מה קורה איתכם אנשיםםםם

מה קורה איתכם אנשיםםםם ../images/Emo12.gif

איפה כולםם אף אחד לא בפורוםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!! משעמם לייייי.......... נפו איפה אתה?
 
אני פה.......

אני כבר לא נחשב בעינייך??..... וכל זה אחרי כל ה- תבוא אליי, תאסוף אותי......
 
זוהר נשמתייי.... ../images/Emo6.gif

ברור שאתה נחשב.....הרי מי הדריך אותי בפעם הראשונה עוד בהיותי גוזל.... עם היה לי איך ברור ששאני הייתי בא
 
יופי שרון...

יופי בנתיים יש את שרון וזוהר..... (וכמו שהבנו למעלה.....גם איטלקי פה....)אההה ו..... נפו רושם בדיחות יפה...
 

סיון b

New member
ואני עם פיצול אישיות

מתקדם... אז אישיות אחת כאן והשניה.... מחפשת ת´משיח.... יאללללללה, יום יפה לכווווולם... סיון
 
למעלה