מה קורה עם BIG FISH? מתי הוא

קרמי

New member
אני מבקש ממך - סיפורי דגים ../images/Emo6.gif

עוד הברקה מצויינת של המתרגמים פה בארץ.. איזה כיף אם נביא את אחד המטומטמים האלה לפורום ונשאל אותו שאלה נוקבת, מעניינת ובלתי פשרנית הנובעת מיצר הסקרנות הטבעי שלנו בתור חובבי קולנוע: "אני עדיין לא מבין למרות שהסברת: בדיוק בזמן שחשבת על הרעיון הזה הראש שלך היה בתחת או לפני?" מצטער על הניסוח אבל בזמן האחרון הם בכלל התחרפנו עם פנינות כמו "שתיים מהיר, שתיים עצבני". סיפורי דגים אשכרה נשמע כמו שם של תוכנית טלוויזיה המשודרת לאחר דפנה ודודידו.
 
לפחות היו קוראים לזה "דג שמן"

בקטע של תפסו דג שמן ברשת.... שאלה האם באנגלית יש קשר בכלל לסרט עצמו.... כולם מדברים שאין קשר בין השם בעברית לבין המקור, אבל האם לשם באנגלית יש משמעות ברוב הסרטים ??
 

קרמי

New member
זה לא רלוונטי כל כך

ברגע שמשנים את השם המקורי באנגלית לשם אחר זאת כבר חריגה בלי קשר לזה שהשם באנגלית מתאים לסרט או לא.
 
לפעמים השם המקורי באנגלית לא קשור

לסיפור עצמו,בלי קשר לשם שנתנו בעברית, אני מדברת נטו על השם המקורי
 
בטהובן

חשבתי שבאתי לראות סרט עם קצת מוזיקה קלאסית פתאום איזה כלב ענקי מגיח לי מהמסך ונובח בטירוף
 

ליגי

New member
הם לא יכולים לקרוא דג שמן כי כבר

היה סרט בשם הזה, שבמקור נקרא BIG KAHUNA, סרט נחמד מאוד עפ משחק מצויין של קווין ספייסי ודני דה ויטו,אני אהבתי וממליץ.
 
צירוף מקרים משעשע

בדיוק כשבאתי להיכנס בפורום באתי לשאול שאלה בקשר לביג פיש... ו... הופ! יש שרשור מוכן על זה! אז לשאלה שלי מישהו יכול להסביר לי על מה לעזאזל העלילה של ביג פיש? אני לא יודע כלום על מה הוא יהיה! ראיתי את הטריילר שלו היה נראה מעולה! ובושמי התותח ישחק שמה, אבל על מה הסרט? מישהו יכול להגיד לי כדי שאני אראה אם כדאי לי ללכת אליו???
 

Kidmaniac Liron

New member
אני ממש ממש אהבתי אותו!

אני אנסה לרשום תקציר ללא ספויילרים... הסרט מספר על אד (אלברט פיני), גבר בשנות השישים לחייו, שחייו מגיעים לקיצם. במשך כל חייו היה מספר לכל מכריו (וגם למשפחתו) מין מעשיות בתור הזכרונות שלו. כשבנו גדל, ולאחר קרע בינו לבן האב, הוא הבין שכל מה שהוא יודע על אביו זה אותם סיפורים מומצאים ולכן מחליט לנסות בפעם האחרונה להכיר ולדעת מי הוא באמת אד. הסיפור הזה משולב עם פלאשבקים לאותם סיפורים / זכרונות של אד מהעבר שהם ה "בשר" של הסרט. סיפור אד המבוגר והבן אמנם מניע את הסרט אבל מספק בעיקר את הצד הרגשי בסרט. בסך הכל, הסרט די קליל עם רגעים מרגשים ומצחיקים. מצולם נפלא, בעל מוסיקה נהדרת (גם שיר הנושא של פרל ג'אם) וכמובן משחק מדהים (של פיני , אוון מקגרגור בתור אד הצעיר וג'סיקה לאנג, בילי קראדפ, אליסון לוהמן והלנה בונהאם קרטר בתפקידים קצרים אך משוחקים להפליא).
 
למעלה