מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?

מצב
הנושא נעול.

moosa1

New member
מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
 

micam

New member
תקלה בבקרת הרכבות בתא.

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
תקלה בבקרת הרכבות בתא.
איחורים ועיכובים בכל הארץ
 

ה דרומי

New member
שיבושים קשים בתנועת הרכבות

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
שיבושים קשים בתנועת הרכבות
שיבושים קשים בתנועת הרכבות באזור המרכז השיבושים נרשמים בתנועת הרכבות במרכז הארץ בעקבות קריסת מערכת האיתות המרכזית של הרכבת, השולטת על תנועת הרכבות באזור המרכז. התקלה יצרה "פקק רכבות" באזור תל-אביב וכתוצאה ממנו נאלצת הרכבת לבטל את תנועת הרכבות באזורה. אלי מרחובות סיפר: "הכרוז הודיע שמערכת האיתותים קרסה ולכן בזמן הקרוב לא יהיו רכבות לתל אביב. היה בלאגן, מאות ניסו לתפוס יחד מוניות ואוטובוסים לתל אביב" אורן רייס הסיוט הגדול של הנוסעים ברכבת: מערכת האיתות המרכזית של הרכבת קרסה הבוקר (יום ב') בתחנת תל אביב-מרכז ובעקבותיה הופסקה תנועת הרכבות במקומות רבים באזור המרכז. התקלה יצרה "פקק רכבות" באזור תל-אביב וכתוצאה ממנו נאלצת הרכבת לבטל תנועת רכבות באזור מכיוון שאין אפשרות לפקח עליהן בצורה ממוחשבת וכן הפיקוח המיכני אינו פועל לפי שעה. המערכת בתל אביב קרסה בשש וחצי בבוקר וכשעה וחצי לאחר מכן תוקנה התקלה, אולם נרשמים שיבושים בתנועת הרכבות בכל הארץ. גורמים ברכבת עדיין בודקים מדוע לא ניתן היה להפעיל את מערך המסילות בתל אביב בצורה מכנית ולא חשמלית. ברכבת מוסרים שכאשר המערך החשמלי קורס ניתן להפעיל מכנית את מערך המסילות באופן שבו כל רכבת מקבלת "מספר" מסילה פנויה והאיתות מתבצע ידנית. גורמים ברכבת מסרו כי ניתן להפעיל את מערך הרכבות למשך מספר דקות לאחר קריסת מערכת האיתות אולם כעבור זמן קצר יש להפסיק את התנועה מסיבות בטיחותיות. רכבות רבות עוברות בתל אביב ועל כן השיבושים באזור משפיעים על תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ, מכיוון שרכבות רבות עוברות בתל אביב. עדיין לא ברור ממה גרם לתקלה וייתכן שטרקטור פגע בכבל של המערכת באחד המקומות, אולם ל-ynet נמסר כי אלפי נוסעים נאלצו למצוא הבוקר פתרונות חלופיים לאחר שהכרוז הודיע על ביטול תנועת הרכבות. תקלות קודמות הרכבת איחרה - הנוסעים "מרדו" / טלי צין נוסעים בקו הרכבת שבין כפר סבא לתל אביב דיווחו ל-ynet שהרכבת איחרה ביותר מ-40 דקות, בשעות הבוקר העמוסות. כאשר הרכבת הגיעה לבסוף, צרו הנוסעים הזועמים על הדלתות ולא איפשרו את נסיעתה לכתבה המלאה דובר רכבת ישראל, בני נאור, אישר כי יש שיבושים בתנועת הרכבות, אך מסר כי "הבעיה תוקנה בסביבות השעה 8 בבוקר". לדבריו, הייתה תקלה במערכת האיתות באזור תל אביב שגרמה לעיכובים והפסקות בשעות הבוקר. "מדובר בתקלה טכנית בטכנולוגיה ברמה מאוד גבוהה. בשל העומס אנחנו מעריכים שבתשע בערך כל התנועה תחזור לפעול כרגיל. אין סכנה ונוסעי הרכבת יכולים להיות רגועים. אנחנו נעשה בדיקה מדויקת כדי לברר מה גרם לתקלה הזו", אמר. "היה בלגאן, כולם מנסים לתפוס מוניות לתל-אביב" אלי שמעוני סיפר כי "בשעה שבע ועשרים הכרוז בתחנת רחובות הודיע שהמחשב של הרכבת קרס. לדבריו, מערכת האיתותים קרסה ולכן בזמן הקרוב לא יהיו רכבות לתל אביב. היה בלאגן, לא ידעו מה לעשות עם הכסף של הכרטיסים. 600 אנשים ניסו יחד לתפוס מוניות ואוטובוסים לתל אביב". יעל, שנמצאת ברכבת שיצאה מאשדוד לתל אביב, סיפרה ל-ynet כי "לא הודיעו לנו כלום, אבל חברה שיצאה ברכבת מוקדם יותר הודיעה לנו שהרכבת שלהם תגיע עד לוד. לדבריה, איש ביטחון הודיע להם שהמערכת קרסה בתל אביב, שמנסים לתקן את זה והכל עובד כרגע ידני". יעל סיפרה לאחר מכן כי "שתי רכבות הורידו את כל הנוסעים בלוד. נכון לעכשיו עומדת ברחובות רכבת מלאה. הכרוז הודיע שאף רכבת לא תגיע לתל אביב". חיים, שנמצא בתחנה בכפר חב"ד, סיפר: "יש עיכוב של כרבע שעה ברכבת שלי. הרבה אנשים היו בתחנה אבל רובם כבר עזבו כי הם התייאשו. אף אחד לא הסביר לנו מה הסיבה לעיכוב אבל שמענו שיש תקלה בתל אביב". ווינט
 

ה דרומי

New member
תוקנה התקלה במערכת האיתות ברכבת

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
תוקנה התקלה במערכת האיתות ברכבת
תוקנה התקלה במערכת האיתות ברכבת; שיבושים נרשמים במרכז הארץ טכנאים של רכבת ישראל הצליחו לתקן את התקלה שגרמה לקריסתה של מערכת האיתות המרכזית של הרכבת בתל אביב. בעקבות התקלה נרשמים עדיין שיבושים קשים בתנועת הרכבות במרכז הארץ. דובר רכבת ישראל, בני נאור, מסר כי מדובר בתקלה טכנית. "בשל העומס אנחנו מעריכים שבעוד כשעה כל התנועה תחזור לפעול כרגיל. אנחנו נעשה בדיקה מדויקת כדי לברר מה גרם לתקלה הזו", אמר נאור. (ynet)
 

nubi

New member
מזל שהיום נשארתי בבית ../images/Emo13.gif

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
מזל שהיום נשארתי בבית
 

Pycnonotidaeon

New member
נוהל חדש ???

כתבת הארץ על השיבושים
כתבת הארץ על השיבושים
נוהל חדש ???
"נוסע שאיחר בחצי שעה זכאי לכרטיס נסיעה אחד בחינם, ונוסע שעוכב למעלה משעה זכאי לשניים." הנוהל בנוגע לאיחור של חצי שעה ידוע ומוכר, אך האם כך גם בנוגע לאיחור של שעה (שמקבלים שני כרטיסים), האם מדובר בתוספת חדשה?
 

איבגי1

New member
כן גם אני לצערי נתקלתי בזה

נוהל חדש ???
"נוסע שאיחר בחצי שעה זכאי לכרטיס נסיעה אחד בחינם, ונוסע שעוכב למעלה משעה זכאי לשניים." הנוהל בנוגע לאיחור של חצי שעה ידוע ומוכר, אך האם כך גם בנוגע לאיחור של שעה (שמקבלים שני כרטיסים), האם מדובר בתוספת חדשה?
כן גם אני לצערי נתקלתי בזה
הבוקר יצאתי לרכבת בשמונה בידיוק ואני רואה שליד תחנת רכבת יש המון אנשים ואז מישהו אמר שביכלל אין רכבות אז נאלצתי לעלות על סופרבוס 461 מפוצץ, בוקיש היה מקום לעמוד, וכל הדרך לתל אביב היו פקקים, בקיצור איחרתי גם בשעה שלמה לעבודה
 

Golf Bravo

New member
בבנימינה הודיעו הבוקר

מה קורה הבוקר עם רכבת-ישראל?
ברדיו מדווחים על שיבושים "קשים מאד" בתנועת הרכבות בכל הארץ?!
בבנימינה הודיעו הבוקר
הרכבות יאחרו "עקב קריסת מערכת האיתות בתל אביב". הגעתי כדי לנסוע ברכבת 140 לחיפה (המגיעה לבנימינה בשעה 07:52) ותחת זאת נסעתי ברכבת 38, שהיתה צריכה להיכנס לבנימינה בשעה 07:14 והגיעה רק בשעה 07:55... אחר הצהריים הכל בא על מקומו בשלום והרכבות שבו לנסוע בלו"ז.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה