מה קורה בשלולית דורה?

ע נ נ ת

New member
מה קורה בשלולית דורה?

קפצנו לשאוף מעט אויר ולראות אם יש משהו מעניין בשלולית דורה, וחשכו עינינו. שטחים נרחבים מסביב לאיזור שבו מתקני המשחקים יושרו ונוקו מכל זכר לצמחיה! באיזור מדרום לשלולית הרחיבו את הדשא על חשבון השטח שבו צילמתי צבעונים בפברואר שעבר, ותקעו שם גם כמה שולחנו לפיקניקים, שכמובן ניצבים בשמש ואף אחד לא יושב לידם. המפקנקים מביאים שמשיות ושמיכות ויושבים על הדשא - החדש והישן יותר. השטח בין מגרש המשחקים לשלולית - שם היה ריכוז גדול של תורמוסים וסחלבים קדושים - שוטח, והוא מלא סימני גלגלי מכוניות. באיזור מצפון - שם היה מרבד של פרגים ושל שפתן מצוי - כבר נראה לי שמכשירים שטח לבניה. מי יודע מה קורה שם? ולמה? אני מצרפת כמה תמונות עצובות. ראשונה: איזור הצבעונים לשעבר מצפון למגרש המשחקים.
 

ע נ נ ת

New member
מבט מכיוון השלולית

למגרש המשחקים. בא לי להוסיף מצבה: "כאן היו תורמוסים"
 

ע נ נ ת

New member
חלק מהאדמה הם ערמו

בקצה השטח המיושר. וכמובן שהסביונית הפולשנית (או איך שלא קוראים לפרח הזה) היא היחידה שפורחת שם.
 
איני זוכר מי בעיריית רעננה לקח את

הקרדיט בשנה שעברה על "הצלת" שלולית דורה- נדמה לי ששמו הרצל קרן. למה יש לי הרגשה שהוא שותף בכיר גם במעשים המגונים האלה, והוא גם יתגאה בפיתוח המקום לרווחת התושבים?
 

ע נ נ ת

New member
מבט לאיזור שולחנות הפיקניק

החדשים, מדרום למגרש המשחקים, צמוד לכביש
 

ע נ נ ת

New member
בטיול בשביל מסביב

לשלולית היבשה, ראינו כמה שרביטי חצבים שכבר סיימו פריחה, שאריות של שומים ועכנאים (או משהו זיפני דומה), וכמה "שיחים" קטנים של עוקץ עקרב. האם הוא ע"ע עגול עלים?
 

ע נ נ ת

New member
תודה,

אני מצרפת תזכורת לאיך נראה האיזור מצפון לשלולית בתחילת מרץ 2005: מרבד כלניות אדומות
 

ע נ נ ת

New member
ועוד תזכורת ממרץ שעבר

קצה השדה של התורמוסים והצבעונים, דרומית מערבית למגרש המשחקים.
 
מתי ביקרת לאחרונה

במחלקת מהנדס העיר? אגלה לכולם סוד- תוכניות פיתוח ישנן כיום כמעט על כל מילימטר במדינת ישראל. ממליץ לכל מבקרי (ביקורת) המדינה לבקר במחלקות הרלונטיות, ולשים סוף להמתנה לפרסומים (הפרסומים אכן מפורסמים, אך במרבית המקרים במקומות שאינם פופולריים מידי). חשוב לגלות את התוכניות מעט לפני הדקה ה-90 ע"מ שיהיה אפשר לעשות עם זה משהו. שיטת קשירת הבולדוזרים הוכחה כבר כסתמית ומיותרת. מטבע הדברים, מרבית "היושבים סביב שולחן התכנון" לא מתעניינים מידי בשטח מבוזבז עליו ניתן להקים מיזם כלכלי כלשהו. יאללה חבר'ה- להפסיק לצלם בדיעבדים... go man go...
 
למעלה