מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מישהו יכול להסביר מה פשר הפעילות האווירית שהתרחשה היום?.. היום בסביבות השעה 16:00 נצפו טסים מעל כביש 4 סמוך למחלף גהה שני הרקולסים צבאיים שטסו אחד אחרי השני ממש צמודים ובגובה נמוך..? 40 דקות מאוחר יותר נצפה מסוק יסעור טס בגובה נמוך מאד יחסית מעל מחלף הכפר הירוק. ואני מתכוון ממש ממש נמוך.
מה פשר הפעילות האווירית שהייתה היום
מישהו יכול להסביר מה פשר הפעילות האווירית שהתרחשה היום?.. היום בסביבות השעה 16:00 נצפו טסים מעל כביש 4 סמוך למחלף גהה שני הרקולסים צבאיים שטסו אחד אחרי השני ממש צמודים ובגובה נמוך..? 40 דקות מאוחר יותר נצפה מסוק יסעור טס בגובה נמוך מאד יחסית מעל מחלף הכפר הירוק. ואני מתכוון ממש ממש נמוך.