מה צריך לעשות כדי כדי להיות מקובל?

musicBoY22

New member
מה צריך לעשות כדי כדי להיות מקובל?

כאילו לפני חודש ניסיתי ללכת מכות עם כמה מרוקאים. זרקתי על אחד ספר ואמרתי "קוסינוס אמא שלך" והם כולם התחילו לפוצץ אותי מכות. אחרי זה הרגשתי טוב למה חשבתי שעכשיו אני מקובל אבל אז כל פעם שהגעתי לבית ספר התחילו להכניס לי מכות ואני לא יכול יותר כל יום מכניסים לי מכות... ניסיתי משהו אחר, הלכתי לאחד הערסים האלה ואמרתי לו שאני רוצה שנהיה חברים ואז הוא הכניס לי מכות ואז חבר שלו בא והוא הכניס לי עוד מכות ואני לא יכול יותר כואב לי. ואז באתי הביתה וסיפרתי להורים שלי ואז אבא שלי שהוא אסיר על תנאי התעצבן שאני לא מגן על עצמי והביא נוגרה לפנים (ברצינות!!!) . ואז יום אחר כך באתי הביתה ואמא שלי שאלה אותי אם אני רעב ואמרתי שלא כי כל היום בבית הספר אכלתי מכות
 

RoRiL

New member
תגובה

דבר ראשון למה אתה כל כך רוצה להיות כזה? כדי ללכת כל היום מכות וחברים שלך יצחקו על זה? זה לא שווה את זה.. אבל אם כן, אתה לא צריך לעשות את זה דרך מכות, אתה יכול לדבר עם אנשים שהם "מקובלים", ולא להתחבר איתם דווקא דרך מכות.. זו דעתי..
 
אתה עושה את זה ממש לא נכון ..

סתכל , כדי להיות מקובל . . תתחיל להכיר תבנות תבנים והכל ! דרך מכות זה לא פותר כלוום למה גם כשמישהו מקובל רב מכות ומזיינים אותו אז כולם רק צוחקים עליו אח"כ [מניסיון , היה כזה דבר לידיד שלי]א אבל מה , ניראה לי הרסת ת'סיכוי שלךך .. למה אם כל יום מביאים לך מכות .. קיצצ .. ליודעת אולי תנסה לעבור ביצפר או משו .. למה לעזוב אותך אני בספק שיעזבו =\ ושאלה .. מזה נוגרה ?
 

1uLtRaSoNiC1

New member
אני מצטער אבל:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה פורום תותח -=כן יצאתי מניאק,סליחה=-
 

asaf56

New member
איזה סיפור

קודם כל אם אתה רוצה להיות ערס (מקובל) לא אני זה שיגיד לך מה לעשות. ואם כן אז למה ככה? כדאי לך לחשוב על דרכים אחרות להתחבב על אנשים. לזה שמעליי, באמת יצאת מניאק ולזאת שמעל לזה שמעליי, נוגרה זאת ראסייה (אם גם זה לא אומר לך כלום אז זה מכה שנותנים אם הראש לראש אחר של בן אדם).
 
למעלה