מה קורה אנשים??

NaDaV18

New member
מה קורה אנשים??

פול זמן לא הייתי פה..הצבא חונק,השגרה עוד יותר. תודה תודה על המזל טובים,כן ראיתי אותם ועלה לי חיוך כזה <<<<< >>>>>>> גדול על הפנים. חג האהבה,היה עוד סתם יום בשבוע לא ייחסתי לו חשיבות יותר מעוד יום,זה שהחליטו שהוא יום האהבה זה יפה,אבל אני כבר התייאשתי מלחפש שזה יגיע,זה יגיע. אז מה שלומכם אנשים יקרים לי?
 
אוי איזה יום נפלא...פשוט מושלם..../images/Emo20.gif

בחיים שלי לא הייתי כל כך שמחה לא ידעתי שאפשר להיות שמחים כל כך נפלא... אז לספר לכם? טוב...
אז היום התחיל יום רגיל קמתי ולא היו מים חמים(הוועד ניתק את המים החמים..סתומים) אז עשיתי מקלחת קפואה ואצתי רצתי לבצפר היום עבר רגיל שיעור חופשי אחד לא משהו מיוחד.. כבר כמה ימים חשבתי על היום... אירגנתי לי כמה חברות והכל בגללו בגלל המניאק הזה שסיפר לכל העולם ואחותו שאני חברה שלו אז אמרתי...הוא הולך לחטוף! תפסתי אותו היום מחוץ לבצפר והתחלתי לצעוק עליו ליד על החברים שלו וכל מי שיצא מבצפר בסוף אמרתי לו שיעוף לי מהפנים ואז חברות שלי הזכירו לי שלא נתתי לו כאפה התחלנו לרוץ כולנו תפסנו אותו בדרך לאוטובוס אמרתי לו ששכחתי משהו ואז אמרתי: "אתה בן-****" ואזזז...*סטירה* הוא היה בהלם אמרתי לו שאני לא רוצה לראות את הפנים שלו ושיעוף מהר עוד ריחמתי עליו היום... זה היה כלום מלא ידידים שלי רצו להרביץ לו היום אבל אמרתי להם שלא יעשו את זה כמה דקות אחרי חברה שלי התקשרה לידיד שלה שנוסע איתו באוטובוס והוא אמר לה שהוא בוכה היא באה אליי חיבקה אותי ואמרה לי שהוא בוכה אוי...בחיים שלי לא הייתי כל כך שמחה! לא הפסקתי לחייך...הוא בוכה!!! שיעור אחרי מלא אנשים באו ושאלו אותי אם אני זאת שגרמתי לדפוק הזה לבכות.. אמרתי שכן וצחקנו עליו כולם בחברותא כן כן תקראו לי כלבה תקראו לי מניאקית זה לא מפריע לי להודות שנהניתי מכל שניה
נקמה מתוקה
אף טמבל לא יגיד שאני חברה שלו בלי אישורי...
אוףף אני יודעת שזה נשמע ילדותי..אבל הוא ליכלך עליי ליד כל השכבה.. אז מגיע לו למניאק
אני מאחלת לכולכם יום נפלא ונהדר כמו שהיה לי היום
*מצטערת על אריכות הדברים*
 

מאוהבת16

New member
יוו אלינורי!!!

עכשיו הוכחת לי שגם אנחנו יכולים לפגוע בהם.. לא רק הם בנו
אני גאה בך על מה שעשית לו, הוא חתיכת מניאק!!! (כמו רובם..) מתה עלייך, לירז
 
נדבייייי....../images/Emo24.gif

מזל שחזרת! אנחנו צריכים חייל שיאבטח לנו את הפורום במלחמה!(לא משנה מה המצבע של הכומתה..גם ירוק זה טוב
) וולקום בק
 

16אלי

New member
אני את המחשב כבר הכנסתי לחדר ה...

מי עוד?????????????????!!!
 
תגובות.. ../images/Emo13.gif

1. נדבבבבבב ברוך החוזר*-:... באמת חסרת לנו פה.. 2. אלינור... אתם באמת היתם חברים או שסתם הוא אמר? 3. המחשב שלי עובר בין החדר שלי לחדר אטום פעם ב-24 שעות. חדר "האיטום" שלנו יהיה החדר של אח שלי ואני ואח שלי מעבירים את המחשב פעם ב-24 שעות.. בזמן שלו על המחשב המחשב בחדר שלו, ובזמן שלי על המחשב המחשב בחדר שלי..
 
למעלה