מה קורה עם פורום לילה???

מה קורה עם פורום לילה???

לאן כולם נעלמו??? לעיר החטאים??? או שפשוט כולם נרדמו ??? הלילה רוצה לחגוג אז בבקשה לבוא לכאן לך אהובי
 

vikiberko

New member
../images/Emo45.gifמי בפורום לילה ירים יד

אהלנים לכל החברים הערים והישנים ...מתחת ומעל לשמיכת הפורום... יש לי אפילו שילוט חדש אם זה יעזור להביא חברהלך לפה......
 

vikiberko

New member
יהודית זה בגלל שאנחנו

ממשיכות במסורת פורום לילה קיבלנו שמיכה חדשה...הקודמת אצל המנהלת בבוידם.
 

shmuel16

New member
הפורום ישן, אפשר לפצוח בחאפלה......

אפשר לפצוח בחאפלה, אפילו גברת מספריים לא תעצור אותנו.
 
למעלה