מה קורה אנשים?

dvirtz

New member
מה קורה אנשים?

לא הייתי איזה חודשיים בפורום (עברתי דירה ורק אתמול חיברו אותנו לאינטרנט), בעצם מאז ה"מפגש פורום" בהרצאה של קרן. לא יצא לי להודות לך קרן, היה די מעניין, אף שמדי פעם קצת איבדתי אותך בין הפיקאפים לווקסים. שמחתי לראות שהיו כאן כמה דיונים מעניינים. אפילו הגבתי לאחד, אבל הוא נשאר בעמוד השני. אניווי, מי בא לאלטון? לי יש כבר כרטיסים.
 

Teo Toriatt

New member
אלטון???

אמנם זה עדיף על יובל המבולבל אבל יש גבול. אם כבר דבר איתי על מטאליקה. ברוך שובך, חסרת לנו. למרות שלא ברור לי איך שרדת חודשיים עד לחיבור אינטרנט, כשעברתי דירה לביתי בנוכחי הדבר הכי חשוב על סדר היום היה לתאם שטכנאי בזק יגיע ב11 כי זו הייתה השעה שהמובילים סיימו את הפריקה והמחשב היה הדבר הראשון שחובר... בנאדם - סדר עדיפות!
 

ayatz

New member
אלטון?

אולי עדיף על יובל המבולבל... אבל תמחור מוגזם על הופעה באיצטדיון ר"ג - פעם אחת הספיקה לי (לאונרד כהן, היה מרגש אבל ר"ג זה לא לעניין) אני אזכיר שנית JETHRO TULL ב 7.8.10 בקיסריה - מי שלא ראה - חייב ללכת.
 

dvirtz

New member
אלטון!!

אמנם, לא בטוח שהוא עולה על יובל המבולבל, אבל מדובר באחד המלחינים הגדולים בהיסטוריה (של הרוק ובכלל) לטעמי. הבן אדם עשה דברים מדהימים בשנות השבעים (Goodbye Yellow Brick Road וכו') וגם לעת זקנה לא טומן ידו בצלחת (האלבום המצוין Songs From The West Coast משנות התשעים). תכננתי בכל מקרה לתפוס הופעה שלו בחו"ל בקרוב, ואם הוא בסוף יבטל חו"ח אני גם אעשה את זה. פארק הירקון עדיף על ר"ג? לא בטוח. ברור שהכי טוב היה לראות הופעה בזאפה עם עוד מאתיים איש. קניתי בית בשכונה חדשה אז לא היה לנו בכלל בזק עד השבוע. דווקא היה נחמד להיזכר איך זה בלי האינטרנט. משעמם, אבל נחמד. תנסו את זה פעם.
 
חח ועוד איך קניתי!

כמה זמן חיכיתי לזה.. שאלטון ג'ון יגיע לישראל. מדובר באחד המוזיקאים, אם לא המוזיקאי, הגדול בהיסטוריה. מלחין מהשורה הראשונה, יוצר גדול, פרפורמר נהדר, זמר ענק. ההופעה שלו היא חתיכת דבר, כמו שאומרים. איזה כרטיסים קנית? אני בשורה 25 :]
 

dvirtz

New member
אני לא בטוח איזו שורה

ידידה שלי שעובדת בדיסקונט קנתה עבורי, אבל זה באזור דשא 2.
 

ayatz

New member
אותי תראו אצל אלוויס קוסטלו

וגם בג'טרו טאל - אבל לשם עוד לא קניתי כרטיסים...
 
אוהב את אלטון ואת רוד סטיוארט אבל..

גם אם המחירים שלהם פה הם כמו המחירים שלהם בחו"ל זה יקר לי מדי .כבר אמרתי לעצמי הלוך וחזור שהיחידים שאשקיע עליהם אלפי שקלים זה בריאן ורוג'ר,מצידי ששיר אל ומומי ישירו איתם ביחד.
 
למעלה