מה קורה בתפוז אנשים ?

מה קורה בתפוז אנשים ? ../images/Emo45.gif

היום ומחר מתקיים אירוח מיוחד של נציגות פרויקט "עוצמה", שיענו לשאלותיכם בפורום הפרעות קשב ADHD. הנציגות תענינה על שאלות בנושאי שליטה בהתנהגות ומיומנויות חברתיות של ילדים. פרטים נוספים בפורום. מאיה עטיה, מאלפת הכלבים המקצועית תקיים הערב ב-20:00 שידור נוסף ב- Blog TV ותענה לשאלותיכם לגבי התנהגות כלבים ואילוף. באת הפסטיגל אנחנו מאפשרים לכם לזכות בדיסקים של הפסטיגל וכרטיסים למופע. כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה שלכם מחופשים לאחת מהדמויות שבאגדות. בהצלחה!
 
חשבתי על משהו מצחיק ../images/Emo3.gif

תארו לכם את עכשיו governor(גרבר) נותן תגובה על ההודעה של תפוז אנשים. (ולרינה -אני ממש את הצעת הייעול שלך ומתחזה לגרבר) governor: הופרך!!!
 
באסה אני והטעויות שלי-תיקון

במקום: תארו לכם את עכשיו צריך להיות: תארו לכם עכשיו את במקום: אני ממש את צריך להיות: אני מממש את (מלשון מימוש)
 

rrina

New member
באמת רעיון

ונמשיך את גוברניור: "היום ומחר מתקיים אירוח מיוחד של נציגות פרויקט "עוצמה", בפורום הפרעות קשב ADHD" אין בכלל דבר כזה ADHD. זו סתם הזיה נוירואלקטרוכימית. "הנציגות תענינה על שאלות בנושאי שליטה בהתנהגות ומיומנויות חברתיות של ילדים." הן בטח שכבו כל הדרך אל התואר. "פרטים נוספים בפורום." איזה פורום? אם יש לך אינפורמציה נוספת, אנא הביאי אותה לכאן ואפריך גם אותה. "מאיה עטיה, מאלפת הכלבים המקצועית תקיים הערב ב-20:00 שידור נוסף ב- Blog TV ותענה לשאלותיכם לגבי התנהגות כלבים ואילוף." האו האו האו ועכשיו את עץ הדעת: "היום ומחר מתקיים אירוח מיוחד של נציגות פרויקט "עוצמה"", תוכיחו שזה דוקא היום ומחר ולא מחר והיום. "באת הפסטיגל אנחנו מאפשרים לכם לזכות בדיסקים של הפסטיגל וכרטיסים למופע." מי אמר שאתם היחידים שמאפשרים לנו לזכות בדיסקים של הפסטיגל? וכיון שלא הוכחתם שאין אף אחד אחר שמחלק כרטיסים, לכן לא אלך לפסטיגל בכלל. L7: "כל מה שעליכם לעשות הוא להעלות תמונה שלכם מחופשים לאחת מהדמויות שבאגדות. בהצלחה!" אני בטוח שאלקים אוהב אנשים תמימי דרך שאינם מתחפשים, ולכן אינני מתחפש.
 

יוֹאב

New member
אני לא מבין אותך, רינה

את מאמינה שישנה ישות כל יכולה עם יכולות אינסופיות, ללא זמן ומרחב, שבראה את כדור הארץ בהוקוס פוקוס בתוך 6 ימים, ושמשגיחה עלינו מדי יום ביומו ונמצאת בכל לב וכליות של כל אחד ואחד מ-6 וחצי מיליארדי תושבי העולם - ואת מעיזה לגחך על אחרים ? בתחילה התרשמתי ממך לחיוב. אבל לא עוד. את צבועה.
 

rrina

New member
אז תחשוב שוב

>את מאמינה שישנה ישות כל יכולה המושג "כל יכול" הוא מושג שגוי לוגית. גם הקב"ה לא "יכול" לשנות את מה שאתה אכלת אתמול... אבל אני מאמינה שיש כוח עליון שברא את העולם וברא אותנו והוא מנהל את העולם שלנו כרצונו, וכל העולם הזה הוא בעצם מעין סימולציה של ה', שהוא ברא במיוחד עבורך, יואב. (ובמיוחד עבור כל אדם ואדם). אני מאמינה שאלקים יודע כל מה שקורה עכשיו בעולם, וכל מה שקורה בליבותינו. האמונה הזו שלי לוגית לחלוטין. אם הייתי מפתחת תוכנה שמפעילה סוכנים אוטומטיים, הייתי יכולה להסתכל על המסך ולראות מה כל אחד מהסוכנים עושה בכל זמן נתון, ואם הייתי רוצה, הייתי יכולה להתערב בנעשה בכל זמן נתון. ובאותו אופן, אלקים ברא אותנו ויכול לראות מה אנחנו עושים, ויכול להתערב - כרצונו. וענין השישה ימים: כן. אלקים דיווח לנו בתורתו שהעולם נברא בשישה ימים, ואף ציווה עלינו לשמור את השבת כדי לחזק בנו את התודעה הזו. (ועד כמה שידוע לי, בכל התרבויות, השבוע הוא בן שבעה ימים). איך זה בדיוק קרה? עם אבולוציה בהילוך מהיר, או בלי אבולוציה בהילוך מהיר? לא יודעת. מבחינת אלקים, כל העולם הזה הוא כמו פלסטלינה, והוא יכול לברוא אותו באיזה אופן שהוא רוצה. רק האדם, אני יודעת שהוא נברא שלא באמצעות אבולוציה. האדם נברא באמצעות לקיחת עפר, והכנסת נשמת חיים בתוכו. כלומר, בדרך נסית לחלוטין, שהמדע אינו יכול לדמיין. למה דווקא כך? כדי שנהיה ענווים, שתמיד נזכור שמעפר באנו ואל עפר נשוב. טוב. יצא לי פה מגילות שלמות, אבל זו האמת שלי. צבועה? אמרו עלי הרבה דברים, אבל זה עוד לא שמעתי... (נו, טוב, תמיד יש פעם ראשונה...
)
 

neo152

New member
מממ... מעניין

אז אם רק האדם לא קשור לתהליך האבולוציה איך תסבירי שה-DNA שלך זהה ב-98 אחוז לזה של השימפנזה ?
 

rrina

New member
כי ה' ברא אותו

כי ה' ברא אותו בצורה כזו שה-DNA שלו יהיה זהה ב-98 אחוז לזה של השימפנזה. למה? לא יודעת. השערה שלי: אולי, בעקבות תהליך האבולוציה של עולם החי, שהורץ בהילוך מהיר והתבצע תוך יומיים, ה' הגיע למסקנה המדעית שה"חומרה" של השימפנזה מאפשרת התנהגות אינטליגנטית, ולכן הוא החליט שליצור שיקבל את צלם אלקים, תהיה חומרה דומה לשימפנזה, ולכן בתהליך הניסי שבו נברא האדם, ה' נתן לאדם חומרה (גוף) שדומה לחומרה של השימפנזה. אבל זו השערה שלי. ה' יכול לעשות בעולם כרצונו. הוא יכול לעשות דברים שיפעלו לפי חוקי הטבע שהוא קבע, והוא יכול לעשות דברים שיהיו לגמרי על-טבעיים. כמו מתכנת שיכול לתת לסימולציה שלו לפעול לבד, אבל הוא יכול גם להתערב בסימולציה בצורה ישירה, ולעשות בה כרצונו. כמו שה' יכול להחליט שאישה שלקתה בסרטן, עם גידולים בשלושה מוקדים - פתאום, בבת אחת, הסרטן יעלם, באותה מידה ה' יכול להחליט שהוא בורא את האדם עפר מן האדמה, ויוצר ממנו גוף עם מבנה שדומה ב-98 אחוז למבנה של השימפנזה, אבל בניגוד לשימפנזה, לאדם ה' נתן נשמה. וכולנו מאמינים בזה. כל מי שמאמין בקדושת החיים, בעצם מאמין בכך שלאדם יש נשמה - בניגוד ליתר בעלי החיים. כולנו מאמינים בזה - חוץ מהיטלר, שרצח כל מי שלטענתו היה בעל הרכב גנטי "פגום". היטלר היה האתאיסט האמיתי היחיד.
 

יוֹאב

New member
נו ברצינות

אז הצלחת לזהות את צבע הכומתה שלי בתמונה. למה היית חייב להכניס את זה בהודעה ללא קשר לתוכן ההודעה שלפניה? אלוהים יודע כנראה.
 

L7

New member
הומור חרדי ולא על הרשלה. יופי.

מה שאפיין תמיד את היהודים זה יכולתם לצחוק על עצמם. מה שאפיין תמיד את האורתודוקסים הקיצוניים בני כל הדתות הוא חוסר יכולת מוחלט לצחוק על דתיותם.
 

Govemor

New member
רעיון טוב

מעתה אפריך כל הודעה של "תפוז אנשים",ארררר I take no prisoners
 
למעלה