מה קופץ עפר, עושה אורבן ועולה 4 אלף

alonhorev

New member
מה קופץ עפר, עושה אורבן ועולה 4 אלף

תגידו לי אתם! אני רוצה אופני אורבן עכשיו מתוך ה specialized p2 ,GT moto, haro esape 8.2 המליצו כולם על הgt רציתי לקבל ממכם עוד עצות והצעות בבקשה לאופניים טובות ב4.
 

npod

New member
אהה....

לא יודע כמה ממש הם עולות .. לפי האתר של קונה ..4200 , על פי חישוב שער דולר של 4.5 ... יש להם מזלג דרופ אוף קומפ 100 מ"מ
 

npod

New member
את האמת ....

תתלבט בין הסקונה סטאף ל-p2 .... לפי דעתי הם הכי שווים . אני אישית לא אגע במוצרים של ג'יטי ... עכשיו כמובן יבואו ויצעקו עליי שאני מטעה ... אני לא אומר לך אל תקנה ... אני רק אומר שאני בחיים לא אתקרב אליהם יותר ... מנסיון מר וכואב ...
 

alonhorev

New member
מה קרה?..

נשברה שלדה? כי זה הדבר היחיד שמטריד אותי שהם נראות כאלה חלשות, אבל אני לא מבין בזה..
 
חלאס כבר אם הזיבולי סכל שלך.....!!

כל אחד שבא ושואל איזה אופניים הכי כדי לו - ולא משנה באיזה מחיר אתה ממליץ על קונה.. נסעת על סטאף 2005? ישך ניסיון? ולמה כל הזמן אתה ממליץ על קונה - (סטינקי,סטאף ועוד..) ? בגלל שאתה רוצה לקנות סטינקי כבר 100 שנה?
 

npod

New member
חחח ...

כמה שאתה רדוד ... אני לא ממליץ על סטאף , אני אומר שזה דגם שגם בתווך המחירים . מה קרה ? נעלבת כי אמרתי שלפי דעתי ג'יטי זה פשוט זבל תעשייתי ? אז הנה אני אומר שוב כדי שתדע - אני בחיים לא אתקרב למוצר של ג'יטי . לילה נפלא .
 
מה הקשר?.....

פשוט זה מעצבן שאמרת שאתה קונה קונה סטינקי ומאז כל הדגמים של קונה הם הכי טובים, בלי ניסיון מבוסס מאחורי המילים האלה בלי כלום.. ומה הקשר אל המוצרים של הג'יטי? איפה אתה רואה שרשמתי על הג'יטי.? קיצר אחי, תשתדל שעל כל מודעה שלך יהיה ניסיון ולא השערות או משהו כזה.
 

bighitsport

New member
אני חושב ממש שלא כנס...

אני ממה ששמעתי ראיתי והרגשתי את הגיטי מוטו הם אחלה אופנים שלידה ברמה גובה ומכלולים יפים מאוד....אני באמת חושב שלדירט ואורבן לא הכי מטורף את המוטו..... *ממה ששמעתי ראיתי הרגשתי ושאלתי....
 

motonimrod

New member
למוטו אחלה שלדה שבעולם

אני גם אוהב את הקונה לי יש מוטו חדשות ואני מאוד מרוצה
 

kobi x2

New member
סואה ערפת!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה