מה עמדת הליכוד ומה חושבים תומכי הליכוד בקשר לכך ששר המשפטים

מה עמדת הליכוד ומה חושבים תומכי הליכוד בקשר לכך ששר המשפטים

החליט לא למנות בינתיים מ"מ לפרקליט המדינה ובכך בפועל להשאיר את מנדלבליט כמ"מ פרקליט המדינה? [URL]https://www.israelhayom.co.il/article/762511[/URL] האם זו המשמעות של "סוף לטרלולים"?
 
הטרלולים נגמרו, או כפי שצפיתי רק מתחילים:

https://twitter.com/DaphnaLiel/status/1263018572391088128 " הממשלה הזו עוד לא עובדת יום וכבר הכנסת לא מתפקדת. הסיבה הרשמית היא ויכוחים על נוסח החוק הנורבגי וחלוקת הועדות. הסיבה האמיתית להערכתי: כעס גדול בליכוד על הראיון של גנץ אתמול. בייחוד על האמירה שלא יסכים לחוק עוקף בגצ אם הסדר ראש הממשלה החלופי יפסל, והאמירה שלו בנוגע למעונות. ועוד לא אמרנו מילה על זה: ניסנקורן, ביומו הראשון, מחליט להשאיר את מנדלבליט גם כפרקליט המדינה, לעומת זאת נתניהו נלחם בו בכל הכח ומשתף מאמר מישראל היום שקורא לו להתפטר או לחשוף את הקלטות " כך נראית ביומיים הראשונים לפעולתה קואליציה שקמה בצורה עקומה באמצעות הסכם אי אמון עקום עוד יותר, שמופר עוד לפני שממומש. מי שרוצה המחשה אמיתית לטרלולים מתחיל לקבל אותה כעת. וזה עוד לפני יום ראשון, 24.5 - יהיה מעניין...
 

סטילהוק

New member
החוק נורבגי נועד למדינה כמו נורבגיה שבה הממשלה דואגת לאזרחיה

החוק הנורבגי נועד למדינה כמו נורבגיה שבה הממשלה דואגת לאזרחיה ולא למדינה כמו ישראל שבה הממשלה ושריה דואגים לתחת של עצמם ולשרלטן העומד בראשם בלבד שאת ערוותו הם מכסים. חוק כזה לא מתאים כלל למדינה כמו ישראל, ובטח לא כשעומד בראשה נאשם בפלילים חמורים נושאי אות קלון.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
החוק מתאים לכל מדינה עם משטר פרלמנטארי

כדי שעבודת הממשלה לא תפגע בעבודת הכנסת, גם העבודה בממשלה לא תהיה סיבה להיעדרות מהכנסת וגם לא יהיה לממשלה את קולות של שריה באופן אוטומטי.
 
לא ביקשנו מהגברת ליאל העלק עתונאית הערכות ועיצות

וגם לא מימך הסתדרנו יופי 72 שנה בלי חומולוגים כמוך או כמו הגברת ליאל ובלי קשר למה שהליכוד יתרגז על מה שגנץ התחייב בעוד שנה וחצי הרי ממלא כל מה שגנץ מתחייב זה רק ההתחייבות לשעתה לפחות תהיו עקביים בטרלול שלכם
 
אנחנו לא מבקשים מכם רשות

אנחנו נגיד מה שאנחנו רוצים ולא רק מה שתבקשו מאיתנו לומר. בסוף תקלוט את זה.
 

סטילהוק

New member
מי שמגיע מהמנטליות המפגרת שביביסטים שפוטים כמוהו מגיעים

לא יקלוט את זה לעולם.
 
באמת סמולנצ'יק טיפש שנה שלמה

אתה נוהר אחרי משהו שעכשיו מתברר שהוא מבטיח הבטחות "נכונות לשעתם " אצליך את קליטה בכלל
 
לא כתבתי שאתם צרכים לבקש

רשות כתבתי שאנחנו לא צרכים את העיצות שלכם בסוף גם אתה עוד תקלוט את זה
 

סטילהוק

New member
אף אחד לא מכריח אותך לקרוא ביביסט שפוט

דמוקרטיה זה לא כמו בליקוק שאתה חייב לעשות מה שכל העדר השפוט העיוור עושה.
 
אותי לא צריך ללמד דמוקרטיה סמולמצ'יק טיפש

אני במקומך הייתי יותר צנוע בלדבר עדר שנה נהרתם כמו עדר עיוור וטיפש אחרי מנהיג ובסוף הוא מצטרף לנתניהו
 

סטילהוק

New member
אתה האחרון שיכול לדבר על עדר עיוור ביביסט שפוט

כי גם אם נתניהו יירה בראשך השפוט והעיוור אם תישאר בחיים תמשיך להצביע לשרלטן הזה. עד כדי כך אתה עדר שפוט ועיוור. אני לעומתך מספיק שפעם אחת יבגדו בי וזאת תהיה פעם אחת יותר מדי. כי לי יש כבוד עצמי, דעה עצמאית ומחשבה עצמאית, מה שלך ושכמותך לא היה מעולם ולא יהיה לעולם.
 
אתה טיפש יותר ממה שאפשר להיות

כולם יודעים לנהור אחרי אדם שרק עכשיו נכנס לפוליטיקה ולקוות שהוא יכול להחליף את נתניהו המנוסה זה טיפשות ממדרגה ראשונה כל ראש המשלה בעבר היו שנים בפוליטיקה לפני שכיהנו כראשי ממשלה להיכנס לעדר של רועה חסר נסיון זה טיפשות ממדרגה ראשונה
 

סטילהוק

New member
אני מעולם לא הייתי שייך לשום עדר ביביסט שפוט

בניגוד אליך, לי יש דעה ומחשבה עצמאית, מה שלך אין ולא היה מעולם. כבר אמרתי ואני אומר שוב, עוד לא נולד המניאק שאני אהיה שפוט שלו. בניגוד אליך ושכמותך.
 
היית בעדר של גנץ שנה שלמה סמולנצ'יק טפש

והיית שפוט שלו שנה שלמה ויותר גרוע היית שפוט של מי שבכלל לא ידעת מי הוא
 
למעלה