מה קורה לנו ?

מה הבעיה בדיוק??

ישראל היא חברה שבה האלימות היא המלכה. אין מישהו המתייחס ברצינות לבעיה הזאת והרי אלה התוצאות. עד כאן החלק האופטימי. החלק היותר פסימי הוא בכך שהאלימות תלך ותחריף בעתיד כי המנטליות והערכים הישראליים דוגלים בכך: דורסנות, שוויצריות, אנחנו עם ניבחר, עם סגולה, הטוב שבגויים- הרוג ועוד כאלה שטויות. אז הנה מדוע זה קורה כאן.
 
נו באמת ?! אני מצפה ממך ליותר מזה

מדובר בגל קרימינאלי ששוטף את המדינה שלנו ללא שום קשר עם זרם פוליטי או אתני, כזה או אחר.
 
הגל הקרימינלי קיים מאז הקמת המדינה.

מה חדש כאן? אך ניזכור שהאלימות גברה במיוחד בשלטון הימין ההזוי אשר דוגל באי סובלנות, ברמיסת כל הנורמות הציבוריות, בפגיעה אנושה בחינוך, בקיצוץ תקנים למשטרה, בשחיתות, ובכל דבר שחברה נורמלית הייתה מקיאה אותו מזמן. השחצנות הישראלית ידועה היום בכל רחבי העולם ואם תביט היטב תראה שסוחרי הסמים הגדולים בעולם הם ישראלים, וכן בעל ההימורים הלא חוקיים וכו. ישראל גם נהפכה למקום מפלט לפושעים מכל רחבי העולם. פלאטו- שרון הןא סמל לטולרנטיות הפשע כאן כאשר הפושע שצרפת כה רצתה אותו הפך לייצג ציבור בכנסת. תסתכל על מרכז הליכוד ותראה מי מיוצג שם ואיזה רמה של אנשים בורים ועמי הארץ פשוטים וגסי- רוח יש שם. תראה מיהם חברי הכנסת היום,מהן הנורמות הציבוריות והפרטיות ותבין על מה אני מדבר.ומהן הנורמות בכלל של האזרח הישראלי הממוצע. מילות הקסם היחידות להורדת מיפלס האלימות היא: עונשים כבדים. עונשי מוות למרצחים, עונשי מוות לאנסים, למי שאונס ילדות או נשים, לפדופילים, לעברייני רכוש וכו. ואם זה לא יהיה, המצב יהיה כפי שהוא היום כפול 10. והפיתרון האולטימטיבי הוא כמובן בחינוך. אלא שבראש מערכת החינוך ידעו היטב מי עומד בראשה. וככה אנו נראה בהמשך.
 
או.קיי. אלך איתך עד הסוף ../images/Emo6.gif

ומי או מה יצליחו לנטרל את הגל העכור הזה ? ביילין ? פואד ?? איציק ??? רמון ???? פרס ????? וילנאי ?????? גלאון ??????? הבא פה שם של מישהו.....................
 
זאת בעיה לאומית!!!!!!!!!

מדובר על בעיה לאומית כשכולנו חייבים לטפל בה" שמאל, ימין, מרכז,צפון, דרום מזרח ומערב. אך אל תשכח שהבעיה הזאת לא מטרידה איש כל עוד זה לא פוגע בו או בה. מדוע חברי הכנסת צריכים להתאמץ על דבר כזה? מה ייצא להם מזה?? הם מתאמצים עבור משהו קונקרטי שיביא להם איזשהו אינטרס מסויים. נניח- בונוס או מזומנים לא ישירים לחשבון או הטבות שונות. האם אני רומז בכך על משהו שאתה מבין אותו היטב?? תחשוב על הקשר שבין שלטון ובעלי ההון השחור ותבין מהר על מה אני מדבר.
 
נו טוב. אני מנסה להוביל אל רעיון

לפתרון הבעיה ולא לאפיק שרק מסבך אותה יותר מכפי שהיא ועל כן שאלתי אם יש לך שם של מישהו שעשוי לסגור עניין למען שנינו. שמע: זה לא קונץ לשבת ולהתבכיין או לרמוז רמזים ....צריך גם להציע משהו תכליתי. לא ככה ?
 
הפתרון: חינוך!!!

זאת מילת הקסם. וצימצום העוני. נו, מי יעשה זאת?? לימור? אולמרט? ביבי? פרס? פואד? לפיד?
 

onlytrue

New member
חשבת על לנדאו ../images/Emo35.gif

מישהו שאם ניתן לו גב יכניס עקרונות של מוסר ויושר. מישהו שיטפל קודם בראש הדג המסריח משחיתות ושותפות עם הפשע.
 
לא !

בשבילי הוא לא מנהיג אלא אחד שקרא נכון את המפה הפוליטית ושריין לעצמו מקום לנצח בדעת-הקהל של מרכז הליכוד, וזאת גם אם היה עליו לוותר על תפקיד של שר.
 

onlytrue

New member
לנדאו מנהיג, אבל לא שלך ../images/Emo98.gif

אתה מזמן הצהרת שאתה מעדיף את שרון, ולסגת מיהודה ושומרון וירושלים , מלבד תיקוני גבול קלים. לכן אינך איש ימין אלא מרכז או שמאל.
 
בסדר. שרון ואני שמאלניים ../images/Emo6.gif

תצביע לנדאו - רק אל תשכח להביא איתך פתק מוכן מהבית מכיוון שבקלפי לא תמצא פתק כזה. ואתה לא מדייק: אמרתי שצריך לסגת מירושלים המזרחית שכולה מיושבת בפלסטינים ומהתנחלויות מבודדות שאין לנו שום סיכוי להגן עליהן, ולהשקיע משאבים בגושי ההתנחלות הגדולים. מה לא בסדר בטיעון הזה ? ואתה, במקום להגיב עניינית ולהסביר מדוע אנחנו צריכים להמשיך לפנות את הזבל ליותר מ 200.000 פלסטינים או לשפוך את דם חיילינו על התנחלויות שממילא אין שום סיכוי להחזיק בהן - אתה עסוק בשאלה הגורלית לעם ישראל והיא: האם קונפוציוס הוא ימני או מרכזי או שמאלני. זה שאתה נצמד אל התואר "ימני" לא הופך אותך לפטריוט גדול יותר מאחרון השמאלנים בפורום הזה שאגב, מאוד ייתכן שהרקורד שלו בהגנה על המדינה - עולה עשרת מונים על הרקורד שלך. אדרבא: פתח שרשור והסבר בו את עמדתך בנוגע לי-ם המזרחית ולהתנחלויות המבודדות. אם תעשה כן - אתווכח איתך לגופו של עניין ולא לגופו של כינוי או של תואר או של תווית.
 
פתחתי שרשור שדן בירושלים המז'

אתה מוזמן לבוא לשם ולהתווכח איתי עניינית. לאחר מכן אפתח שרשור הדן בהתנחלויות מבודדות וגם אליו אני מזמין אותך לוויכוח ענייני.
 

amir4marathon

New member
עם סגולרע

טוב שיש פלסטינים. תמיד אפשר להאשים אותם בהצתת אלימות והשחתת העם עם מוסר וערכים. מעניין מה היה קורה אם יום אחד יעלמו כל אוייבי ישראל בהוקוס פוקוס? אני משער שקרבות הרחוב בין יהודים ליהודים היות מתרבים. אפרופו קרבות רחוב, כולכם יוצאים לכביש, יוצאים לקרב, את הנשק אתם מחלפים ברכב, והתת מודע צועק "אטבח אל יהוד". מי צריך פיגועים? חמאס יקר, השאירו את מלאכת החיסול של העם היהודי לעצמנו, אנחנו צברנו ניסיון בחיסול המשך 38 שנות כיבוש. שבת שלום ושנת טובע. אמיר
 

i love IL

New member
יש משהו בדבריך

אכן קשה להיות אופטימיים לאור המציאות הנוכחית, מה גם שהעוני הגואה לא מוסיף להיטיב עם האלימות. חינוך לאלימות ישיר או עקיף בא ברב המקרים מהבית ונובע גם מאותם גורמים שמנית. "האבא הלא פרייאר...שמחנך את בנו לא להיות פרייאר, גם אם זה אומר מכות למורה" כתות קטנות יותר ויום לימודים ארוך ומציאת מסגרות לכל ילד/ה נער/ה יש בהם אולי כדי להביא לירידה באלימות. ילדים זקוקים לתעסוקה ויחס אישי, בפרט בעיירות הפיתוח שחוגים הם לא מנת חלקם. הכל צריך להתחיל בהחלפת הממשלה הנוכחית שאינה מהווה דוגמא כלל וכלל, בפרט בנושא החינוך שמשנה לשנה נראה יותר ויותר גרוע. מקווה לעתיד ורוד יותר.
 

שירז7

New member
תרבות חילונית "רחבת אופקים"

זה מה יש רבותי! נטשנו את התרבות היהודית ואימצנו את תרבות ה"סלאמס" של האזורים האפלים של ניו יורק, שיקאגו, לוס אנג'לס וכיוצא באלו. ופתחנו את התרבות הקלוקלת של המועדונים בפני הנוער, שסמים, וכתוספת חדשה "סם האונס" נעשו זמינים שם, ומעל הכל מקרי רצח שקורים שם כבר לעתים קרובות. חבל מאד שהתנתקנו מהמושגים: "עם ניבחר, ו"עם סגולה. בזמני היו פופולרים מאד המועדונים הספרותיים, הפוליטיים, האמנותיים ואמנות הבמה, והשמיים הם הגבול לבחירת נושאים. אבל היום הנהירה למועדונים האלה באה רק כדי להשיג מיזמוזים במסווה של ריקודים שווה לכל נפש, וזו רמת התרבות של הנוער של ימינו.
 
למעלה