מה קורה לחנויות ספרים היום :(

Almost me

New member
אני פה

וכבר די נמאס לי לחזור על עצמי, אז אני שותקת... אבל מי שרוצה להזמין ספרים מחו"ל אני במסר
 

vaiu

New member
סתם המלצה

עזוב אותך מלהזמין את סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי, זה חרא ספר, משעמם ותקוע זה ממש לא דומה למדריך לטרמפיסט, זה כתוב מאוד מוזר ומבלבל, ומציק מאוד או שאולי זה רק התרגום, לא יודע...
 

zmir2003

New member
לא מסכים

אני מאד אוהב סדרת דירק גנטלי וכבר קראתי את שני הספרים כמובן..רק שאין לי את הראשון באוסף (הלוותי מחבר) חוץ מזה שבא לי לקרוא אותו עוד פעם...איך אתה יכול להגיד משהו כזה על ספר של דאגלאס..איך איך???? קראתי כל ספר שלו שנכתב ועוד אף פעם לא יצאתי מאוכזב...(למרות שדירק גנטלי השני חלש בכמה נקודות בספר). סדרת דירק גנטלי היא לא פחות טובה לדעתי מסדרת הטרמפיסט..אבל אתה יודע על טעם וריח...
 

zmir2003

New member
האם התגובה הייתה מיועדת אליי?

ואם כן אוליי היא תלווה בהסבר למה סדרת דירק גנטלי היא נחותה?
 

La Gamba

New member
אולי קצת לא מובן

אבל אחרי הפעם השלישית שתקרא אותו יהיה יותר ברור, אני כל הזמן קורא אותו שוב ושוב ועולה על דברים שלא הבנתי בזמנו. כזה הוא אדאמס.
 

vaiu

New member
אוי, נו באמת...

לא נמאס לכם להיות כאלה מטומטמים? אני לא אוהב את הספר הזה, לדעתי זה הספר הכי גרוע שקראתי בחודשיים האחרונים, ולדעתי אדאמס נכנס ליותר מדי שטויות ופירוטים שמבלבלים מאוד... אני באמת אוהב את המדריך לטרמפיסט ואת אדאמס, אבל כאילו, זה פשוט משעמם אותי כל פעם מחדש, חוצמזה שנתתי לספר הזה הזדמנות של שבועיים לעניין אותי, כשלבסוף כמעט יריתי לעצמי בראש יום נעים לכולם.
 

הייזל

New member
לבנאדם שמעליך יש זכות להביע

את דעתו, אדיוטית ככל שתהיה. מכיוון שבתפוז, למרות הדיעה הרווחת, אין אפשרות לערוך הודעות נאלצתי להותיר את ההודעה הגסה האדיוטית וחסרת הטעם הטוב הזו. תת-הפתיל נמחק בגלל המריבה שהוא הכיל, למרות שהתפתתי להותיר לאנשים הצינים בפורום לחנך מחדש את הגולש המעט חסר תרבות הזה... אני מתנצלת בהזדמנות בפני כל האנשים שהודעתם נמחקה על לא עוול בחיקם.
 
אני לא יודע על מה את מדברת.

אני לא הייתי מעורב בשום ויכוח עם אף אחד. כתבתי הודעה אחת וכשחזרתי לראות אם התקבלו תגובות ראיתי שהיא נעלמה. אם מה שאת אומרת נכון, ולכל אחד יש את הזכות לומר את דעתו - גסה ככל שתהיה - אז אני עומד על כך שדבריי ישמעו. לכן אחזור עליהם: זה מה שקורה שבני דודים מתחתנים. טודה ויומטוב.
 

Boojie

New member
ואני מסכימה עם "הניק שלי" וגו'.

לא היה בהודעות ששורשרו להודעה הזאת שום דבר שהיה גס יותר מאשר ההודעה עצמה - לא אמרו לו שום דבר שהיה גרוע יותר מאשר ה"מטומטמים" שבו בירך את אנשי שיחו, וממש לא הייתה הצדקה למחוק את זה. מחקת אותם? תמחקי גם אותו. לא מחקת אותו? את פועלת לפי קריטריונים כפולים ולא אחידים בשם איזושהי "חירות ביטוי" חסרת כל משמעות, כדי לשמר הודעה שהתוכן שלה (פרט לעלבונות) מינימלי.
 

cwen

New member
תקשיב רגע - יש דרכים להתבטא

אין לי שום בעיה אם מישהו שבא ואומר: "אני שונא את ספר X". אפילו להגיד שהוא גרוע, למרות שאחרים מאוד מחשיבים אותו זה בסדר. "חרא ספר" זה כבר מונח מקומם. אתה יודע למה? כי זה לא חרא ספר. זה ספר טוב. לא אהבת? זכותך. מותר לא לאהוב ספרים טובים. יש כמה ספרים מצוינים שאני לא אוהבת. אבל לא צריך להגיד שהספר חרא, כשאתה יודע שהוא מקובל כספר טוב אצל רוב האנשים. זה בערך כמו ההבדל בין לקרוא למישהו מטומטם לבין לומר שהוא צריך להשלים השכלה.
 

הייזל

New member
כמה שסטימצקי בעייתים

ואין לי בעיה להגיד את זה: סטימצקי בעייתים. הדברים שתיארת לא מדוייקים לחלוטין. ראשית יש סניפים של סטימצקי שיש בהם כל מעט מד"ב שהוא ממלא בקושע מדף וחצי. מצד שני יש סניפים שהמד"ב תופס לפחות כוננית אחת. הסניף בעזריאלי למשל. שנית לסטימצקי יש כרגע מבצע כל ספר שני באנגלית בחצי מחיר, מה שיכול להסביר את הכמות המועטה של הספרים באנגלית. בשורה התחתונה לאנשים מאותגרי כרטיס אשראי בינלאומי בפרט וכרטיס אשראי בכלל סטימצקי היא ברירת המחדל. היא נגישה. זה היתרון העיקרי שלה.
 

zmir2003

New member
צודק

המבצעים הם לא רעים בכלל והייתי מופתע דווקא לטובה מהמבצע של הספרים באנגלית שרץ אצלהם עכשיו...את סטימצקי בעזריאלי עוד לא יצא לי לפגוש ואוליי כדאיי לעשות שמה פס מתשיהוא...אבל ברוב החנויות בסטימצקי איו מבחר בכלל של מדע בידיוני ופנטסיה (שאלו שני הזאנרים שאני קורא בעיקר) והם מחזיקים בדרך כלל ספרים בודדים מסדרות מסויימות או לפעמים סדרה שלמה אם היא פופולרית כמובן...שורה תחתונה המדף של רוב החנויות ברשת סטימצקי קטן יותר מהמדף שלי בבית מה שמצריך בן-אדם ללכת ולחפש בכמה חנויות..זה מעצבן מאד ואף מעיק ולפעמים מייאש (אם יש תלושים של סטימצקי למשל)..ואז שמבקשים להזמין אז אין (זאת הייתה הבעיה העיקרית שלי כפי שכתבתי בהודעה המקורית)...אז אתה יודע מה אני שם עליהם פס ומזמין מחו"ל..לא אכפת לי לשלם טיפה יותר ולקבל מה שאני רוצה בלי לשבור את הגב בישביל זה...(בכלל היחס של המוכרת מאד העליב אותי..כאילו מה בסך הכל ביקשתי ממנה? להזמין ספר? הלו זה חנות ספרים פה!)
 

הייזל

New member
כמה הייזל גברים אתה מכיר?

לא כולל ארנבים. לגבי יחס של מוכרות, אני לא נתקלתי בהרבה מוכרות לא נחמדות, למרות שבהחלט יש כאלה. אני מעדיפה את ספרי, למרות שסטימצקי השתלטה עליהם גם. המוכרות בדרך כלל יותר נחמדות ולרוב גם יש שם מבחר יותר מגוון. אבל בשורה התחתונה אם היה לי כרטיס אשראי כלשהו הייתי קונה באינטרנט. בסטימצקי אני משתמשת כדי לראות מה חדש.
 

אלרוס

New member
דווקא בסטימצקי באיזור שלי

יש מוכרת כבר הרבה זמן שהיא חובבת של מד"ב ופנטזיה ומשמשת כמקור ההמלצות השני שלי, אחרי שהיא הופיעה בחנות המד"ב והפנטזיה הפך ממדף אחד בקושי ליותר מכוננית שלמה (שלפעמים נדחסת לכוננית אחת שבה כל הספרים מוסתרים ע"י אחרים בגלל שבכוננית הנוספת מוסיםים משהו במבצע או דברים כאלו)
 
למעלה