מה עם החלפת האדומים

קרוואלה

New member
שבוע טוב חתן:))

התחתנו? התאלמנו? התעשרנו?.. משו מעניין קרה כשלא הייתי?
 
../images/Emo12.gif ואיייי שלום שלום ../images/Emo13.gif

חיפשתי אותך בכל תפוז , אפילו להנהלת הפורומים פניתי :) לא התחתנו, אבל זה בדרך הנכונה.... להתעשר- כנראה לא בחיים האלו , רוצה לתרום משהו ? מה שלום כבודך ?
 

קרוואלה

New member
שאני אמותתת..

סופ סופ מישו געגע לי:)) מאמוש עם זה מוביל לחופה זו אפ פעם לא הדרך הנכונה..אבל מי אני שאטיפ לך
שאני אתרום?אני מחפשת מי שיתרום לי
כבודי ?<בסדר נדמה לי >מרגישה כמו אחרי דריסה ע"י משאית אבל בגדול בסדר:)
 

קרוואלה

New member
חתונה זו חתונה!!..

תקרא לזה איך שבא לך זה אותו חרא לדעתי. שיוו כמו שהספקת להכיר אותי ב'מת נדמה לך שאני אשתף ועוד בתקווה להגיע לדף הראשי? שטויות לכולנו יש את התקופות הפחות טובות של החיים..גם את זה עוברים.
 
נכון, עוברים הכל אם רוצים ..

לי מספיק לחיות עם אישה שאני אוהב והיא אוהבת אותי וטוב לנו יחד - לגדל ילדה ביחד ובלי צורך להתחתן. אולי מה שכן זה לחתום יחד על מסמך הבנה או איזה הסכם על כל מקרה שלא יהיה בעתיד.
 

קרוואלה

New member
אני פה ..

למקרה שצריך עדים להסכם:)) כול עוד שאתה מאמין באהבה מצבך מעולה ..שיהיה בהצלחה. סתם תהיה ביני לבין עצמי למה לכול הרוחות צריך הסכמים ומחשבוות על דברים שלילים עוד לפני שבכלל דברים קורים?
שששש לא לנשום הלכתי לעשן משו
 
בשביל לסיים יפה אם זה מסתיים

הרי ברור שכשאתה אוהב מישהי אתה מקווה רק לטוב, אבל בימינו אי אפשר לדעת ודברים משתנים להם עם הזמן.. אז אתה פשוט מבטח את עצמך. מה את מעשנת ??
 

קרוואלה

New member
משמע..

עוד לפני שזה מתחיל כבר ברור שזה יסתיים. סאמו אז בשביל מה להתחיל את זה בכלל?< עזוב אל תענה סתם מריבה עם עצמי > מה אני מעשנת?...מממ זה תלוי בעונה ובטיב השכנה :))) טופ אני ללכת לחיים שבחוצ ..שמור על עצמך שיהיה רק טוב ובפעם הבאה בלי צוותי חיפוש פשוט תיגש למקור משם הדרך לשאול לשלומי קלה הרבה יותר.מודה שגעגעתי < שישאר בנינו
>שיהיה אחלה של שבוע}{}{}{
 

ק י ק ה

New member
יווו שאתה לא מאמין

נשבעת לך אבל נשבעת שלפני 10 דקות נכנסתי לפורום ושלחתי לרוני מסר להחליף לי, ובלי לראות את ההודעה שלך. כבר חודש שאני אומרת לעצמי לעשות את זה .... ואין לי זמן
 
למעלה