מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום

מצב
הנושא נעול.

צביקוש23

New member
מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום

מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מישהו יכול להסביר מה פשר הפעילות האווירית שהתרחשה היום?.. היום בסביבות השעה 16:00 נצפו טסים מעל כביש 4 סמוך למחלף גהה שני הרקולסים צבאיים שטסו אחד אחרי השני ממש צמודים ובגובה נמוך..? 40 דקות מאוחר יותר נצפה מסוק יסעור טס בגובה נמוך מאד יחסית מעל מחלף הכפר הירוק. ואני מתכוון ממש ממש נמוך.
 

NNN747

New member
כנראה איזה תרגיל כלשהו של חה"א

מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מישהו יכול להסביר מה פשר הפעילות האווירית שהתרחשה היום?.. היום בסביבות השעה 16:00 נצפו טסים מעל כביש 4 סמוך למחלף גהה שני הרקולסים צבאיים שטסו אחד אחרי השני ממש צמודים ובגובה נמוך..? 40 דקות מאוחר יותר נצפה מסוק יסעור טס בגובה נמוך מאד יחסית מעל מחלף הכפר הירוק. ואני מתכוון ממש ממש נמוך.
כנראה איזה תרגיל כלשהו של חה"א
 
אולי אימונים ,אולי היה איזה חילוץ

מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מישהו יכול להסביר מה פשר הפעילות האווירית שהתרחשה היום?.. היום בסביבות השעה 16:00 נצפו טסים מעל כביש 4 סמוך למחלף גהה שני הרקולסים צבאיים שטסו אחד אחרי השני ממש צמודים ובגובה נמוך..? 40 דקות מאוחר יותר נצפה מסוק יסעור טס בגובה נמוך מאד יחסית מעל מחלף הכפר הירוק. ואני מתכוון ממש ממש נמוך.
אולי אימונים ,אולי היה איזה חילוץ
מלב ים לך תדע.ההרקולסים עושים טיסות סיור מעל הים לעיתים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה