מה צריך לעשות כדי להיות חבר בפורום?

LuNaTiC

New member
חחחח לא ראיתי את זה מתקרב....

לא צריך לעשות כלום.. פשוט לדבר פה על הארי כמה שיותר.. ולהכניס נושאים אחרים בצד.. מה שאנחנו עושים הרבה.. אז הם כבר לא בצד.. טחח.. הממ לא משנה... בעיקרון אנחנו אנשים חביבים.. לחלקינו יש בעיות נפשיות ואנחנו אוהבים לדפוק את הראש בעצמים קשים...*מטיחה את הראש בקיר לשם הדגמה* אז זהו, מי ייתן ויהיה לך פה טוב, שפיבסים לא יתקיפו אותנו בשנית, ושנחיה כולנו באושר ועושר עד עצם היום הזה. הממ או שלא. -ענבל-
 
מבחינת שפיות אני מתאימה...

יש לי שפיות מאוד זמנית. בשעות של שפיות אני משפיעה על כולם באחרות אחרים משפעים עלי. אני גם דופקת ראש, אבל רק על עצמים רקים. כי זה כואב ואנלא אוהבת שכואב לי. זהו. אני שמחה שאני ברוכה הבאה. אני מבטיחה להיות נחמדה לפחות חביבה. דנה יו``ר מנהל אזובי הקיר.
 

Harry Potter

New member
אני מוכן לדפוק את הראש בקיר אם...

רק יגידו לי, שאלו תנאי הקבלה לחברי הפורום הזה... עם ראש דפוק כמו שלי, רק טוב יצא לי מזה. הארי שעוד לא פוטר!
 

LuNaTiC

New member
חחחח פיר נוט!!!

אל תחששו אנשים... או אנשות, לפני שמישהו אחר יתקן אותי.. אל תדפקו את הראש בקיר אם אתם לא רוצים!! תדפקו במקלדת!!! ואני ממליצה בחום על מכונות לחיתוך לחם... לפורום אין תנאי קבלה.. רק לא להציף בשטויות, ולהיות נחמדים.. תגידו מה שאתם רוצים אבל לא כל עוד זה פוגע במישהו פה.. ^_^ ואני גם ממליצה, לטובתנו האישית.. שאולי תקראו חלק מהעמודים הקודמים של הפורום.. כי יש הרבה נושאים שכבר דנו בהם.. אובר אנד אובר אגאין... אז אם תדעו אותם, לא תצטרכו להעלות אותם שוב.. אלא אם כן יש לכם משהו חשוב להגיד בנושא, ואז נשמח לשמוע (אני לפחות) אז תהנו, וזהו! ביי ביי -ענבל- drrrrriiiivveeee onto mmmmeeeeeeee
 

S.tal

New member
ברוכים הבאים! לחדשים הלא שפויים....

שלום! תשרצו בפרומינו כמה שאתם רוצים! ואני עדיין דובקת בדעה שהכי כדאי לדפוק את הראש בטלוויזיה! טל!
 
(-: ......................

כרגע שמתי לב שאני נכללת כחברה בפורום! (-: (-: (-: (-: (-: מאי.
 
למעלה