מה קורה פה? (לעזאזל)

omriqo

New member
מה קורה פה? (לעזאזל)

כמה סקרים אפשר לעשות בו זמנית בפורום (מסכן) אחד? מה קרה לסקירות? אף אחד כבר לא קורא פה ספרים? אפשר לחשוב שכולם רק קונים ספרים כל שעות היום... (או עונים על סקרים בפורום) (מתנצל על המרירות
כל יוזמי הסקרים - עימכם הסליחה אין כאן כוונה אישית)
 

אינגהס

New member
בעמוד השני יש מספר סקירות .

ואני דווקא קוראת עכשיו ספר מצויין.
 

omriqo

New member
צריך שיקרה משהו מיוחד כדי שאגיע לעמוד השני...

מה את קוראת?
 

ליזביי

New member
אתה שאלת- לא אני.

כרגע אני בשלבי סיום של אחד וכבר בתהלכי פזילה, נראים לעין, אל השני. השני רק התחיל ועולה השאלה הבאה: לא נקדו, מן הסתם, לכן קצת קשה לי לעמוד על המשמעות של המילים, נסה לעזור, בסדר? צריך לומר: השפה של הספר היא מאד משוחררת, אין בעיה עם קללות, סלנג ודברים גסים. הספר תורגם ב99. מתארים מעבדה. שני לברונטים בשלבי סיום עבודה. אחד, שהוא הדובר בקטע שאצטט, כבר סיים את שלו, עומד ונסמך על הקיר. הוא מעשן סגריה בזמן שהוא מתאר את הלבורנט השני שעוד ממלא כספת אחתבמבחנות ריקות. לכאורה נדמה שהמבחנות האלה באמת ריקות: "הרי כל מה שיש בו זה רק שתי דסקיות בגודל של צלוחית בשביל תה, כחמישה מילימטרים העובי, והמרחק בין הדסקיות כארבע-מאות מילימטרים, וחוץ מהמרחק הזה אין שם כלום. שום-כלום, רק ריקנות. אפשר לתחוב לשם יד, אפילו ראש, אם ממש נגנבת לגמרי מרוב שאתה נדהם. סתם ריקנות, רק אוויר וזהו. ויחד עם זה , משהו, כמובן, יש ביניהן, איזה כוח [...]" ועכשו הוא הולך לנסות להסביר לנו מהו הכוח המסתורי ופה יש משפט שאני מתקשה להבין (והוא קצת קשור לשרשור אחר שרץ פה, לאחרונה.) הנה הציטוט, בו, כזכור, מנסים להסביר את המסתורין: "לא, חבריא, קשה לתאר את הדבר הזה למי שלא ראה, הוא נראה נורא פשוט, במיוחד אחרי שהתבוננת טוב-טוב והאמנת סוף-סוף למה שהעיניים שלך רואות. זה כמו לתאר למישהו כוס או, חס וחלילה, כוסית: אתה רק מנענע אצבעות ומגדף בגלל התחושה של אין-אונות מוחלטת. טוב, שיהיה, נחליט שכבר הבנתם הכול, ומי שלא הבין, תיקחו את הדיווחים של המכון [..]" מה כתוב שם: הכוס של האמא שלך או כוס מי-עדן? כוּסִית או כוֹסִית? אם הלכנו על האפשרות הראשונה: לא שאני מבין בדברים האלה, אבל נדמה לי שהוא מתאר 'משגל נסוג'. (אין אונות מוחלטת.) אבל אין לי מושג מה הוא בדיוק מנענע באצבעות. (יש לכם עצה?) בכל-מקרה, זו לא האפשרות המעודפת עלי; לא עולם האסוסציאיות שלי, על כל-פנים. אם הלכנו על האפשרות השניה (שיותר נוחה לי, למען האמת.), בסדר, הבנתי מדוע שיכור מדבר על אין-אונות מול פיתוי האלכהול. אך שוב, מה הוא בדיוק מנענע שם באצבעות? איך אתה רואה את זה: כוסית שתיה או בחורה נאה? (דרך אגב, שכח מהקטע המצוטט, זה אמור להיות סיפור מעניין, גם נעשה על פיו סרט בשם 'סטאלקר', שעוד לא יצא לי לראות.)
 
מה לעזאזל אתה קורא?

לגבי הדילמה שלך: אין לי מושג. הייתי מסבירה בפרוטרוט למה אינלי מושג, אבל נראה לי שאני אקבל צנזורה.
 

ליזביי

New member
אני יכול להסביר

לא חושב שהסנפתי משהו, אבל החבר'ה מהחדר הסמוך קצת 'הרעישו', בזמן שקראתי בספר, אז הוצאתי מריכוז. (האם אפילו לא מדברים שפה זהה. איך הם מתקשרים,לעזאזל? נדמה שאם תנסי להסביר לי, גם כאן תבוא צנזורה.) בכל מקרה: שמת לב שגם את (שרשור התולעים) וגם SIV30 הגעתן אל העמוד הראשי בתפוז? ודרך אגב: בשרשור התולעים הצטרפה עוד אפרת לפורום, כמה אתן?
 
יותר מידי.

כשהייתי בכיתה י' היינו שלוש אפרת בכיתה. יומחד כתבתי על הלוח: "אפרת- יש רק שלוש". אח"כ העבירו אותי כיתה והייתי האפרת היחידה, שזה די הישג בהתחשב שהיינו 6 אפרת בשכבה של 4 כיתות.
 

omriqo

New member
בחורה נאה

לא ידעתי שאתה חובסב מד"ב... (ובמחשבה שניה - למה שאדע?!) ההודעה שלך מתקשרת לשני שרשורים שהיו פה לאחרונה, לא יודע לאיזה מהם התכוונת - זה עם ה"כוסית" או זה עם ה"אחים". נשמע כמו ספר מעניין - ספר איך היה (אפילו שאני לא חובב מד"ב). לגבי שאלתך ותשובתי - פשוט לא נראה לי כלכך מסובך לתאר כוס מי עדן.
 

talmot1000

New member
לסקרים נולדנו. הסקרים הם חיינו, ../images/Emo8.gif

הסקירות הן נשות עמלנו. (והפורום הוא לשכת דרכינו).
 
למעלה