכה! משום מה קמתי היום אופטימית, וכשזה קורה אני מיד מחבקת את זה בשתי ידים.
 
למעלה