מה קורה בשלולית דורה?

נכון אך בעייתי

רבים מאיתנו יוצאים לטייל באזורים מרוחקים, שהם אינם עוקבים אחריהם יום-יום, ואינם מודעים כלל לתוכניות עד שהן מגיעות לשלב הביצוע. עם זאת, אני בהחלט ממליץ לכל גולש כאן לעשות לפחות מינימום מאמץ ולברר ברשות המקומית שבה הוא גר, את עמדת הרשות כלפי אתרי טבע ונוף שנותרו בתחומי הרשות, ובמידת הצורך להתריע על סכנה אפשרית לאתרים אלו.
 
nimby

לא דיברתי אלא על האזור שמתחת לתחת. אינני מצפה לליווי אזורים שלא ניתן להשאר מעודכנים לגביהם. לכל אחד הרי ישנה חצר אחורית ליד הבית אליה הוא לוקח את הילדים/האשה/החברה/האשה והחברה/הכלב והחברה של הכלב. לא מסובך מידי לדעת מה יעלה בגורלו לפי תב"ע המועצה.
 

noa500

New member
במרץ שעבר, היה בסביבת השלולית מגוון

עצום של צמחייה. בעיקר שימחו אותי שם ארבעת סוגי התורמוסים (א"י, שעיר, צר עלים וצהוב) ששכנו שם בצוותא. המון כלניות, צבעונים, שפתנים, כדנים, מקורי חסידה ועוד ועוד ועוד. כשאני קוראת את הדיווח שלך, אני מרגישה צער רב וזעם, איך אפשר לגזול גם את השטחים הפתוחים המעטים שעדיין נותרו שם בסביבה.
 

Ayana KimRon

New member
זה ממש חדש

כי זו פינת חמד שאני נוהגת לצלם בדרך קבע וחלפתי שם לפני זמן מה (במעוף). כשחלפתי שם ברכב ראיתי הכשרת קרקע אבל לא פיללתי שהרחיקו פנימה. זה עצוב עד מכעיס. אם זיכרוני אינו מטעני, עוד קצת מזרחה יש שלולית נוספת מקסימה. אני לא יודעת אם יש נגישות בלי מאצ'טה... עיינה
 
למעלה