מה קורה בתפוז אנשים ?

מה קורה בתפוז אנשים ? ../images/Emo45.gif

היום ומחר מתקיים אירוח מיוחד של נציגות פרויקט "עוצמה", שיענו לשאלותיכם בפורום הפרעות קשב ADHD. הנציגות תענינה על שאלות בנושאי שליטה בהתנהגות ומיומנויות חברתיות של ילדים. פרטים נוספים בפורום. מאיה עטיה, מאלפת הכלבים המקצועית תקיים הערב ב-20:00 שידור נוסף ב- Blog TV ותענה לשאלותיכם לגבי התנהגות כלבים ואילוף. באת הפסטיגל אנחנו מאפשרים לכם לזכות בדיסקים של הפסטיגל וכרטיסים למופע. כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה שלכם מחופשים לאחת מהדמויות שבאגדות. בהצלחה!
 

AmiTutiT14

New member
היי כולם../images/Emo9.gif

אני מצטערת שלא הייתי כאן כמה ימים, המחשב שלי נפל
אני עכשיו כותבת מהמחשב של חברה שלי, ואני מקווה להכנס מחר. ביום רביעי אני נוסעת לאילת עד יום חמישי, ביום שישי אני אכנס לכאן בכל מכיר לקראת העליה וההצפה של יום שישי ויום שבת. ביי:)
 

shv2004g

New member
עוד פעם???

עמית, לא היית כבר באילת בחודש האחרון??? כמה נסיעות אלוהים ישמור!
 
חזרתי...

היה מסריח!! כמו שאמרתי! איככסס התקלחנו כמו ג'וקים! אבל היה מצחיק התחרפנתי לאללהה!!! 4 לפנות בוקר.. בועטים בילדים מפרקים עליהם אוהלים וזה.. רוקדים!!! איזה מצחיק היה!!! אבל היה מסריח!! ואני עייפהההההההההה אני רוצה לישווןן!! לא ישנתי כל הלילה ואני עייפההה!!! טוב.. שמחה לחזור! ולא נראה לי שאני יסע עוד הרבה זמן.. עד הטיול השנתי! לומדים עד חנוכה!! איזה באסהה.. בלי חופש עד חנוכה!!
 
למעלה