חחחח פיר נוט!!!
אל תחששו אנשים... או אנשות, לפני שמישהו אחר יתקן אותי.. אל תדפקו את הראש בקיר אם אתם לא רוצים!! תדפקו במקלדת!!! ואני ממליצה בחום על מכונות לחיתוך לחם... לפורום אין תנאי קבלה.. רק לא להציף בשטויות, ולהיות נחמדים.. תגידו מה שאתם רוצים אבל לא כל עוד זה פוגע במישהו פה.. ^_^ ואני גם ממליצה, לטובתנו האישית.. שאולי תקראו חלק מהעמודים הקודמים של הפורום.. כי יש הרבה נושאים שכבר דנו בהם.. אובר אנד אובר אגאין... אז אם תדעו אותם, לא תצטרכו להעלות אותם שוב.. אלא אם כן יש לכם משהו חשוב להגיד בנושא, ואז נשמח לשמוע (אני לפחות) אז תהנו, וזהו! ביי ביי -ענבל- drrrrriiiivveeee onto mmmmeeeeeeee